Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wie heeft er hier allemaal een boxer???

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Angel-eyes schreef:
malinois schreef:
Angel-eyes schreef:
malinois schreef: Kijk... dat is nou tenminste een uitleg... jij snapt het :mrgreen:
:ok:
Dus je volgende hond wordt een Boxer uit een werklijn? :mrgreen:
8O ben je wel helemaal 100%... :mrgreen:
ik ken het ras niet persoonlijk dus ben benieuwd wat er aan mijn beeld van een boxer toegevoegd kan worden.... ;)
Dan moet je vertellen wat je wilt weten he?Maar zo kom je er weer niet met dat vervelende afzeiken van een Boxer! :evil: :tong:
vertel dan wat :mrgreen: ... Majelle en Inge vertellen tenminste nog iets ... van jou hoor ik nog steeds niks.... :twisted:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

malinois schreef:
majelle schreef:
malinois schreef:
majelle schreef::klaar:
jaja... ben nog aan het denken... loopt je metertje nog? :V
ja hoor mijn metertje loopt nog, maar jij wilt helemaal niet praten maar je wilt antwoorden volgens mij. Daar heb je geen peut voor nodig maar goed zullen we ff afrekenen :mrgreen:
welles... ik denk nog steeds... een Mona-gesprek moet niet gedwongen worden he.. moet allemaal heel rustig uitgesproken worden en er moet al helemaal niet meteen over afrekenen begonnen worden :V
dan weet jij niet hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in de " zorg" je hebt toch wel getjekt of je verzekering het dekt he. Tarief is 70 euro per uur bruto :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

majelle schreef: Ziet een boxer ergens dan wel het nut van in, behalve dan spelen en actie :mrgreen:
De mijne in ieder geval niet :mrgreen:
Af en toe gek & wild blijven ze het wel prachtig vinden maar 10 keer liggen vind ie saai worden en gaat ie opdrachten in slow motion uitvoeren. Net als ik daarom vind ik ze waarschijnlijk leuk.
Hmmmm......zou het 'm dat zijn?
Baasgericht zijn mijn beide boxers en ik moet er weer moeite voor doen dat ze ook eens naar de omgeving gaan kijken
Zowel Danco als Nika zijn baasgericht als het hen voordeel oplevert ;)
Maar heb je geen balletje of lekkers bij je en ze zien iets anders wat ze leuk vinden, dan zijn ze weg. Zo heb ik Nika al regelmatig van het veld af kunnen halen, waar ze aan het voetballen waren. Binnen enkele seconden had ze de bal te pakken en crosste ze, de bal met haar neus voor zich uitduwend, over het veld heen, met bananen in haar oren. :roll:
Met de mechelaar/bouvier die wij hadden moest ik weer moeite doen om zijn aandacht bij mij te houden. Omgeving was ook erg leuk namelijk.
Bij Marouck is de omgeving leuk, maar ik ben leuker, vanaf het moment dat ze, 7 weken oud, bij me kwam wonen. Behalve bij paarden, die zijn op de 1 of andere manier nog veeeeeeeeeel leuker, erg leuk om daar al blaffend rondjes omheen te rennen. 8O Vanmiddag kwamen er in het bos 2 ruiters op me af, en voor ik adem kon halen om haar te roepen stoof ze erop af. Gelukkig voor mij draaide ze alsnog om, kwam op me afgerend en kon ik haar aanlijnen, de ruiters draafden namelijk gewoon op haar af. 8O Hihihih......toen ze me voorbijreden bleken het 2 agenten te paard te zijn, had bijna moeten vertellen dat Rouck een mislukte pliesiehond was en daarom niet luisterde....wat was ik blij dat ze deze ene keer uiteindelijk mij net nog leuker vond dan paarden. :oops:
We hebben vroeger ook een mechelaar/bouvierkruizing gehad en het grote verschil tussen boxers vind ik dat een mechelaar best wel tegen een uitbrander van zijn baas kan, qua stem of correctie terwijl bij mijn boxers hun ego zowat tegen de vlakte gaat als ik laat merken dan ik wat boos ben. Die willen zowat alles voor me doen als ik maar tevreden ben en dat we vriendjes blijven. Soms denk ik weleen spring eens uit de band verken je grenzen maar die 13 is geworden was zo en die van 9 maanden is (nog) ook zo.
Beide boxers hier kunnen heel goed tegen uitbranders qua stem en correctie, dit herken ik dus niet. Ze hebben het ook beide weleens nodig gehad. Maar wat Nika verschrikkelijk vind is als ik boos ben en haar negeer....dat maakt wel indruk, ze loopt dan ineens weer keurig volgens naast me. :mrgreen:
Het opvoeden van mijn boxers gaat en ging vanzelf bij de herder/bouvierkruizing moest ik af en toe echt respect afdwingen. Beiden leuk maar ik wil niet echt africhten ik hou meer van stoeispelletjes. Anders wordt het saai :mrgreen: vandaar boxereigenaar denk ik.
Qua opvoeding was Nika heel gemakkelijk, Danco was heel wat lastiger. En Marouck opvoeden was een uitdaging, ze is nog eigenwijzer, koppiger en hardleerser als een boxer 8O
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

