laeken schreef:DeDiana schreef:Ik vind het heel leuk bedacht, maar ik denk dat ik hier de godganse dag 'play, play, play, eat, play, play, eat, play!' zou horen als ik dit Mila zou leren
Dat doet ze nu trouwens ook, maar dan zonder knoppen. Dan heb ik toch liever een hond die je hoopvol staat aan te kijken met speeltje in de bek dan een hond die de hele dag op van die knoppen ramt

Ik zou dat ding meteen weer afpakken want Bas zegt dan honger honger honger honger en Guus zegt wandelen! Maak de deur open. Wandelen. Eten. Ik zou gek worden

Naap heeft zelfs verschillende woorden voor eten. Lekkers, vlees, brokjes, kliekjes, ei, koelkast open (dan wijst hij het wel aan). En niet iets anders want hij moet het niet.
Als ik weer eens dom ben/niet wil luisteren komt hij eerst dichtbij doordringend in m'n ogen kijken en gaat het dan aanwijzen.
Snap ik hem echt niet dan vraag ik dat ook, "laat maar zien".
Een tijd terug had m'n ex een rol extra lekker vlees voor hem meegenomen. Ik had al vlees ontdooid, dus het lag in de koelkast voor de volgende dag, maar dat had hij niet gezien.
Lekkers is hangang en de papa Hamu.
's Avonds rond etenstijd was hij maar aan het zoeken en hangang aan het roepen, maar iets lekkers uit de snoepjeskast moest hij niet
Hamu hangang! Ja, verrek, die rol

Hij was zo blij met zichzelf