Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waarde van de hond in geld

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: Waarde van de hond in geld

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:
Tamara81 schreef: Als ik verliefd word op een hond ga ik niet eerst naar de prijs kijken
Ik draai het om. Ga eerst kijken wat er voor mijn budget te krijgen is en de keuze is dan al reuze hoor.
Ik ben ook weleens op een koppie gevallen vanaf de foto (Glenn) maar dat was een asielfik en toen ging ik er al van uit dat dat geen wereldschokkend bedrag zou zijn. Daar heb ik 100 euro voor afgerekend.
Kan evengoed kwijlen bij foto's van Scandinavische Barzois maar ik weet van tevoren dat die meer dan 2000 euro kosten dus ik informeer niet eens ;-) En verder zonder spijt hoor.
Precies. Nu heb ik toevallig het geluk gehad dat ik sjaak en zus kon kopen. Als dat niet kan sla je dat ras/type over of het blijft bij smachtend kijken.

Ik wil zo veel. Kijk ook regelmatig bij de duitse dwergkees rasvereniging om een beetje op de hoogte te blijven.
Daar liggen dan wel eens pups tussen waar mijn pommermamahartje sneller van gaat kloppen.
De fokker van sjaak heeft nu pups uit dezelfde combi liggen. Helemaal mijn gading, outcross mama en internationaal kampioenspapa.
Kwijlen jongen op die zwartjes :mann:
Er moet altijd wat te wensen overblijven en een hond die ik niet heb is nooit onmisbaar.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Heavy schreef:Herstel 2 jaar :engel: maar goed als je aan de beurt komt en het schikt niet op dat moment dan kom je op een zogenaamde bel zelf lijst ,dan kun je dus bellen als er een nestje is en het je uitkomt

Dan kan je dus ook een beetje je eigen nest vader/ moeder uitkiezen
Wou maar zeggen, een half jaar geleden was het al 2 jaar :mrgreen: Nog 1,5 jaar dan zou ik er in principe 1 kunnen hebben. Maar ik leg het een paar jaar op de plank. Eerst die Silken.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Jackira schreef:Naar aanleiding van een reactie in een ander topic ging ik me afvragen wat een hond eigenlijk waard is in geld. Voor mijzelf telt geld niet zo. Niet in het dagelijks leven, en al helemaal niet als het om een gezinslid gaat (want dat zijn de honden voor mij). Verdienen en sparen van geld is voor mij gewoon een middel waardoor ik de vrijheid heb om minder te werken en goed kan zorgen voor alles wat me lief is maar meer ook niet. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat iemand een straathond minder waard zou vinden dan een rashond. Ik zou voor beide het geld wat gevraagd wordt gewoon zonder nadenken betalen wanneer ik de hond zou willen en kunnen hebben.

Hoe denken jullie daar over.

Nee, ik betaal niet ongeacht hoeveel er gevraagd wordt, het moet wel een beetje in verhouding zijn.
En dan is het stomweg 'vraag en aanbod' wat de prijs maakt, dat is heel simpel :19:

Als ze voor Jessie (Spaanse hond) duizend euro hadden gevraagd, had ik echt gezegd 'besodemieter lekker een ander' en haar niet genomen.
Had ik het erg gevonden? Ja natuurlijk.
Zou ik haar nu voor duizend euro verkopen? nee, want ik hou van haar en daar is geen bedrag op te plakken.
Maar ik kende haar niet, ze was alleen nog een foto en dan kan ik een hond heel erg leuk vinden, maar daar blijft het dan ook bij op dat moment.

Ik weet dat als ik een Rottweiler zou willen wat ze ongeveer kosten, van dat bedrag ga ik uit. Als een fokker dan het dubbele vraagt, dan
mag die het ook uitzoeken en kijk ik verder.

Als ik het reële prijzen vind, dan betaal ik het en anders niet (met uiteraard best wel wat marge, maar niet te idioot)
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Lizzie. schreef:
gonnie schreef:
sbientje schreef:En wat nou als iemand (waarvan je wist dat ie goed voor je hond zou zijn) een exorbitant bedrag bood voor jouw hond? Vanaf waar slaat de twijfel toe?

Vanaf een miljoen. Dan kan ik een mooi vrijstaand huis kopen, dat is dan fijner voor de hond die ik dan nog heb.

