Tineke schreef: ↑12 sep 2021 10:23
Als ik ga googlen op dna hond komt deze boven drijven ,is deze goed of zijn andere beter?
Die Embark zie ik dan niet , is die meer voor fokkers en die andere voor afkomst?
https://www.hondenspullenkopen.nl/produ ... or-honden/
Sorry voor het kapen van je topic Johnny Jones
Haha, geeft niks hoor.. ik heb voor de 'breed and health' via de website van Embark gekozen. Mijn man heeft zich aangemeld en zo kregen we extra korting, in totaal betaalden we 50 dollar minder.
Het zou leuk zijn als de rasvereniging van de Markies interesse zou hebben in de genen van Tutu. Ik wacht de uitslag van Embark af en kijk dan verder! Vanwege zijn conditie en leeftijd was hij in Roemenië niet gecastreerd, maar zijn vrouwtje welke hij in Nederland had heeft hem vorig jaar november chemisch laten castreren in de hoop dat hij zich buiten beter ging gedragen

.
Ondertussen pieker ik me suf wat er in zou kunnen zitten. De mensen hebben daar natuurlijk ook gewoon rashonden, die al dan niet met de villagedogs zijn gemengd. Misschien zit er Mudi door, er wonen veel Hongaren in Roemenië. Met een chihuahua en een villagedog.. Ik heb geen flauw idee eigenlijk.