Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spring & 8tal dag 23 P.23

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Re: Spring & 8tal dag 15 P.20

Ongelezen bericht door Emma »

Ik kijk ook, graag even naar deze nest puppie toetjes, waarbij roetietoetie een van mijn favorieten is :I:
Maar ik ben het ook niet eens met alle slotjes, en de manier waarop. Dus zou het wel snappen als je stopt met updates.
Wel heel jammer.
Ik vind het leuk om zo dit nestje te volgen. Vond het vorige nest ook zo leuk :lol1:
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Spring & 8tal dag 10 P.18

Ongelezen bericht door Caro. »

sirene schreef: 29 aug 2021 17:18 Zoeterderder dan dit wordt het niet. Het lijkt hier GVD de Anne Geddes studio wel :LOL:
(de blauwe plekken zijn geen blauwe plekken maar zuigzoenen van het aan elkaar zuigen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Owwwwwwwww :I: :I: ja dit is wel heel zoet smeltmateriaal :I: :lief:

Kan je je nog die foto herinneren van je eerste nest (van Puchu dus) dat je ze allemaal in een CD kast had gestopt (CD kast was het toch met al die vakjes?).
Die foto was ook zó geweldig :I:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Dat zwarte molletje blijft zo schattig, de rest ook hoor
Afbeelding
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Caro. schreef: 02 sep 2021 09:55 Owwwwwwwww :I: :I: ja dit is wel heel zoet smeltmateriaal :I: :lief:

Kan je je nog die foto herinneren van je eerste nest (van Puchu dus) dat je ze allemaal in een CD kast had gestopt (CD kast was het toch met al die vakjes?).
Ja! Die foto was geweldig. Ik heb hem toen van iemand gekregen in een lijstje en hij staat nog steeds op de slaapkamer dus ik zie de foto elke dag :I:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Sekreetje schreef: 01 sep 2021 15:23 Ik reageer niet zo vaak, maar volg altijd met heel veel plezier dit soort nest-topics. Vond het vorige nest al om op te vreten en nu weer genieten bij elke update. :love:

Ik hoop dat je eventueel mee wilt naar een nieuw forum als het hier echt op de huidige voet verder gaat?
Ja, ik ga wel mee naar een nieuw forum maar ik heb besloten dat ik het wel leuk vind om dit topic hier af te maken. Gewoon alles bij elkaar hebben.Ik lees vaak hier terug, ik zou het jammer vinden als dat niet meer kan.
Emma schreef: 01 sep 2021 15:40 Ik kijk ook, graag even naar deze nest puppie toetjes, waarbij roetietoetie een van mijn favorieten is :I:
Maar ik ben het ook niet eens met alle slotjes, en de manier waarop. Dus zou het wel snappen als je stopt met updates.
Wel heel jammer.
Ik vind het leuk om zo dit nestje te volgen. Vond het vorige nest ook zo leuk :lol1:
Dankjewel, ik blijf toch maar hier posten. De reakties zijn zo leuk en ik vind het zelf ook leuk om alles bij elkaar te hebben in één topic. Ik denk niet dat het helemaal goed komt met dit forum maar dat zien we later wel.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

Jaaaa leuk! Thanks:)
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

sirene schreef: 03 sep 2021 18:55
Caro. schreef: 02 sep 2021 09:55 Owwwwwwwww :I: :I: ja dit is wel heel zoet smeltmateriaal :I: :lief:

Ja! Die foto was geweldig. Ik heb hem toen van iemand gekregen in een lijstje en hij staat nog steeds op de slaapkamer dus ik zie de foto elke dag :I:
Ja dat was van ons volgens mij :mann: :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Dag 20. Vandaag heb ik de ren eraan gemaakt. Ik had er zo'n zin in dat ik vanmorgen om 6u al niet meer kon slapen. Terwijl ik eindelijk uit mocht slapen!
Spring heeft even een dipje gehad qua zogen. Die naakten doen superwild met drinken en doen haar pijn. Hierdoor stopte ze steeds heel snel et zogen waardoor ze honger hadden en nog wilder en onrustiger werden. We hebben ze even (2 dagen?) in groepjes laten drinken en gisteren vond Spring al dat ze geen hulp meer nodig had. Dus dat gaat gelukkig weer helemaal goed. Alle pups zijn nu over de kilo heen. Roodkapje is nog steeds de lichtste met 1014 gr en Stoere is de zwaarste met 1255 gr.
Roodkapje en Stoere kwispelden vandaag voor het eerst! Zo leuk!
Ze kijken echt geinteresseerd naar nieuwe dingen en ik had niet eens de tijd de ren netjes in te richten want ze kwamen meteen overal kijken. De ren is dus een chaos :D
Snelle en Slimme zijn steeds het eerst met dingen ontdekken. Stoere en Klets zijn het laatste. Snelle lag vanmiddag in de kamer te slapen :mrgreen: ik dacht dat hij niet over de drempel van de ren zou kunnen.
Ze hebben nu een gitaartje liggen die muziek maakt als je op knopjes staat. Dat gebeurde vanmiddag en de hele bubs stond rechtop met de staartjes omhoog om zich heen te kijken. Toen ze doorhadden waar het vandaan kwam gingen ze het allemaal onderzoeken en ging hij steeds aan. Die kopjes! :I:
Genoeg geschreven. Hier zijn de foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Hakkene schreef: 03 sep 2021 19:06 Jaaaa leuk! Thanks:)

