Precies. Nu heb ik toevallig het geluk gehad dat ik sjaak en zus kon kopen. Als dat niet kan sla je dat ras/type over of het blijft bij smachtend kijken.Nanna schreef:Ik draai het om. Ga eerst kijken wat er voor mijn budget te krijgen is en de keuze is dan al reuze hoor.Tamara81 schreef: Als ik verliefd word op een hond ga ik niet eerst naar de prijs kijken
Ik ben ook weleens op een koppie gevallen vanaf de foto (Glenn) maar dat was een asielfik en toen ging ik er al van uit dat dat geen wereldschokkend bedrag zou zijn. Daar heb ik 100 euro voor afgerekend.
Kan evengoed kwijlen bij foto's van Scandinavische Barzois maar ik weet van tevoren dat die meer dan 2000 euro kosten dus ik informeer niet eensEn verder zonder spijt hoor.
Ik wil zo veel. Kijk ook regelmatig bij de duitse dwergkees rasvereniging om een beetje op de hoogte te blijven.
Daar liggen dan wel eens pups tussen waar mijn pommermamahartje sneller van gaat kloppen.
De fokker van sjaak heeft nu pups uit dezelfde combi liggen. Helemaal mijn gading, outcross mama en internationaal kampioenspapa.
Kwijlen jongen op die zwartjes

Er moet altijd wat te wensen overblijven en een hond die ik niet heb is nooit onmisbaar.