O nou, dan doet ze dat toch lekker. Moet ze zelf weten, ik zou me er geen hol van aantrekken van die aanstellerij.Hanneke2 schreef:Ik haal er niks af, ik hoop maar dat zij dat ook niet doet!DeDiana schreef:Nou, hè hè, ik denk dat ik bijna net zo opgelucht ben als jij![]()
![]()
Fijn om te lezen dat ze de wandelingen leuk vindt en zo open en nieuwsgierig is!
En nu dat lijntje er niet te snel weer af halen hè![]()
Nou.... vergeten, nee hoor. Ze is zo in de dagelijkse omgang niet veel anders, maar ik heb haar vanochtend gegrepen tijdens het eten, en nu kan ik niet meer in de buurt van die bak komen als ze staat te eten. Hoeft ook niet, ik loop gewoon langs terwijl zij dan terug deinst, maar er zit een prima stel hersens in dat hondje, en ze stoot zich precies 1 x aan dezelfde steen. Ik zou willen dat ze dommer was, dat maakte het leven makkelijker, maar ze is rete-slim.Caro. schreef:Jaaaa wat geweldig zeg![]()
Het is gelukt én ze genoot hartstikke buiten, mooi zo
![]()
Soms hebben ze gewoon even niets te willen en 'wij' zijn veel te bang om het vertrouwen te beschadigen, maar dat gaat echt niet zo snel hoor;
na weer een keer eten geven, zijn ze het allang weer vergeten![]()
Fijn dat het gelukt is![]()
Jessie is een paar weken geleden me een dag lang uit de weg gegaan omdat ik een fucking teek bij haar moest verwijderen. Joh, als jij het jezelf zo moeilijk
wilt maken, dan ga je lekker je gang maar

Zolang er geen doodsangst is, zoek je het maar lekker uit

Maar hé een tuigje is zo stom nog niet, want dan hoef je haar ook niet meer bij die halsband te grijpen waar nu hele nare associaties mee zijn.
Tuig, rug aanlijnen, heel ander idee.