Hanneke2 schreef:Martijn schreef: Hanneke2 schreef:
Maar zonder iemand aan te vallen, maar Jacks activiteiten bestaan dan ook uit meer dan bomen markeren en op zoek zijn naar andere honden.
Hanneke
Ook met smilies is dit een suggestieve kutopmerking.
Gebeurt een beetje vaak bij jou. Het zal je karakter wel zijn.
Effe goed lezen wat Marc schreef, Martijn. En vervolgens eens lekker bij de LOI ofzo op zoek gaan naar een cursusje relativeren. Misschien ga je dan inzien dat het onzin is om zelf half je nek te breken over een kulopmerking over jouw hondje terwijl je de honden van andere mensen continue bestempelt als waardeloze zooi.
Martijn schreef:
En nee ik ga jou niet zitten verantwoorden wat ik wel en niet met mijn honden doe. Mijn honden zijn niet te vet en zijn ook niet op dieet.
Nu jij weer.
Mijn hond is ook niet te vet, niet (meer) op dieet en kan lekker los met alle andere honden spelen.
Nou jij weer.
Maar nou ga ik eerst slapen.
Hanneke
Ik weet niet zeker of je hiermee suggereerd dat Martijn's hond niet los kan omdat hij interactie zoekt met andere honden? Jack kan immers wel lekker los met alle andere honden spelen? Ten eerste heb ik de hond van martijn nog nooit vastgezien waar hij los kan kwa ruimte en verder heb ik hem nog nooit zien vechten, dus wat je wil zeggen is me niet duidelijk.
Waar is Jack dan zoal mee bezig tijdens een wandeling? Even eerlijk antwoorden. Plassen en kijken naar andere honden lijkt me toch? Wil hij niet spelen? Kijkt hij niet rond of er honden zijn?
Naast lopen is dat toch waar de gemiddelde hond zich mee bezig houdt niet?
Dus wat de afkeurende toon in het deel van Jack houdt zich met andere zaken bezig weer hier doet snap ik wederom niet.
Ik heb een hekel aan dit soort discussies, zeker met verkapte toontjes. Ik snap uberhaubt niet waarom je je aangevallen voelt als je een hond gecastreerd uit het buitenland haalt. Verder snap ik al helemaal niet waar je de gedachtes over buitenlandse honden en castratieprojecten in verband brengt met alles wat er eerder geschreven is.
Het lijkt wel alsof mensen met gecastreerde honden hoe dan ook hysterisch worden als je daar tegen bent. Honderd keer is aangegeven dat er goede redenen voor kunnen zijn

Honderd keer is ook aangegeven wat de gevolgen van castratie zijn. Honderd keer heb ik onderbouwt waarom ik daar tegen ben en nu heb ik er echt genoeg van.
Verder lees je zelf ook niet goed want nergens staat dat Martijn gecastreerde honden contuinu bestempeld als waardeloze zooi, dat geeft je alleen een argument om lekker grof te kunnen worden.
Dat zie ik steeds vaker hier, lezen wat je wil lezen en dan daarover extreem hysterisch gaan lopen doen. Info geven en lezen, ho maar, zwaar vermoeiend vind ik het.
IK BEN TEGEN HET OMWILLE VAN GEDRAGSPROBLEMEN CASTREREN VAN JONGE REUEN!
Over buitenlandse honden, probleemgevallen en andere noodzaken hoor je mij niet dus leg dat ook niet in mijn mond. Daar hoeven we het niet eens over te hebben want daar gaat dit helemaal niet over.
Dit gaat om castreren van reuen omdat je niet tegen een reu kan en het bijbehorende gedrag, meer niet.