Ik ben niet zo iemand die denkt dat een hond bij ons het allerfijnste leven heeft, misschien is het bij een ander wel beter.
Ik doe het al voor de helft :engel:

Hahahaha, ik had eerst een half miljoen neergezet, maar ik bedacht me ineens dat ik hier in de regio geen vrijstaand huis kan kopen voor een half miljoen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief

Droppie schreef:
gonnie schreef:
sbientje schreef:En wat nou als iemand (waarvan je wist dat ie goed voor je hond zou zijn) een exorbitant bedrag bood voor jouw hond? Vanaf waar slaat de twijfel toe?

Vanaf een miljoen. Dan kan ik een mooi vrijstaand huis kopen, dat is dan fijner voor de hond die ik dan nog heb.

Ik ben niet zo iemand die denkt dat een hond bij ons het allerfijnste leven heeft, misschien is het bij een ander wel beter.
Ehhhh????

Natuurlijk denk ik ook niet dat alleen ik een goed thuis bied :vaag:

Maar om nou te zeggen dat ik mijn hond verkoop omdat ik dan zelf een groot huis met tuin kan kopen voor mijn andere hond, dat is het andere uiterste.

Maar mijn hond is niet te koop.
En als ik dieren heb die elders beter af zijn, dan neem ik dat besluit en zorg dat ie een goed thuis krijgt.

Maar misschien heb jij al een dier wat elders beter af is?
Nee hoor, maar ik denk dat in een flat wonen voor een hond niet echt ideaal is, maar misschien woon jij al ideaal. Ik woon negen hoog, met meer dan 1500 buren het zijn 504 appartementen en sommige buren bemoeien zich overal mee.

En ik kan daar zeer slecht tegen, heb al een man die zich overal mee bemoeit.

Voor een hond is een huis met een tuin ideaal.

Maar goed, dat is hier niet te betalen, tenslotte krijgen we er per maand niks meer bij, maar wordt alles wel steeds duurder. En niet zo beetje ook, dus verhuizen zit er niet in. Als ik een ander huis wil, kom ik alleen kleiner te wonen en veel duurder, we willen ook nog wel een beetje leven naast alleen wonen en eten.

Maar het gebeurt toch niet, niemand die een miljoen voor een Pinscher gaat geven als je die ook voor rond de 1500 euro kan kopen. Niet dat die van mij zo duur waren, maar bij de meeste fokkers betaal je wel rond de 1500 euro.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Sandra&co

gonnie schreef: Maar goed, dat is hier niet te betalen, tenslotte krijgen we er per maand niks meer bij, maar wordt alles wel steeds duurder. En niet zo beetje ook, dus verhuizen zit er niet in. Als ik een ander huis wil, kom ik alleen kleiner te wonen en veel duurder, we willen ook nog wel een beetje leven naast alleen wonen en eten.
Ja, die verrekte iPads worden steeds duurder :mrgreen:
gonnie
Zeer actief

Sandra&co schreef:
gonnie schreef: Maar goed, dat is hier niet te betalen, tenslotte krijgen we er per maand niks meer bij, maar wordt alles wel steeds duurder. En niet zo beetje ook, dus verhuizen zit er niet in. Als ik een ander huis wil, kom ik alleen kleiner te wonen en veel duurder, we willen ook nog wel een beetje leven naast alleen wonen en eten.
Ja, die verrekte iPads worden steeds duurder :mrgreen:
Ook dat ja. Hahaha.
Maar dit jaar koop ik geen iPad ga een inductiefornuis kopen, in een nieuwe keuken moet wel een nieuw fornuis.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Sandra&co

Dat klopt. Alles lekker fris :ok: Ik heb er 1 van de Ikea. Kostte niet gek veel maar werkt erg goed.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Kruimel53 schreef:Nou, ik ook. Een miljoen is best veel geld en als je zoveel over hebt voor een hond ga ik ervan uit dat je er ook zeer zuinig op bent.
Je draait het om. Als ik miljonair zou zijn, dan nog zou ik haar niet hebben gekocht voor een miljoen euro. Maar andersom... ze is hier al 2 jaar, en dan geef je mij nu de keuze Sis òf een miljoen gulden? Dan kies ik dus voor Sis. Ik heb alles wat mijn hartje begeert, wat moet ik dan met een miljoen???
Wat dan ook weer beslist niet inhoudt dat ik denk dat ze het ergens anders niet veel beter zal hebben. Misschien slaapt ze wel veel lekkerder op een diamanten kleedje, wie weet.
gonnie
Zeer actief

Nanna schreef:Ik denk dat mijn dreadlocks het elders ook goed naar hun zin zouden hebben. Ze zijn erg makkelijk.
Maar goed, ze hebben het hier prima naar hun zin dus ik zie geen noodzaak om ze te verkopen en ook niet als dat voor veel geld zou zijn.