malinois schreef:
Angel-eyes schreef:
malinois schreef:
Angel-eyes schreef: Dus je volgende hond wordt een Boxer uit een werklijn? :mrgreen:
8O ben je wel helemaal 100%... :mrgreen:
ik ken het ras niet persoonlijk dus ben benieuwd wat er aan mijn beeld van een boxer toegevoegd kan worden.... ;)
Dan moet je vertellen wat je wilt weten he?Maar zo kom je er weer niet met dat vervelende afzeiken van een Boxer! :evil: :tong:
vertel dan wat :mrgreen: ... Majelle en Inge vertellen tenminste nog iets ... van jou hoor ik nog steeds niks.... :twisted:
Laat ik het simpel houden, een Boxer kun je niet uitleggen die moet je gewoon meemaken en als je dat ooit hebt gedaan wil je echt geen andere hond meer, er is gewoon geen grotere kindervriend of pleziergekkere hond, echt niet 1 hond kan er tegen op.Maar geloof wanneer er stront aan de knikker is, gaat een echte boxer nog niet een leeuw uit de weg dus vergis je nooit in de clowneske capriolen en uitdrukkingen van een boxer want als het hard moet zijn is de Boxer vooraan in de strijd om je te verdedigen
.Je kan een boxer niet uitleggen, alleen een boxer kan je zo enorm boos maken en op hetzelfde moment weer supergelukkig.Een Boxer hebben is een soort van verliefdheid, dat kun je niet met woorden uitleggen dat zit in je donder en gaat nooit meer weg, zelfs jij als Mechelkut zal dat ook beamen als je eens een Boxer bij je hebt gehad als maatje. :tong:
Daan81
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Daan81 »

2 majelle>>>> omdat ik er sinds gister :p: :-D :P ook 1 heb!!!!