:ok: graag gedaan!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ohhh, nu gaat het écht leuk worden. Wat grappig dat je zelf niet meer kon slapen van het verheugen.
Afbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

sirene schreef: 03 sep 2021 19:26
Afbeelding
Je hebt zelfs een parcourtje aangelegd, geweldig :D
Marlett
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel

Ongelezen bericht door Marlett »

Leuke update weer, ik lees ook heel graag mee. Dat gitaartje, geweldig, haha!
Trixi
Actief
Mijn ras(sen): Border collie, markiesje, wocker
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Trixi »

Ohhh wat zijn ze leuk! Ik sluit graag aan in de wachtrij voor stoere maar die zwarte met tan(of brindle oid) is ook geweldig! Weet je al hoe je jouw dametje gaat noemen? Ik opteer voor "High" . Ik lig namelijk altijd te gieren als je "Spring" roept in het parcours. En er zijn nog steeds mensen die "hoog" roepen naar hun hond als die voor een hindernis staat dus bij "High" is het weer dikke pret voor mij. Afgezien van alle andere betekenissen.
Groetjes van Bo en de honden.
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Wat een heerlijke, leuke update! Ik zit weer helemaal mee te genieten :I: Zo leuk ook dat gitaar zoals je dat omschrijft :cheer:
Leuke foto's ook er weer bij, dat koppie van Kas, echt schattige foto's! En Roet is echt aan een transformatie begonnen, zo leuk om te zien.
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

sirene schreef: 03 sep 2021 18:59
Sekreetje schreef: 01 sep 2021 15:23 Ik reageer niet zo vaak, maar volg altijd met heel veel plezier dit soort nest-topics. Vond het vorige nest al om op te vreten en nu weer genieten bij elke update. :love:

Ik hoop dat je eventueel mee wilt naar een nieuw forum als het hier echt op de huidige voet verder gaat?
Ja, ik ga wel mee naar een nieuw forum maar ik heb besloten dat ik het wel leuk vind om dit topic hier af te maken. Gewoon alles bij elkaar hebben.Ik lees vaak hier terug, ik zou het jammer vinden als dat niet meer kan.
Emma schreef: 01 sep 2021 15:40 Ik kijk ook, graag even naar deze nest puppie toetjes, waarbij roetietoetie een van mijn favorieten is :I:
Wel heel jammer.
Dankjewel, ik blijf toch maar hier posten. De reakties zijn zo leuk en ik vind het zelf ook leuk om alles bij elkaar te hebben in één topic. Ik denk niet dat het helemaal goed komt met dit forum maar dat zien we later wel.
Gelukkig!
Ze zijn echt heel leuk.
En dan het volgende nest op forum 2.0!
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Dat pigmentloze de eerste tijd kan ik niet doorheen kijken. Zus was ook zo'n roze larf :tongue:
Maar opeens is Kas superknap :I:
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Haha, dat verhaal over het gitaartje, geweldig :LOL: . En fijn dat je het hier nog bij gaat houden :ok: .

Ik moest zo lachen dat je niet meer kon slapen van enthousiasme, zo herkenbaar :F: .

