Maar ik ben het ook niet eens met alle slotjes, en de manier waarop. Dus zou het wel snappen als je stopt met updates.
Wel heel jammer.
Ik vind het leuk om zo dit nestje te volgen. Vond het vorige nest ook zo leuk

Moderator: moderatorteam
Owwwwwwwww
Ja! Die foto was geweldig. Ik heb hem toen van iemand gekregen in een lijstje en hij staat nog steeds op de slaapkamer dus ik zie de foto elke dag
Ja, ik ga wel mee naar een nieuw forum maar ik heb besloten dat ik het wel leuk vind om dit topic hier af te maken. Gewoon alles bij elkaar hebben.Ik lees vaak hier terug, ik zou het jammer vinden als dat niet meer kan.Sekreetje schreef: ↑01 sep 2021 15:23 Ik reageer niet zo vaak, maar volg altijd met heel veel plezier dit soort nest-topics. Vond het vorige nest al om op te vreten en nu weer genieten bij elke update.![]()
Ik hoop dat je eventueel mee wilt naar een nieuw forum als het hier echt op de huidige voet verder gaat?
Dankjewel, ik blijf toch maar hier posten. De reakties zijn zo leuk en ik vind het zelf ook leuk om alles bij elkaar te hebben in één topic. Ik denk niet dat het helemaal goed komt met dit forum maar dat zien we later wel.Emma schreef: ↑01 sep 2021 15:40 Ik kijk ook, graag even naar deze nest puppie toetjes, waarbij roetietoetie een van mijn favorieten is![]()
Maar ik ben het ook niet eens met alle slotjes, en de manier waarop. Dus zou het wel snappen als je stopt met updates.
Wel heel jammer.
Ik vind het leuk om zo dit nestje te volgen. Vond het vorige nest ook zo leuk![]()
Gelukkig!sirene schreef: ↑03 sep 2021 18:59Ja, ik ga wel mee naar een nieuw forum maar ik heb besloten dat ik het wel leuk vind om dit topic hier af te maken. Gewoon alles bij elkaar hebben.Ik lees vaak hier terug, ik zou het jammer vinden als dat niet meer kan.Sekreetje schreef: ↑01 sep 2021 15:23 Ik reageer niet zo vaak, maar volg altijd met heel veel plezier dit soort nest-topics. Vond het vorige nest al om op te vreten en nu weer genieten bij elke update.![]()
Ik hoop dat je eventueel mee wilt naar een nieuw forum als het hier echt op de huidige voet verder gaat?
Dankjewel, ik blijf toch maar hier posten. De reakties zijn zo leuk en ik vind het zelf ook leuk om alles bij elkaar te hebben in één topic. Ik denk niet dat het helemaal goed komt met dit forum maar dat zien we later wel.Emma schreef: ↑01 sep 2021 15:40 Ik kijk ook, graag even naar deze nest puppie toetjes, waarbij roetietoetie een van mijn favorieten is![]()
Wel heel jammer.
Ik vind het leuk om zo dit nestje te volgen. Vond het vorige nest ook zo leuk![]()
Ik vind dat roze juist superschattig
Echt irritant! Zo'n zin in de dag dat je niet kan slapen en dan om 17u duf en koppijn omdat je moe bent
Roodkapje!
Haha! High is ook leuk ja.Trixi schreef: ↑03 sep 2021 20:18 Ohhh wat zijn ze leuk! Ik sluit graag aan in de wachtrij voor stoere maar die zwarte met tan(of brindle oid) is ook geweldig! Weet je al hoe je jouw dametje gaat noemen? Ik opteer voor "High" . Ik lig namelijk altijd te gieren als je "Spring" roept in het parcours. En er zijn nog steeds mensen die "hoog" roepen naar hun hond als die voor een hindernis staat dus bij "High" is het weer dikke pret voor mij. Afgezien van alle andere betekenissen.
Ik hou je in de gaten
Dankjewel!
Haha, heel herkenbaar. En dan ook niet vroeg in slaap kunnen vallen natuurlijk. Maar vannacht kun je weer goed slapen toch, de ren staat er nu
Koop je daarom een puppyren?Zamunda schreef:Haha, heel herkenbaar. En dan ook niet vroeg in slaap kunnen vallen natuurlijk. Maar vannacht kun je weer goed slapen toch, de ren staat er nu.
Ze lijken me ook heel leuk, door jouw verhalen en foto's!
Ja, met Spring gaat het hartstikke goed. Ze heeft echt geen last van die keizersnede. Het is zelfs zo dat ze gewoon nog rechtop kan staan en mooi (op) kan zitten terwijl ze dat na haar vorige nest niet kon. (dat vraag ik niet, dat doet ze steeds) Ze gaat ook heerlijk mee met de wandeling gewoon.
Ja, geen idee hoe dat komt.
Dat had best gekund maar ik heb vannacht gelukkig lekker en lang geslapen
Graag gedaan!
Ja maar die arme jongen krijgt gewoon nooit aandacht, dat was wel duidelijk
Knappe mama. Ze kwam wel even checken of er geen pup onder een trui verdween toen ze met jullie in de keuken stond
Ik ook! Haha druktemakertjes, wij zitten hier allemaal uitgeteld te wezen (ook de honden die doodop zijn van zo lang het huis bewaken)sirene schreef: ↑04 sep 2021 18:37Ik had verwacht dat ze doodmoe zouden zijn na zo'n avontuur en de hele dag verder zouden maffen. Ik had ze daarom in de werpkist opgesloten om daar lekker vandaag uit te rusten. We zijn na het bezoek lekker gaan wandelen en zwemmen. Maar bij thuiskomst waren ze helemaal niet van plan om te blijven slapen! Ze wilden eruit!
Die zet jij altijd op flickr toch, en dan de link hier?