Ik ga ze ook niet verkopen, een miljoen biedt toch niemand. Al zijn deze het wel waard, hahaha, ze zijn super lief en dan vooral Tanja dat is echt een lieverd eerste klas.

Maar met een miljoen kan ik wel wat dromen verwezenlijken die nu nooit verwezenlijkt kunnen worden.
Zoals lekker vrij wonen, met buren op een paar kilometer afstand.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
80564M

Kruimel53 schreef:
Marion. schreef:
Kruimel53 schreef:Nou, ik ook. Een miljoen is best veel geld en als je zoveel over hebt voor een hond ga ik ervan uit dat je er ook zeer zuinig op bent.
Je draait het om. Als ik miljonair zou zijn, dan nog zou ik haar niet hebben gekocht voor een miljoen euro. Maar andersom... ze is hier al 2 jaar, en dan geef je mij nu de keuze Sis òf een miljoen gulden? Dan kies ik dus voor Sis. Ik heb alles wat mijn hartje begeert, wat moet ik dan met een miljoen???
Wat dan ook weer beslist niet inhoudt dat ik denk dat ze het ergens anders niet veel beter zal hebben. Misschien slaapt ze wel veel lekkerder op een diamanten kleedje, wie weet.
Als je goed leest zie je dat ik er best over zou denken, maar het niet noodzakelijk ook zou doen.
Ook ik ben dik tevreden en ja, er zijn altijd wel dingen te wensen, ook als je een miljoen hebt denk ik zo dus ach, zo belangrijk is dat ook allemaal niet.

Overigens zijn de heren IJs, hoe geweldig ik ze ook vind, beslist niet de enige honden waar ik gelukkig van word. Ik heb eerder honden gehad waar ik gek op was en DV zullen er nog weer honden volgen waar ik gelukkig van word. Ik ben niet zo eenkennig.
Uiteraard geldt dat ook voor mij, of dacht je dat Sis de enige was waar ik over praatte :ugh:
Ik heb nu maar 1 hond, dat is Sis, dus die noem ik nu. Maar voor alle andere honden die ik gehad heb, gold precies hetzelfde hoor.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik heb ooit een hond herplaatst omdat ie daar beter zou zitten dan hier. Gratis overigens...
Mijn huidige honden zitten hier uitstekend en gaan dus ook niet weg. Wel een bod gehad op 1 van hen maar t gaat niet gebeuren, ook niet voor meer.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Als iemand mij een miljoen biedt voor Bas of Guus doe ik het wel degelijk. Mits diegene dus echt goed voor ze gaat zorgen en ze echt wil hebben. Ik slaap ze niet in voor een miljoen. Dus daar zit een groot verschil.

Als ik ze dan verkocht heb koop ik een groot stuk land en besteed ik een ton aan honden die kansloos zijn. Dus mooie onplaatsbare poolhonden die op een groot terrein mogen leven in een roedel. Een kangal koppel op een ander groot terrein. En dan nog wat leuke huishonden uit Spanje. Dat zou dan nog een half miljoen later maken dat ik enorm veel tijd heb voor de dieren en als Bas of Guus doe tijd bij een lieve nieuwe baas doorbrengen doe ik dat dus echt meteen.
Afbeelding
80564M

En zo is iedereen anders he?
Ik moet er niet aan denken dat ik een paar hectare grond heb, met allemaal onplaatsbare honden. En veel grond wat onderhouden moet worden.

Ik wil geen geld, ik wil geen ander huis, ik wil geen personeel in huis. Ik wil alleen de hond(en) die ik heb graag houden. Raar he? Dat iemand niet voor een miljoen zwicht???