En die smoeltjes weer :I: .
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher

Ongelezen bericht door georges »

Ahhh :I: Doe mij die behaarde met bruine neus maar ! (moet nog even de namen vanbuiten leren :mrgreen:)
sirene
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef: 03 sep 2021 20:39 Dat pigmentloze de eerste tijd kan ik niet doorheen kijken. Zus was ook zo'n roze larf :tongue:
Maar opeens is Kas superknap :I:
Ik vind dat roze juist superschattig :I: ook bij volwassen dieren. Ik weet dat heel veel mensen het heel erg lelijk vinden maar ik hou er van. Bij bullterriers en dogo's en ook bij paarden. Maar het zou niks voor mij zijn hoor. Ik vergeet ze in te smeren en ik leef juist op zonne-energie dus dat beest verbrand waar je bij staat. Bij dat hondje van mijn moeder moet ik al opletten.
Zamunda schreef: 03 sep 2021 21:09 Haha, dat verhaal over het gitaartje, geweldig :LOL: . En fijn dat je het hier nog bij gaat houden :ok: .

Ik moest zo lachen dat je niet meer kon slapen van enthousiasme, zo herkenbaar :F: .

Echt irritant! Zo'n zin in de dag dat je niet kan slapen en dan om 17u duf en koppijn omdat je moe bent :mrgreen:
Ze zijn zo leuk joh!
georges schreef: 03 sep 2021 21:28 Ahhh :I: Doe mij die behaarde met bruine neus maar ! (moet nog even de namen vanbuiten leren :mrgreen:)
Roodkapje!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Trixi schreef: 03 sep 2021 20:18 Ohhh wat zijn ze leuk! Ik sluit graag aan in de wachtrij voor stoere maar die zwarte met tan(of brindle oid) is ook geweldig! Weet je al hoe je jouw dametje gaat noemen? Ik opteer voor "High" . Ik lig namelijk altijd te gieren als je "Spring" roept in het parcours. En er zijn nog steeds mensen die "hoog" roepen naar hun hond als die voor een hindernis staat dus bij "High" is het weer dikke pret voor mij. Afgezien van alle andere betekenissen.
Haha! High is ook leuk ja.
Mijn dame gaat Klets heten! :mrgreen:
Mellow schreef: 03 sep 2021 20:38
sirene schreef: 03 sep 2021 19:26 Afbeelding
Iemand wil vast je adres wel even aan mij doorgeven.
Dan kom ik wel even met mijn grote handtas op visite :F: :cheer:
Ik hou je in de gaten :hmmm:
Suzanne schreef: 03 sep 2021 20:38 Gelukkig!
Ze zijn echt heel leuk.
En dan het volgende nest op forum 2.0!
Dankjewel!
De avonturen van Klets dan op forum 2.0. Een nestje komt er echt niet meer.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Zamunda
Zeer actief

sirene schreef: 03 sep 2021 21:40
Zamunda schreef: 03 sep 2021 21:09 Haha, dat verhaal over het gitaartje, geweldig :LOL: . En fijn dat je het hier nog bij gaat houden :ok: .

Echt irritant! Zo'n zin in de dag dat je niet kan slapen en dan om 17u duf en koppijn omdat je moe bent :mrgreen:
Ze zijn zo leuk joh!
Haha, heel herkenbaar. En dan ook niet vroeg in slaap kunnen vallen natuurlijk. Maar vannacht kun je weer goed slapen toch, de ren staat er nu :mrgreen: .

Ze lijken me ook heel leuk, door jouw verhalen en foto's!
Hakkene
Zeer actief

Re: Spring & 8tal dag 20 P.21

Ongelezen bericht door Hakkene »

Zamunda schreef:
sirene schreef: 03 sep 2021 21:40

Ze zijn zo leuk joh!
Haha, heel herkenbaar. En dan ook niet vroeg in slaap kunnen vallen natuurlijk. Maar vannacht kun je weer goed slapen toch, de ren staat er nu :mrgreen: .

Ze lijken me ook heel leuk, door jouw verhalen en foto's!
Koop je daarom een puppyren? :P
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher

Ongelezen bericht door georges »

Eindelijk bijgelezen ! Roodkapje en Slimme staan toch wel op nummer 1 :I:

Klets is ook een geweldige naam :mrgreen: Al vond ik Raas voorgesteld door Lothian ook wel passen haha
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Wat een mooie, avontuurlijke omgeving hebben ze al en dan ook nog lekker samen muziek maken :LOL: :I:
Spring is ook weer helemaal opgeknapt van de operatie zo te zien?
Jetski
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jetski »

Mooie speeltuin!
Nu kun je natuurlijk wéér niet slapen omdat je de hele tijd wil kijken naar het spul. :I:
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Genieten dit!
Dank je wel voor het delen.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
sirene
Zeer actief
Contacteer:

