Binnenshuis was Taartje altijd wel te porren om wat simpele trucjes of oefeningetjes te doen en dat deed ze dan ook echt met plezier (maar niet te vaak hetzelfde achter elkaar): https://www.facebook.com/DeDiana/videos ... 8966901154Manuma schreef:Mijn Podenco is echt alles behalve trainbaar en 0,0 will to please. Dat is eigenlijk nog een te hoog cijfer
En ik was al heel wat gewend qua zelfstandigheid.
Het is een jattend gilhert dat overal heen vliegt, zolang het wel in een bepaalde straal om mij heen is. Zij bepaalt wanneer en waar ze slaapt en wanneer ze eet. Die oren zijn decoratie, hoewel ze prima werken als muisradar.
Ik zou wel willen opvoeden maar ze erkent mijn bestaan niet. Behalve als ze honger heeft maar een andere handeling dan eten kan niet bij het kunnen krijgen van eten. Er zit bij mijn Podenco in elk geval niks in qua trainen, behalve herhalen, herhalen, herhalen. Op commando doet ze niks.
Als je een soort kat wil, maar dan één die je ook aan een lijntje uit moet laten, moet je een Uma nemen
Buitenshuis was dat meestal een ander verhaal, tenzij de omgeving zó saai was dat er echt niets te jagen of te graven viel