kan je hier iets tegen doen?
Moderator: moderatorteam
Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
ik zal het eens proberen...
nou als hij tegen de bank staat, staat hij dus precies met zijn piemeltje tegen de rand van de bank en daar zitten dan ook 10x per dag allemaal witten vlekken in en ja dat vind ik goor!! en al die druppels op de grond vind ik ook goor. dus ALS er iets tegen te doen is op een hondvriendelijk manier zou ik dat doen, zoniet dat maar een paar keer meer poetsen. maar lekker fris kan ik het niet noemenWendy! schreef:Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
Het is gewoon slijm.
Jij hebt er meer last van dan je hond.
Falco heeft het heel erg gehad en nadat hij geholpen was was het over....whoopy schreef:nou als hij tegen de bank staat, staat hij dus precies met zijn piemeltje tegen de rand van de bank en daar zitten dan ook 10x per dag allemaal witten vlekken in en ja dat vind ik goor!! en al die druppels op de grond vind ik ook goor. dus ALS er iets tegen te doen is op een hondvriendelijk manier zou ik dat doen, zoniet dat maar een paar keer meer poetsen. maar lekker fris kan ik het niet noemenWendy! schreef:Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
Het is gewoon slijm.
Jij hebt er meer last van dan je hond.