Ik vind het raarder dat zoveel mensen voor geld zwichten.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Nanna schreef:
Jackira schreef:
Maar stel dat Glenn 1000 euro had gekost, je bent helemaal voor hem gevallen, neem je hem dan niet omdat hij minder waard zou zijn voor jou?
Het gaat er om dat ik geen 1000 euro betaal voor een oudere asielhond ;-) Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat zoiets gevraagd werd dus het is ook puur hypothetisch.
Als ik hem als pup met stamboom had kunnen krijgen had ik het overigens weer wèl betaald.
mooi antwoord.
Mijn eerste herplaatser was achteraf ook te duur, in ogen van veel mensen die bekend waren met herplaatsen van honden. Ik had er niet bij stil gestaan om een marktwaarde onderzoek te doen :wink:
Maar hij was zijn geld in goud waard in emotionele waarde.
Nu zou ik achter mijn oren krabbelen als iemand mij voor een bepaald hoger bedrag een hond van 4+ wil laten overnemen. Tenzij je dus voor een bepaald doel een specifiek goed afgerichte hond wil kopen, want dan vind ik het weer een ander verhaal.

En als onze huidige honden om wat voor reden dan ook weg zouden moeten, dan zou ik daar geen prijs aan kunnen hangen. Gevoelsmatig gewoon niet, ik zou niet koud kunnen cashen en mijn hond mee geven.
En dan bedoel ik honden die echt al jaren mee draaien in je gezin of huishouden.
tibbie
Actief

Ongelezen bericht door tibbie »

blondie schreef:
Nanna schreef:
Jackira schreef:
En als onze huidige honden om wat voor reden dan ook weg zouden moeten, dan zou ik daar geen prijs aan kunnen hangen. Gevoelsmatig gewoon niet, ik zou niet koud kunnen cashen en mijn hond mee geven.
En dan bedoel ik honden die echt al jaren mee draaien in je gezin of huishouden.
Zo kregen wij onze eerste (ras)hond van nog maar 14 maanden helemaal gratis, plus alllerlei toebehoren als mand, riem, bench etc. Een fantastisch hond was het! Ik ben die mensen nog altijd dankbaar dat ze hem bij ons wilden laten.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:En zo is iedereen anders he?
Ik moet er niet aan denken dat ik een paar hectare grond heb, met allemaal onplaatsbare honden. En veel grond wat onderhouden moet worden.

Ik wil geen geld, ik wil geen ander huis, ik wil geen personeel in huis. Ik wil alleen de hond(en) die ik heb graag houden. Raar he? Dat iemand niet voor een miljoen zwicht???

Wat is er? Gaat alles goed? Zwichten voor geld? Jeetje...
Ik wil de honden die ik heb ook graag houden. Wat denk je? Maar een miljoen niet aannemen omdat je dan je hond moet herplaatsen aan iemand die er een miljoen voor over heeft? :engel: Bas en Guus kunnen prima bij een andere lieve goede baas. En als wij morgen tegen een boom rijden moet dat ook.

Heel marktplaats staat vol mensen die maar 250 euro nodig hebben om genoeg redenen te vinden om hun hond te verkopen. :engel:

Zo idioot is het nu ook weer niet als je verleid wordt door een miljoen. Ik vind roepen dat je hond nog voor geen miljoen euro weggaat altijd een beetje hysterisch en onrealistisch zelf. Je paard, kip of vogel kon meteen wieberen en bij een hond gaan we net doen alsof je je ziel verkoopt. En wel je hond kopen voor 1100 euro. :engel:
Afbeelding
80564M

laeken schreef:

Ik wil de honden die ik heb ook graag houden. Wat denk je? Maar een miljoen niet aannemen omdat je dan je hond moet herplaatsen aan iemand die er een miljoen voor over heeft? :engel: Bas en Guus kunnen prima bij een andere lieve goede baas. En als wij morgen tegen een boom rijden moet dat ook.

