Célie schreef:
O dat ze onderling met elkaar vechten kan best (al die honden zitten onder de wondjes valt me op) maar bedoelde dat ze niet die honden in een ring gooien en het uit laten vechten. Maar ze staan ook nooit normaal op een foto altijd trekkend en loeiend.
Wat is het verschil? Behalve dat het bij de ringhonden een moment is en huisgenoten permanent opgefokt zijn.
Ik had er een tegenover, wat een apart type. Die van de refokrant hadden haar per abuis als meneer genoemd.
Ze was ook twee meter en een meter breed. Op straat hees ze bij het passeren twee grote amstafs tegelijk de lucht in alsof het chihuahua's waren
Ze ging er buiten echt netjes mee om en ik hem me er nooit een seconde onveilig door gevoeld.
Maar thuis kon ze constant die beesten met grof geweld uit elkaar trekken. In haar string op het balkon
Aanbellen was al genoeg opwinding om ze op elkaar te doen klappen.
Als ze mijn honden 50 meter verder op het balkon zagen werden ze al zo lijp dat ik dacht dat ze naar beneden zouden springen
Dan ben je in elk geval niet uit op een gezellig harmonieus leven voor jezelf en je dieren. En dat verdient een staf/pit net zo goed als iedere hond.
Maar die vrouw ook. Ik kan me helemaal voorstellen dat je afzakt van zo veel stress, ook al doe je het zelf.