DeDiana schreef: 04 sep 2021 06:46 Wat een mooie, avontuurlijke omgeving hebben ze al en dan ook nog lekker samen muziek maken :LOL: :I:
Spring is ook weer helemaal opgeknapt van de operatie zo te zien?
Ja, met Spring gaat het hartstikke goed. Ze heeft echt geen last van die keizersnede. Het is zelfs zo dat ze gewoon nog rechtop kan staan en mooi (op) kan zitten terwijl ze dat na haar vorige nest niet kon. (dat vraag ik niet, dat doet ze steeds) Ze gaat ook heerlijk mee met de wandeling gewoon.
Ik denk wel dat ze de pups veel leuker vindt als ze wat ouder zijn. Ik had hele zorgzame moeders die de hele dag bij hun puppen lagen en de hele tijd lagen te keutelen. Maar dat doet ze niet hoor. Ze verzorgt ze lief en geeft ze gewoon eten maar ze gaat er niet zo in op als bv Qhilla en Icha dat deden. Ze kan verder ook heerlijk op de bank liggen en zonder zorgen mee uit wandelen gaan.
Célie schreef: 04 sep 2021 11:42 Wel apart dat alleen de nakerds dan weer zo druk zijn met drinken.
Wat een leuke update weer.
Ja, geen idee hoe dat komt.
Jetski schreef: 04 sep 2021 13:28 Mooie speeltuin!
Nu kun je natuurlijk wéér niet slapen omdat je de hele tijd wil kijken naar het spul. :I:
Dat had best gekund maar ik heb vannacht gelukkig lekker en lang geslapen :wink:
Fabiola17 schreef: 04 sep 2021 14:03 Genieten dit!
Dank je wel voor het delen.
Graag gedaan! :ok:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Dag 21 vandaag. Voor het eerst hebben de pups bezoek gehad. En Ren, die kreeg ook bezoek 😁 tenminste, die was er van overtuigd dat ze eigenlijk voor hem kwamen en zo niet dan toch 😉 Spring ging er ontspannen mee om. Het was me nooit eerder opgevallen maar nu kon ik duidelijk zien dat de pups heel anders reageerden met uit de werpkist komen omdat er bezoek was dan ze zouden doen als er geen bezoek was. Wel gaaf dat zulke kleine wezentjes blijkbaar het verschil bewust doorhebben en wat voorzichtiger reageren. Na een tijdje was dat niet meer zo hoor. Ze hebben lekker kunnen kroelen en ontdekken.
Ik had verwacht dat ze doodmoe zouden zijn na zo'n avontuur en de hele dag verder zouden maffen. Ik had ze daarom in de werpkist opgesloten om daar lekker vandaag uit te rusten. We zijn na het bezoek lekker gaan wandelen en zwemmen. Maar bij thuiskomst waren ze helemaal niet van plan om te blijven slapen! Ze wilden eruit!
De filmpjes heb ik na thuiskomst gemaakt. Hoe kreeg ik die er ook alweer op?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Zamunda
Zeer actief

sirene schreef: 04 sep 2021 18:37 Dag 21 vandaag. Voor het eerst hebben de pups bezoek gehad. En Ren, die kreeg ook bezoek 😁 tenminste, die was er van overtuigd dat ze eigenlijk voor hem kwamen en zo niet dan toch 😉
Ja maar die arme jongen krijgt gewoon nooit aandacht, dat was wel duidelijk :mrgreen: . Slettebak :love: .

sirene schreef: 04 sep 2021 18:37Spring ging er ontspannen mee om.
Knappe mama. Ze kwam wel even checken of er geen pup onder een trui verdween toen ze met jullie in de keuken stond :mrgreen: .

sirene schreef: 04 sep 2021 18:37Ik had verwacht dat ze doodmoe zouden zijn na zo'n avontuur en de hele dag verder zouden maffen. Ik had ze daarom in de werpkist opgesloten om daar lekker vandaag uit te rusten. We zijn na het bezoek lekker gaan wandelen en zwemmen. Maar bij thuiskomst waren ze helemaal niet van plan om te blijven slapen! Ze wilden eruit!
Ik ook! Haha druktemakertjes, wij zitten hier allemaal uitgeteld te wezen (ook de honden die doodop zijn van zo lang het huis bewaken) :slaap: :LOL: .

Het was heel erg leuk en bijzonder, dank je wel :cheer: .

sirene schreef: 04 sep 2021 18:37Hoe kreeg ik die er ook alweer op?
Die zet jij altijd op flickr toch, en dan de link hier?
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”