Heel marktplaats staat vol mensen die maar 250 euro nodig hebben om genoeg redenen te vinden om hun hond te verkopen. :engel:

Zo idioot is het nu ook weer niet als je verleid wordt door een miljoen. Ik vind roepen dat je hond nog voor geen miljoen euro weggaat altijd een beetje hysterisch en onrealistisch zelf. Je paard, kip of vogel kon meteen wieberen en bij een hond gaan we net doen alsof je je ziel verkoopt. En wel je hond kopen voor 1100 euro. :engel:
Je snapt het niet. Nee, mijn paard, kip of vogel zou ook niet meteen moeten wieberen. En nee, bij een hond is het niet alsof ik mijn ziel verkoop :piew: :piew: :piew:
Ik hoef geen geld, ik wil geen geld en al helemaal niet een miljoen. Zoals ik al tig keer heb gezegd, mijn hond kan ergens anders een veel beter huisje hebben. Maar ik wil dat niet. En als de nood aan de man is, gaat ze zeker naar een ander huis. Maar dan gewoon gratis. Als iemand mijn auto wil voor een halve ton krijgt hij hem ook niet. Niet omdat die auto mijn ziel is, maar ik er gewoon geen trek in heb. En omdat heel marktplaats vol staat men mensen die maar 250 euro genoeg reden vinden, zou dat dus voor iedereen moeten gelden? En als jij een miljoen graag wilt aannemen, betekent dat dat iedereen dat graag wil?
dagmar88
Zeer actief

Nanna schreef: En die baas maar messengen omdat ie denkt dat ze hem zo mist :LOL:
:mrgreen:

Sjaak is ook zo.

Naap is verschrikkelijk eenkennig. Wel heel open naar mensen, zolang ze niks van hem moeten.
Dan wil hij weg. Zelfs als hij ze goed kent, leuk vindt en daar logeert. Vraag je een keer wat te veel of kom je overheersend over, dan staat hij al bij de deur met z'n poot op de klink. Doei!
Zijn moeder heeft er na de herplaatsingen jaren over gedaan om zich weer te hechten en nog kan ze zich niet volledig geven.
Een nieuwe baas zou hem al lang en breed beu zijn voor hij diegene heeft geaccepteerd. Het zou me verbazen als hij ooit nog los zou kunnen.
Het is echt een starre zak.
dagmar88
Zeer actief

Marion. schreef: Je snapt het niet. Nee, mijn paard, kip of vogel zou ook niet meteen moeten wieberen. En nee, bij een hond is het niet alsof ik mijn ziel verkoop :piew: :piew: :piew:
Ik hoef geen geld, ik wil geen geld en al helemaal niet een miljoen. Zoals ik al tig keer heb gezegd, mijn hond kan ergens anders een veel beter huisje hebben. Maar ik wil dat niet. En als de nood aan de man is, gaat ze zeker naar een ander huis. Maar dan gewoon gratis. Als iemand mijn auto wil voor een halve ton krijgt hij hem ook niet. Niet omdat die auto mijn ziel is, maar ik er gewoon geen trek in heb. En omdat heel marktplaats vol staat men mensen die maar 250 euro genoeg reden vinden, zou dat dus voor iedereen moeten gelden? En als jij een miljoen graag wilt aannemen, betekent dat dat iedereen dat graag wil?

Blijf gewoon weg als het niet normaal kan. Je gestoorde reacties op álles zijn meer dan vervelend.
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:
laeken schreef:

Je snapt het niet. Nee, mijn paard, kip of vogel zou ook niet meteen moeten wieberen. En nee, bij een hond is het niet alsof ik mijn ziel verkoop :piew: :piew: :piew:
Geloof je het echt zelf? :piew:
Afbeelding
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Miezemuis »

laeken schreef:
Marion. schreef:
laeken schreef:

Geloof je het echt zelf? :piew:
Ik zóu mijn honden ook niet voor een miljoen verkopen. Ook niet voor het dubbele trouwens.
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Miezemuis schreef:
Ik zóu mijn honden ook niet voor een miljoen verkopen. Ook niet voor het dubbele trouwens.
Bij mij (Jessie) ligt het eraan: ik weet dat ik niet de beste baas voor Jessie ben. Zou er dus iemand komen waar ze echt veel beter zou zitten,
zijzelf ook echt duidelijk opbloeit, ik dat zelf kan zien, en de absolute zekerheid dat ze weer bij mij komt mocht er iets zijn, dan zou ik het wel doen.
Maar gratis waarschijnlijk ook.
Dat soort garanties bestaan niet, dus dan houdt het op.

