Wat nou rattenhandel??? Ik zelf een hond van AIN en er 22 van hen in de opvang gehad. Ja, natuurlijk kan er weleens iets zijn, maar eigenlijk heb ik alleen maar leuke, vrolijke en op een enkele patellaluxatie na gezonde honden opgevangen.Cleva schreef:Net even gedaan. Ik vind het helemaal niet opvallend duur.DeDiana schreef: Als je even wat zoekwerk had gedaan, had je zelf ook zo kunnen zien dat de vraagprijs voor die regio wel hoog is (het is maar een klein stukje grond waar het asiel op staat).
Hier zie je wat de buurt doet.
https://www.idealista.com/nl/venta-vivi ... apa-google
Weet je wat ik ken? De ene na de andere casus van honden die allang terminaal ziek zijn als ze komen, jarenlang op het randje van hondwaardigheid bivakkeren. Honden met een zeer gebrekkig mentale draagkracht die ongezien als stabiele hond verkocht worden.Dat bashen van buitenlandse honden en stichtingen die alles fout doen, onbetrouwbaar zijn en alleen maar op geld uit zijn, kennen we nu ook wel.
Ja ik heb absoluut een spuughekel aan die rattenhandel.
Ik heb daar recht van spreken over na 5000 piek verspijkerd te hebben aan een "vrije" hond die zich de helft van haar leven hondsberoerd heeft gevoeld.
En ik ben nou niet bepaald de enige met slechte ervaringen.
Ik ben niet tegen buitenlandse honden. Ik ben tegen glashard liegen en bedriegen.
160.000 euro is niet duur. Er is geen enkele reden om je aan verbale toezeggingen te houden als je die afspraken had met iemand die er niet meer is. De verkoper staat gewoon in zijn recht en het gaat niet aan om daar allerlei laster over te verspreiden.
Hou op met dat slachtoffergelul en ga gewoon 5 kilometer landinwaarts zitten voor een derde van die prijs.
Als de kopers van je honden terugkomen met een zielig verhaal is er ook geen enkele coulance mogelijk. Karma is a bitch.
Maar dat heeft er volgens mij niks mee te maken dat het gewoon hartstikke lullig is dat na zoveel jaren heel hard werk door veel mensen het voortbestaan van het asiel op losse schroeven komt te staan.
Laat onverlet dat ik denk dat ze voor zo'n bedrag een betere plek kunnen krijgen.