Ze hebben allemaal wel iets gesloopt maar niet heel veel. Ik strooide door heel mijn huis van die kleine kauwstokjes. Shira heeft mijn mobiel gesloopt, heel het scherm aangevreten. Jack vooral de rieten eetkamerstoelen waar de serie honden voor hem als pup ook al aan was begonnen. Maar dat was meer omdat dat me eigenlijk niks kon schelen want die stoelen stonden toch op de nominatie om te verdwijnen.
Jack heeft een kussen van de chesterfield bank kapot gemaakt. Die bank heeft hier nog wel twee jaar gestaan trouwens
En ik heb een keer drie pups van 15 weken voor een paar uur alleen thuis moeten laten

i.v.m. plotseling ziekenhuisbezoek. Ik gebruikte geen bench en ze liepen altijd los in huis (wel pupveilig). De schade was de enige plant die ik had en die enorm groot was. Ze hadden de plant omgegooid en de hele pot met aarde uitgegraven

Werkelijk overal lag aarde. Maar ach, ze hadden het verder reuze naar hun zin gehad. Ik heb alle aarde zo'n beetje weer in de pot gepropt de plant terug gezet en aan de buren gegeven

Nu heb ik geen planten meer in huis. Het zou wel weer kunnen denk ik maar ik begin er niet meer aan.
Nadat Jack pup af was hebben we leuke kuipstoelen met metalen pootjes gekocht. En een tafel met metalen poten.

Dus ons kan niks meer gebeuren, hoeveel pups er ook nog komen
Jack was eigenlijk wel het ergst nu ik het zo objectief terug lees

Hij weet ook altijd precies waar ik waarde aan hecht, die dingen vindt hij ook erg belangrijk om te hebben. Hij heeft het nog wel eens dat hij een beetje onrustig wordt als alles niet volgens plan is gegaan. Dan pakt hij altijd iets van mij, al is het nog zo onbenullig.Ik ruim standaard alle pennen op voordat ik mijn huis verlaat trouwens want hij heeft een keer een watervaste stift gepakt net nadat de nieuwe vloer er lag.

. Ik troost mezelf dan maar dat dat juist is omdat het van mij is en hij het daarom graag wil hebben.
Hij doet het nog maar zelden, en ik weet precies in welke situaties er een risico is dat hij iets gaat slopen. Wanneer hij rustig is als ik weg ga dan gaat het goed. Wanneer hij het niet snapt en zelf onrustig is als ik weg ga dan is er een brood van het aanrecht gepakt of een leesbril gesloopt als ik terug kom.