Het is een geel teefje van 3 jaar!
majelle
Zeer actief

hee gefeliciteerd :-D
majelle
Zeer actief

Inge schreef:
majelle schreef: Ziet een boxer ergens dan wel het nut van in, behalve dan spelen en actie :mrgreen:
De mijne in ieder geval niet :mrgreen:
Af en toe gek & wild blijven ze het wel prachtig vinden maar 10 keer liggen vind ie saai worden en gaat ie opdrachten in slow motion uitvoeren. Net als ik daarom vind ik ze waarschijnlijk leuk.
Hmmmm......zou het 'm dat zijn?
Baasgericht zijn mijn beide boxers en ik moet er weer moeite voor doen dat ze ook eens naar de omgeving gaan kijken
Zowel Danco als Nika zijn baasgericht als het hen voordeel oplevert ;)
Maar heb je geen balletje of lekkers bij je en ze zien iets anders wat ze leuk vinden, dan zijn ze weg. Zo heb ik Nika al regelmatig van het veld af kunnen halen, waar ze aan het voetballen waren. Binnen enkele seconden had ze de bal te pakken en crosste ze, de bal met haar neus voor zich uitduwend, over het veld heen, met bananen in haar oren. :roll:
Met de mechelaar/bouvier die wij hadden moest ik weer moeite doen om zijn aandacht bij mij te houden. Omgeving was ook erg leuk namelijk.
Bij Marouck is de omgeving leuk, maar ik ben leuker, vanaf het moment dat ze, 7 weken oud, bij me kwam wonen. Behalve bij paarden, die zijn op de 1 of andere manier nog veeeeeeeeeel leuker, erg leuk om daar al blaffend rondjes omheen te rennen. 8O Vanmiddag kwamen er in het bos 2 ruiters op me af, en voor ik adem kon halen om haar te roepen stoof ze erop af. Gelukkig voor mij draaide ze alsnog om, kwam op me afgerend en kon ik haar aanlijnen, de ruiters draafden namelijk gewoon op haar af. 8O Hihihih......toen ze me voorbijreden bleken het 2 agenten te paard te zijn, had bijna moeten vertellen dat Rouck een mislukte pliesiehond was en daarom niet luisterde....wat was ik blij dat ze deze ene keer uiteindelijk mij net nog leuker vond dan paarden. :oops:
We hebben vroeger ook een mechelaar/bouvierkruizing gehad en het grote verschil tussen boxers vind ik dat een mechelaar best wel tegen een uitbrander van zijn baas kan, qua stem of correctie terwijl bij mijn boxers hun ego zowat tegen de vlakte gaat als ik laat merken dan ik wat boos ben. Die willen zowat alles voor me doen als ik maar tevreden ben en dat we vriendjes blijven. Soms denk ik weleen spring eens uit de band verken je grenzen maar die 13 is geworden was zo en die van 9 maanden is (nog) ook zo.
Beide boxers hier kunnen heel goed tegen uitbranders qua stem en correctie, dit herken ik dus niet. Ze hebben het ook beide weleens nodig gehad. Maar wat Nika verschrikkelijk vind is als ik boos ben en haar negeer....dat maakt wel indruk, ze loopt dan ineens weer keurig volgens naast me. :mrgreen:
Het opvoeden van mijn boxers gaat en ging vanzelf bij de herder/bouvierkruizing moest ik af en toe echt respect afdwingen. Beiden leuk maar ik wil niet echt africhten ik hou meer van stoeispelletjes. Anders wordt het saai :mrgreen: vandaar boxereigenaar denk ik.
Qua opvoeding was Nika heel gemakkelijk, Danco was heel wat lastiger. En Marouck opvoeden was een uitdaging, ze is nog eigenwijzer, koppiger en hardleerser als een boxer 8O
ha ha dan verschillen die van ons, woody en Bikkel houden niet zo van balletjes of voertjes. Ja alleen een balletje voor een andere hond neerleggen en dan kijken of de ander hem afpakt zodat er ruzie komt.
Alleen een vrolijke stem en ze zijn weer blij. Zou ik te streng zijn :cry2: een soort onmens 8O
Ze zijn en waren gewoon heel gehoorzaam alleen idd 10 keer liggen of naar een pion lopen dat is te saai terwijl die herdermix het schitterend vond als ie maar een opdracht kreeg. Kan natuurlijk ook zijn dat ik snel tevreden ben en dat anderen mijn boxers maar onopgevoede beesten vind ;)
Maar goed Elmas heeft weer kak aan mij dus het heft elkaar lekker op.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Angel-eyes schreef:
malinois schreef:
Angel-eyes schreef:
malinois schreef: 8O ben je wel helemaal 100%... :mrgreen:
Laat ik het simpel houden, een Boxer kun je niet uitleggen
(wel uitvouwen dan :V )
die moet je gewoon meemaken en als je dat ooit hebt gedaan wil je echt geen andere hond meer, er is gewoon geen grotere kindervriend of pleziergekkere hond, echt niet 1 hond kan er tegen op.Maar geloof wanneer er stront aan de knikker is, gaat een echte boxer nog niet een leeuw uit de weg dus vergis je nooit in de clowneske capriolen en uitdrukkingen van een boxer want als het hard moet zijn is de Boxer vooraan in de strijd om je te verdedigen
.Je kan een boxer niet uitleggen, alleen een boxer kan je zo enorm boos maken en op hetzelfde moment weer supergelukkig.Een Boxer hebben is een soort van verliefdheid, dat kun je niet met woorden uitleggen dat zit in je donder en gaat nooit meer weg, zelfs jij als Mechelkut zal dat ook beamen als je eens een Boxer bij je hebt gehad als maatje. :tong:
**proest**dit mechelkutje is nog niet overtuigd hoor, maar ik ken geen boxers dus ik weet niet of ik er voor zou vallen. Denk dat het bij je moet passen en ik denk niet dat dat het geval is voor dit mechelkutje... :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

