Ik was weer eens heel onduidelijk, ik bedoel jouw reünie met de Bil na 10 dagen!

Moderator: moderatorteam
Ik was weer eens heel onduidelijk, ik bedoel jouw reünie met de Bil na 10 dagen!
Snap ik wel, zou ik me ook wel zorgen over maken als het hier zover zou komengeorges schreef: ↑13 sep 2021 19:04Ik heb zo snel het gevoel dat mensen mijn honden niet gaan aankunnen, of ze helemaal verkeerde gewoontes gaan aanleren of zoOf dat ze helemaal niet gaan luisteren als ze hen van de lijn laten, of dat ze zullen gaan jagen, of andere honden lastigvallen. Alsof het monsters zijn, eigenlijk
![]()
Koffie kan, thee kan, Wim Kan
Iedereen kan een rotdag aan. Waarom zou je het een dier aandoen als het niet hoeft?
Wat is het verschil?Cleva schreef:
Wat ik me alleen afvraag...een kennis vliegt volgende week met een jack russell in de cabine naar mallorca. Wat is het verschil? Kan ze niet gewoon in een tas?
.
Om in de cabine mee te mogen moet een hond(of kat) goed kunnen staan in een kennel van max :crutz schreef: ↑14 sep 2021 12:45Wat is het verschil?Cleva schreef:
Wat ik me alleen afvraag...een kennis vliegt volgende week met een jack russell in de cabine naar mallorca. Wat is het verschil? Kan ze niet gewoon in een tas?
.
In dit geval denk ik vooral de hoogte.
Om in de cabine mee te vliegen moet de hond kunnen staan in een tas die qua afmetingen onder de stoel voor je past. Zo niet moet de hond het ruim in.
Daarnaast is er ook nog een gewichtseis van 8 kilo, maar daar blijft ze mss wel onder.
En qua afmetingen passen is echt ruim, de hond moet kunnen staan zonder dat de oren de bovenkant raken.
Ze vliegt met Lufthansa en die zijn echt heel streng daar over. Andere maatschappijen zijn vaak wel soepeler als wordt dat ook steeds minder.
Toen wij in 2018 terug vlogen zat er zelfs een chihuahua in het ruim. De eigenaren hadden een te groot krat (geen tas) mee wat niet onder de stoel paste dus hij moest in het ruim.
Ja ik wist de maten niet uit m’n hoofd. Die van mij voldoen daar toch niet aanJetski schreef:Om in de cabine mee te mogen moet een hond(of kat) goed kunnen staan in een kennel van max :crutz schreef: ↑14 sep 2021 12:45Wat is het verschil?Cleva schreef:
.
In dit geval denk ik vooral de hoogte.
Om in de cabine mee te vliegen moet de hond kunnen staan in een tas die qua afmetingen onder de stoel voor je past. Zo niet moet de hond het ruim in.
Daarnaast is er ook nog een gewichtseis van 8 kilo, maar daar blijft ze mss wel onder.
En qua afmetingen passen is echt ruim, de hond moet kunnen staan zonder dat de oren de bovenkant raken.
Ze vliegt met Lufthansa en die zijn echt heel streng daar over. Andere maatschappijen zijn vaak wel soepeler als wordt dat ook steeds minder.
Toen wij in 2018 terug vlogen zat er zelfs een chihuahua in het ruim. De eigenaren hadden een te groot krat (geen tas) mee wat niet onder de stoel paste dus hij moest in het ruim.
46 cm lengte x28 cm breedte x24 cm hoogte en niet zwaarder dan 8 kg wegen..
Idd om onder de stoel te passen...