Mijn ziel verkopen voor 1 miljoen doe ik niet (dus dat ze bv slecht terechtkomt of ze ingeslapen wordt). Dan heb ik dat miljoen en kan ik mezelf
nooit meer aankijken.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Iemand heeft ooit op straat mijn vriend €2000,- geboden voor Tiba (Tiba is een HR-hond). We woonden toen in het centrum in een straat met shoarmazaken, belwinkels en coffeeshops en dus het bijbehorende publiek. Mijn vriend heeft nee gezegd :engel:
80564M

dagmar88 schreef:
Marion. schreef: Je snapt het niet. Nee, mijn paard, kip of vogel zou ook niet meteen moeten wieberen. En nee, bij een hond is het niet alsof ik mijn ziel verkoop :piew: :piew: :piew:
Blijf gewoon weg als het niet normaal kan. Je gestoorde reacties op álles zijn meer dan vervelend.
Je kunt me zo in de negeer zetten, madam. Met je grote bek :denken:
dagmar88
Zeer actief

Marion. schreef: Je kunt me zo in de negeer zetten, madam. Met je grote bek :denken:

Doe maar niet.
Je hebt nauwelijks interesse in (de mening van) anderen, komt vanuit het niets je gal te spuwen en dan voornamelijk als een vlieg op stront op laeken zitten.
Hoe werkt dat eigenlijk in dat koppie? Gebruik je de zoekfunctie om berichten van hem en anderen expres verkeerd te interpreteren en valse/gestoorde reacties te geven?
Of ben je echt zo van de kaart?
80564M

dagmar88 schreef:
Marion. schreef: Je kunt me zo in de negeer zetten, madam. Met je grote bek :denken:

Doe maar niet.
Je hebt nauwelijks interesse in (de mening van) anderen, komt vanuit het niets je gal te spuwen en dan voornamelijk als een vlieg op stront op laeken zitten.
Hoe werkt dat eigenlijk in dat koppie? Gebruik je de zoekfunctie om berichten van hem en anderen expres verkeerd te interpreteren en valse/gestoorde reacties te geven?
Doe jij dat maar niet. Maar je hebt helemaal gelijk hoor, ik ben hier om op laeken te schijten.
laeken
Zeer actief

dagmar88 schreef: Hoe werkt dat eigenlijk in dat koppie? Gebruik je de zoekfunctie om berichten van hem en anderen expres verkeerd te interpreteren en valse/gestoorde reacties te geven?
Dit vraag ik me dus al heel lang op. Ineens en zomaar komt ze dan met een totaal overtrokken reactie. Nooit omdat ik op haar reageer of omdat het nu eenmaal een onderwerp naar haar hart is. Ik vraag me echt oprecht af of ze op mijn naam gaat zoeken als ze zin heeft om los te gaan. Dat is geen grapje. Want dan is het bij herplaatsers, dan weer in een fototopic. En ik lees en zie haar verder nooit. :U:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

laeken schreef:
dagmar88 schreef: Hoe werkt dat eigenlijk in dat koppie? Gebruik je de zoekfunctie om berichten van hem en anderen expres verkeerd te interpreteren en valse/gestoorde reacties te geven?
Dit vraag ik me dus al heel lang op. Ineens en zomaar komt ze dan met een totaal overtrokken reactie. Nooit omdat ik op haar reageer of omdat het nu eenmaal een onderwerp naar haar hart is. Ik vraag me echt oprecht af of ze op mijn naam gaat zoeken als ze zin heeft om los te gaan. Dat is geen grapje. Want dan is het bij herplaatsers, dan weer in een fototopic. En ik lees en zie haar verder nooit. :U:
Precies.

Dat kan eigenlijk niet anders. Ik vond het/haar vooral zielig, maar dat hatelijke, denigrerende gedrag en najagen is nu wel eens mooi geweest.
Het is storend geworden, ook als ik er geen rol in speel.
80564M

dagmar88 schreef:
laeken schreef:
Precies.

Dat kan eigenlijk niet anders. Ik vond het/haar vooral zielig, maar dat hatelijke, denigrerende gedrag en najagen is nu wel eens mooi geweest.
Het is storend geworden, ook als ik er geen rol in speel.
Ik snap dat lezen met een gekleurde bril op erg lastig is hoor, maar probeer het toch eens. Kijk eens wie er op wie begint te schijten, en vooral wie er met ongefundeerde aannames over een ander komt.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”