Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Complete en totale rust! nou ja...

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Complete en totale rust! nou ja...

Ongelezen bericht door nomo »

met wel vier hele blije, iets minder rustige, honden :mrgreen:

Vanmiddag heerlijk gewandeld met Zamunda en haar gespuis. Arme Laïs mocht thuisblijven, die mag de volgende keer gewoon Ayla een keer extra omver beuken :LOL: payback's a bitch!

Het was eigenlijk te donker om goede foto's te maken, maar vind ze toch te leuk om niet te delen.

Ravi is veel te snel voor de camera. Meestal zie je niet meer dan een razende vlek
Afbeelding

Blij meisje, eindelijk weer thuis. Beetje jammer dat ze mij meteen weer vergeten is zodra we in het prachtige Zamunda arriveren :LOL:
Afbeelding

Afbeelding

Alle vier de honden op de foto, soort van...
Afbeelding
Willem :I:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ravi en Ayla aan het spelen, Raaf is alleen veel te snel. Ayla wacht gewoon tot hij weer voorbij vliegt en probeert dan even mee te rennen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morris ranselt ondertussen Ayla nog even af. Luisteren moet ze die kleine!
Afbeelding

Afbeelding

Helaas totaal niet scherp, maar het geeft wel goed weer hoe heerlijk Morris het vond. Geen geknal van vuurwerk, gewoon lekker genieten :cheer:
Afbeelding

Ayla had nog even de muizenpopulatie laten inkrimpen, snel rennen om ons weer in te halen
Afbeelding

En nu liggen er twee honden heerlijk tevreden te slapen. Morris vond het net niet eens de moeite waard om erg bang te worden van een knal. Wat zo'n ontspannen wandeling al niet kan doen :I:
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Re: Complete en totale rust! nou ja...

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Wat een genietplaatjes!

Vooral deze :I:
Afbeelding
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Wat leuk om ze zo te zien!
GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising

Ongelezen bericht door GrethavW »

Heerlijke foto's.
De lol spat er vanaf. Mooi gebied om te lopen ook.
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

nomo schreef:wandeling
Noem jij dit een wandeling? :80:
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Ha wat een leuke foto's heb je gemaakt!

nomo schreef:Ravi is veel te snel voor de camera. Meestal zie je niet meer dan een razende vlek
Rottige windhond, niet te doen :hmmm: .

Blij meisje, eindelijk weer thuis. Beetje jammer dat ze mij meteen weer vergeten is zodra we in het prachtige Zamunda arriveren :LOL:
Hahaha, ze was niet te houden :LOL: .

Helaas totaal niet scherp, maar het geeft wel goed weer hoe heerlijk Morris het vond. Geen geknal van vuurwerk, gewoon lekker genieten :cheer:
Was zo leuk om hem zo ontspannen te zien.

En nu liggen er twee honden heerlijk tevreden te slapen. Morris vond het net niet eens de moeite waard om erg bang te worden van een knal. Wat zo'n ontspannen wandeling al niet kan doen :I:
Wauw :80: , wat fijn zeg!

Met mijn eigen mormels heb ik er geen 'last' van maar met die van jou wordt meteen duidelijk dat terug door de wei helemaal niet zo'n goed plan is: eerst komen ze de poel tegen en gaan daarin plonzen en daarna lopen we door de zandbak waarin ze nog even losgaan :hmmm: . En ik had net gezogen (wat door een blessure nogal pijnlijk is) dus ik moest even slikken voordat ik ze binnen liet :LOL: .

Het was echt heel erg leuk en gezellig. Ravi en Ayla gingen meteen los en Morris had het ook zo lekker naar zijn zin, net als Willem (die op het laatst zelfs wat lekkers kwam bietsen bij Nomo :80: ). Niemand tegengekomen, ook geen wild en onderling ging het weer prima dus we hebben de honden hun goddelijke gang kunnen laten gaan, niet alleen voor de honden ontspannen maar ook voor ons, heerlijk.