malinois schreef:
Laat ik het simpel houden, een Boxer kun je niet uitleggen
(wel uitvouwen dan :V )
die moet je gewoon meemaken en als je dat ooit hebt gedaan wil je echt geen andere hond meer, er is gewoon geen grotere kindervriend of pleziergekkere hond, echt niet 1 hond kan er tegen op.Maar geloof wanneer er stront aan de knikker is, gaat een echte boxer nog niet een leeuw uit de weg dus vergis je nooit in de clowneske capriolen en uitdrukkingen van een boxer want als het hard moet zijn is de Boxer vooraan in de strijd om je te verdedigen
**proest**dit mechelkutje is nog niet overtuigd hoor, maar ik ken geen boxers dus ik weet niet of ik er voor zou vallen. Denk dat het bij je moet passen en ik denk niet dat dat het geval is voor dit mechelkutje... :mrgreen:[/quote]

:V :V

toch maar es samen met de hondjes wandelen heh! :mrgreen:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

honiahaka-kuckunniwi schreef:

zou het... 8O zou ik dan voor het karakter van een boxer vallen? :mrgreen:
Afbeelding
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

malinois schreef:

ja iwe weet. of voor t karakter van de baas. :p:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:

ja iwe weet. of voor t karakter van de baas. :p:
Afbeelding je bent wel weer lekker op dreef he.... Afbeelding
Afbeelding
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Zeg hadden jullie niet al een topic voor dit soort onzin? :pffff:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

miekmiek schreef:Zeg hadden jullie niet al een topic voor dit soort onzin? :pffff:
ik ben nog steeds aan het vissen naar het 'waarom' van een Boxer... :mrgreen:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
miekmiek schreef:Zeg hadden jullie niet al een topic voor dit soort onzin? :pffff:
Tssss......je hebt al antwoord gehad. Zal ik Nika een dagje komen brengen? Dan ben je daarna of gek of verliefd. Nu is Nika wel een hele domme boxer overigens :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:
malinois schreef:
Tssss......je hebt al antwoord gehad. Zal ik Nika een dagje komen brengen? Dan ben je daarna of gek of verliefd. Nu is Nika wel een hele domme boxer overigens :mrgreen:
oh da's misschien wel een idee :mrgreen: :mrgreen: waarom is ze een domme boxer dan??? :mrgreen:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Waarom??? Geen idee....ze is gewoon echt dom.
Bedenkt bv. niet als ze dorst heeft en de waterbak leeg is dat ze een keer moet piepen, maar gaat er doodleuk een uur langszitten tot ik een keer de keuken in kom en haar zie.
Of ze loopt gewoon 10x tegen dezelfde boom op, ze snapt een poot geven nog steeds niet na bijna 5 jaar, jaagt al jaren lichtvlekken na waarbij ze keer op keer tegen de muur knalt en snapt nog steeds niet dat ze die vlek nooit zal vangen, als de deur op een kier staat duwt ze die niet open met haar neus maar blijft gewoon wachten tot ik de deur verder open etc.....ach....ze is gewoon mijn debieltje.
Maar wel een lief debieltje. :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

malinois
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:Waarom??? Geen idee....ze is gewoon echt dom.
Bedenkt bv. niet als ze dorst heeft en de waterbak leeg is dat ze een keer moet piepen, maar gaat er doodleuk een uur langszitten tot ik een keer de keuken in kom en haar zie.
Of ze loopt gewoon 10x tegen dezelfde boom op, ze snapt een poot geven nog steeds niet na bijna 5 jaar, jaagt al jaren lichtvlekken na waarbij ze keer op keer tegen de muur knalt en snapt nog steeds niet dat ze die vlek nooit zal vangen, als de deur op een kier staat duwt ze die niet open met haar neus maar blijft gewoon wachten tot ik de deur verder open etc.....ach....ze is gewoon mijn debieltje.
**proest** 't heeft wel iets weg van een Belg hoor...af en toe... :mrgreen:
Afbeelding
majelle
Zeer actief

