kan je hier iets tegen doen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
druppelende plasser
Moderator: moderatorteam
-
whoopy
- Zeer actief
- Contacteer:
druppelende plasser
hahahha tsja de titel zegt het als. Whooper heeft een druppelende plasser
ik noem het altijd piemelsnot
ongetwijfeld zijn er nog meer reuen die dit hebben maar ik heb het nog nooit meegemaakt bij mijn reuen. echt een probleem vind ik het niet, echt lekker fris vind ik het ook weer niet.
groetjes
caroline, whooper en orbis
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Je kan een voorhuidcleaner halen bij de d.a. of dierenwinkel. Ik vind het nogal een gepiel
met dat spuitje en Jurek vindt het echt niet fijn.
Als het echt erg word zou je vitamine C kunnen geven, Ik maak het schoon met afgekoeld gekookt water. Dat werkt ook. Meestal komt het na een week of twee, drie weer terug. Gelukkig heeft Jurek het niet erg, dus hou ik het bij schoonmaken.
Als het echt erg word zou je vitamine C kunnen geven, Ik maak het schoon met afgekoeld gekookt water. Dat werkt ook. Meestal komt het na een week of twee, drie weer terug. Gelukkig heeft Jurek het niet erg, dus hou ik het bij schoonmaken.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
qyan
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
whoopy
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Wendy!
- Zeer actief
Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
ik zal het eens proberen...
Het is gewoon slijm.
Jij hebt er meer last van dan je hond.
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...

-
whoopy
- Zeer actief
- Contacteer:
nou als hij tegen de bank staat, staat hij dus precies met zijn piemeltje tegen de rand van de bank en daar zitten dan ook 10x per dag allemaal witten vlekken in en ja dat vind ik goor!! en al die druppels op de grond vind ik ook goor. dus ALS er iets tegen te doen is op een hondvriendelijk manier zou ik dat doen, zoniet dat maar een paar keer meer poetsen. maar lekker fris kan ik het niet noemenWendy! schreef:Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
Het is gewoon slijm.
groetjes
caroline, whooper en orbis
- Falco
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog
- Contacteer:
Falco heeft het heel erg gehad en nadat hij geholpen was was het over....whoopy schreef:nou als hij tegen de bank staat, staat hij dus precies met zijn piemeltje tegen de rand van de bank en daar zitten dan ook 10x per dag allemaal witten vlekken in en ja dat vind ik goor!! en al die druppels op de grond vind ik ook goor. dus ALS er iets tegen te doen is op een hondvriendelijk manier zou ik dat doen, zoniet dat maar een paar keer meer poetsen. maar lekker fris kan ik het niet noemenWendy! schreef:Niet vies...Het is niet eens pus...wat wel veel gezegd wordt.whoopy schreef:ja het is idd niet fris. ik zal van die druppeltjes op mijn parket liggen waar ik me van afvroeg waar dat nou van kon zijn. nu weet ik het dus, de viezerikmassam schreef:sam heeft het ook. best vies....
Het is gewoon slijm.
Falco.. 2001-2009
Spike.. 1993-2007
Spike.. 1993-2007
-
miekmiek