Jop dook een paar dagen geleden in het hoge gras en kwam er niezend weer uit. In de eerste instantie maakte ik me niet zo druk want het niezen stopte later weer.
Maar elke dag begon hij niezend dus vanmiddag naar de dierenarts.
Er zit een nieuwe praktijk hier op het dorp dus gaan we die eens proberen.
Het was rustig in de praktijk dus ik kon gelijk doorlopen. Leuke vriendelijke jonge dierenarts.
Jop kreeg een roesje en zijn neus is uitvoerig bekeken en helemaal schoon bevonden. Toen zijn keel bekeken.. ontstoken strottenhoofd

Toen ze in zijn keel keek zag ze dat hij aardig wat tandsteen had en zei tegen de assistente dat ze dat weg moest halen want hij sliep nu toch. Okee dan...
Kwartiertje later ging de assistente de dierenarts weer halen om even naar zijn tanden te kijken. Veel losse tandjes..

Oh die trekken we er gelijk even uit zegt ze.. hij is nu toch onder zeil. Okee dan...
4 ondertandjes, een hoektandje en een klein kiesje heeft ze getrokken.
Toen ze klaar was heeft ze zijn nagels geknipt en met een tondeuse een paar klitjes uit zijn broek gehaald. Okee dan..
Ze zijn uiteindelijk meer dan een uur met hem bezig geweest.
Intussen ging ik toch een beetje te twijfelen of ik wel genoeg geld op mijn rekening had staan, want hier had ik allemaal niet op gerekend.
De rekening was 139 euro

Ze heeft er een klant bij!
Jop is intussen weer helemaal het mannetje en heeft zelfs alweer een paar brokjes gegeten. Arm tandeloos hondje