sja dit is wel herkenbaar, ik oefen weleens op een veldje samen met iemand die een kelpie heeft. Sta dan zie je je boxer in een ander licht :mrgreen: Je moet het zowat voor Bikkel uittekenen en die kelpie snapt het de tweede keer gelijk en bikkel kijkt wat bedoel je nou 8O
majelle
Zeer actief

malinois schreef:
draai het om: waarom een mechelaar ;)

Kijk het kan zo zijn:

Ik zie een boxer als: altijd vrolijk altijd in voor gein
Jij ziet: wat een infantiel gedrag de hele tijd

Ik zie: jezus wat een neuroot kan die mechelaar zichzelf niet vermaken
Jij ziet: wat een aandacht voor de baas en wat een werklust

maar ga es naar een forum wandeling, kunnen jij en rob kennismaken zonder dat het er gelijk dik bovenop ligt ;)
en kun je naar zijn honden spieken
;)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

majelle schreef:
malinois schreef:
draai het om: waarom een mechelaar ;)

Kijk het kan zo zijn:

Ik zie een boxer als: altijd vrolijk altijd in voor gein
Jij ziet: wat een infantiel gedrag de hele tijd

Ik zie: jezus wat een neuroot kan die mechelaar zichzelf niet vermaken
Jij ziet: wat een aandacht voor de baas en wat een werklust
ja dat zou best eens kunnen het zijn 2 totaal verschillende rassen...
maar ga es naar een forum wandeling,
hou niet zo van groepswandelingen.... ;)
kunnen jij en rob kennismaken zonder dat het er gelijk dik bovenop ligt ;)
8O 8O 8O :N
en kun je naar zijn honden spieken
;)
:ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ik heb geen boxer omdat die niet in mijn fietsmandje past :pffff:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:ik heb geen boxer omdat die niet in mijn fietsmandje past :pffff:
ach wel joh, 6 zelfs:

Afbeelding
Afbeelding
twinkeltje
moderator

malinois schreef:
twinkeltje schreef:ik heb geen boxer omdat die niet in mijn fietsmandje past :pffff:
ach wel joh, 6 zelfs:

Afbeelding
lol ja pups wel
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

malinois schreef:

Ja!En niet alleen voor de boxies! ;)
Rob*
Zeer actief

Dom???Ja wie is nu dom, de boxer gaat lekker wachten terwijl de deur zo open kan, wie speelt nu met wie? ;)
Rob*
Zeer actief

malinois schreef:
ach wel joh, 6 zelfs:

Afbeelding
Oh heerlijk toch om te zien?Wie kan die koppies nu weerstaan?Niemand toch, zelfs een Mechelkutje moet dit leuk vinden, mensen met beftekkeltjes ook, zie die wijze blik al in die jonge oogjes? 8O ....Echt super om te zien! :I :K
twinkeltje
moderator

Angel-eyes schreef:
malinois schreef:
ach wel joh, 6 zelfs:

Afbeelding
Oh heerlijk toch om te zien?Wie kan die koppies nu weerstaan?Niemand toch, zelfs een Mechelkutje moet dit leuk vinden, mensen met beftekkeltjes ook, zie die wijze blik al in die jonge oogjes? 8O ....Echt super om te zien! :I :K
hahahaha noem je het een wijze blijk vind ze er onnozel kijken

maar ja wel schatjes
Afbeelding
scooby doo

Re: Wie heeft er hier allemaal een boxer???

Ongelezen bericht door scooby doo »

Daan81 schreef:ff nieuwsgierig ;)

ik heb geen boxer ik zal er nooit 1kopen maar je avatar verknoeit een beetje de lay-out :roll:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Oh...was nog iets vergeten, de boxer is lomp, lomper, lompst 8O
Heb nu een fikse kras op mijn arm omdat Nika persé mijn neus wilde likken en dus haar poot om mijn arm sloeg om zich op te kunnen trekken :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”