Het is hier ook vreselijkWildflower schreef: ↑25 dec 2020 21:06Het is echt verschrikkelijk voor de dieren![]()
Mijn huisarts was zo lief om mij een doosje alprazolam mee te geven voor de honden omdat het niet meer verkrijgbaar is bij de DA.

Goddank tot nu toe nog wel even in de tuin. Overdag rij ik 3 keer op een dag de drukte uit naar stiller gebied... dat gaat tot nu toe nog goed, maar
ik hoorde vanmiddag van een man daar dat de avond ervoor ook in dat natuurgebied gasten met vuurwerk waren.
Verder zo'n Adaptil stekker en vanaf morgen met de pilletjes adaptil beginnen en het derde jaar in met counter conditionering... nu iets gevonden wat ze echt
heel erg lekker vindt en tot nu toe helpt het haar om zich er sneller overheen te zetten (behalve bij de echt zware bommen).
Ik kan niet wachten totdat deze ellende weer voorbij is. Afgelopen nacht gingen rond 3.00 uur zo'n 15 bommen achter elkaar af

Gelukkig hersteld Jessie wel weer vrij snel en een volgende dag is ze weer redelijk vrolijk, maar ze schrikt wel nog sneller dan anders van elk geluid.
Vorig jaar heb ik om 0.01 uur een deken over haar kop gegooid, want toen raakte ze helemaal in paniek. Tegen me aan gedrukt, oren dichtgehouden en zicht dus ook weg door
de deken en zo vierden wij het nieuwe jaar... geweldig