Eenmaal binnen zou Ayla niet Ayla zijn als ze niet de druktemaker uit zou hangen hoor :mrgreen: . Ravi lag eerst uitgeteld op de bench (ja, op) maar na een tijdje hield hij het niet meer en kwam toch maar in de benen om in te gaan op de avances van Ayla. Toen begon de paringsdans waarbij Ayla het bleue meisje uithangt en Ravi de geile puber :roll: . Als ik Raaf verbaal van Ayla's achterkant afhaalde dan nam Ayla meteen de kans waar om zich om te draaien en Raaf weer uit te dagen :oohja: . En als Raaf zich netjes inhield, ging zij weer met haar kont voor Raaf staan dansen :oohja: . Muts. Op een gegeven moment de tortelduifjes maar even apart gehouden want Raaf werd steeds hitsiger en Ayla heeft echt geen flauwe notie en wil alleen maar spelen :tongue: .

Ik weet niet wat Raaf vermoeiender vond, de wandeling of de lange paringsdans maar dit is hoe het ging toen het bezoek naar huis was en de rust terugkeerde:

Je weet het zeker? Ze zijn écht weg?
Afbeelding

Pffffffffff, eindelijk :slaap: (Hij is er later wat comfortabeler bij gaan liggen op de bank maar verder heb ik hem niet meer gehoord gisteravond, hij was doodop :mrgreen: )
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Mooi bij jullie. Lijkt me heerlijk om zo te wonen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef:
Pffffffffff, eindelijk :slaap: (Hij is er later wat comfortabeler bij gaan liggen op de bank maar verder heb ik hem niet meer gehoord gisteravond, hij was doodop :mrgreen: )
Afbeelding
:I: Heerlijk. Ik krijg ze nooit zo moe als met een vriendje.
Zus had gisteren een wandelafspraak met Guus. Ze is de hele avond comateus geweest.
Heeft ze 's nachts wel goedgemaakt door een worm in bed te leggen :Q:
nomo
Zeer actief

bram en thijs schreef:
nomo schreef:wandeling
Noem jij dit een wandeling? :80:
:LOL: hoe moet ik het anders noemen
Zamunda schreef:
nomo schreef:Blij meisje, eindelijk weer thuis. Beetje jammer dat ze mij meteen weer vergeten is zodra we in het prachtige Zamunda arriveren :LOL:
Hahaha, ze was niet te houden :LOL: .
Het is echt erg, zodra we er zijn interesseert het haar niks dat ik er ook nog ben. Totaal vergeten dat ik aan de andere kant van de lijn zit. Kan ook gewoon langsrijden, deur opengooien en doorrijden. Dan zie je haar vanzelf als ze braaf zit te wachten bij de achterdeur :LOL:

Zamunda schreef:
nomo schreef:En nu liggen er twee honden heerlijk tevreden te slapen. Morris vond het net niet eens de moeite waard om erg bang te worden van een knal. Wat zo'n ontspannen wandeling al niet kan doen :I:
Wauw :80: , wat fijn zeg!
Nou echt :O: dikke knal en hij keek eens op, oh knal, en gaat verder slapen. Die hond heeft echt alle spanning er even uitgerend. Zijn emmertje zat al zo vol, nu is het weer leeg!

Zamunda schreef:Met mijn eigen mormels heb ik er geen 'last' van maar met die van jou wordt meteen duidelijk dat terug door de wei helemaal niet zo'n goed plan is: eerst komen ze de poel tegen en gaan daarin plonzen en daarna lopen we door de zandbak waarin ze nog even losgaan :hmmm: . En ik had net gezogen (wat door een blessure nogal pijnlijk is) dus ik moest even slikken voordat ik ze binnen liet :LOL: .
Ik zal de volgende keer even stofzuigen voor ik weer naar huis ga :LOL: Het scheelt hier in huis wel hoor, eerst nog even bij jou de honden laten opdrogen :engel:

Zamunda schreef:Ik weet niet wat Raaf vermoeiender vond, de wandeling of de lange paringsdans maar dit is hoe het ging toen het bezoek naar huis was en de rust terugkeerde:

Je weet het zeker? Ze zijn écht weg?
Afbeelding

Afbeelding
Zie hem liggen dan :I: Het was ook vermoeiend! Ik begrijp nu ook ineens waarom die puberjongens altijd zo moe zijn :LOL:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

nomo schreef:
:LOL: hoe moet ik het anders noemen
Een puinhoop? :idea:
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

dagmar88 schreef: :I: Heerlijk. Ik krijg ze nooit zo moe als met een vriendje.
Zus had gisteren een wandelafspraak met Guus. Ze is de hele avond comateus geweest.
Heeft ze 's nachts wel goedgemaakt door een worm in bed te leggen :Q:
Ze kunnen nog zo keten met eigen roedelgenoten maar een vriendje die je niet alledag ziet is toch anders inderdaad. Nu noem je er ook wel eentje hoor met Ayla :Q: . Maar zo leuk als het klikt hè.
Enne, worm :scratch: ? Drol?

nomo schreef:Het is echt erg, zodra we er zijn interesseert het haar niks dat ik er ook nog ben. Totaal vergeten dat ik aan de andere kant van de lijn zit. Kan ook gewoon langsrijden, deur opengooien en doorrijden. Dan zie je haar vanzelf als ze braaf zit te wachten bij de achterdeur :LOL:
Ja, jou heeft ze (hier) echt niet nodig, je was eigenlijk vooral ballast :engel: .

nomo schreef:Nou echt :O: dikke knal en hij keek eens op, oh knal, en gaat verder slapen. Die hond heeft echt alle spanning er even uitgerend. Zijn emmertje zat al zo vol, nu is het weer leeg!
Jeetje wat een verschil joh! Wat fijn voor hem en jou.

Ik zal de volgende keer even stofzuigen voor ik weer naar huis ga :LOL: Het scheelt hier in huis wel hoor, eerst nog even bij jou de honden laten opdrogen :engel:
:E:
Ik kwam vanmorgen overal hoopjes zand tegen in de keuken, deja vu naar de logeerpartij.

Zie hem liggen dan :I: Het was ook vermoeiend! Ik begrijp nu ook ineens waarom die puberjongens altijd zo moe zijn :LOL:
Ja joh, doodvermoeiend om zo geplaagd te worden terwijl je zo hitsig bent :tongue: .

bram en thijs schreef:Een puinhoop? :idea:
Hoe kom je daar nou weer bij :hmmm: .
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef: Ze kunnen nog zo keten met eigen roedelgenoten maar een vriendje die je niet alledag ziet is toch anders inderdaad. Nu noem je er ook wel eentje hoor met Ayla :Q: . Maar zo leuk als het klikt hè.
:LOL: Een wild kronkelende regenworm. Eer ik een papiertje had gepakt om hem buiten ze zetten had ze hem opgevreten.

Spelen kan ze thuis genoeg, maar dat broertje is speciaal. Meteen een eenheid en toch spannend.
Zamunda
Zeer actief

Oh echt een worm dus :LOL: . Goedkoop dagje qua voeren dan :tongue: . Heerlijk dat zich ze zo met Guus kan uitleven!
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Wat een heerlijke wandeling! Of tocht of puinhoop, hoe je het ook maar wil noemen :wink:
Afbeelding
nomo
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Zamunda schreef: Ze kunnen nog zo keten met eigen roedelgenoten maar een vriendje die je niet alledag ziet is toch anders inderdaad. Nu noem je er ook wel eentje hoor met Ayla :Q: . Maar zo leuk als het klikt hè.
:LOL: Een wild kronkelende regenworm. Eer ik een papiertje had gepakt om hem buiten ze zetten had ze hem opgevreten.

Spelen kan ze thuis genoeg, maar dat broertje is speciaal. Meteen een eenheid en toch spannend.
Van alles wat ik me had bedacht wat het kon zijn is een regenworm nog de allerbeste optie :engel:
HillieS schreef:Wat een heerlijke wandeling! Of tocht of puinhoop, hoe je het ook maar wil noemen :wink:
Morris en Ayla waren mee, dan is het per definitie een puinhoop, ik weet niet meer beter :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”