Ja maar even he... het is een jonge hond. Je kunt die hond toch niet 15 jaar lang zulke uitjes geven? Als de hond er al niet gillend gek van zou worden werd ik t zeker wel... nogmaals wat heb je te verliezen? Waarom zou je het niet doen? (Naar Crutz of een ander gaan)Peter27 schreef:Naja.. dat staat ook op elke info site over artrose.. liever je beweging gelijkmatig over de dag/week verdelen dan 6 dagen rustig aan en dan op zondag uitgebreid naar het strand.Lunatic schreef:Peter27 schreef:Fietsen hebben we regelmatig geprobeerd tijdens het revalidatietraject. Maar hij gaat er "gek" van lopen. Dus op advies van de DA mee gestopt.
Bos kan natuurlijk.. maar advies wegens de artrose is om liever wat vaker kort te wandelen dan ineens een uur ofzo.Lunatic schreef: Naar het bos kan makkelijk, zolang hij niet steeds slidings maakt en naast de fiets is juist heel goed voor zijn bespiering, dus die kan je gewoon met hem doen! Rust roestfijne DA, als ik dat tegen Doran zou zeggen zou hij spontaan zijn koffer pakken denk ik
Regelmatig bewegen gaat t over, niet overbelasten