uh tja, qyan heeft ook geregeld voorhuidontstekingen en een kuurtje vitamine c, uitspoelen met camille thee en het is weer een hele tijd weg.
verder goed uitspoelen met lauw water als hij op het strand is geweest od ergesn door zand, aarde heeft lopen rollen.
voor mij ook geen reden om te castreren, dit hoort nu eenmaal bij een reu en heel veel huis tuin en keukenmiddeltjes werken hiertegen.
ik zeg absoluut niet dat geen dierenliefhebber bent, maar een hond van 9 maanden castreren vindt ik dus gewoon een schande, dan had je mijn inziens beter een teef kunnen nemen.
ok, een hond van 1,5 a 2 jaar laten castreren, ben ik het voor mezelf ook niet mee eens, laat bij mijn vriend ook zijn ballen er niet afhalen omdat ie graag naar vrouwen kijkt of iets.
een hond ontmantelen in zijn jonge jeugd, zucht, geestelijk zal ie nooit echt volwassen worden, ook lichamelijk grote kans dat het geen reu meer wordt en alle andere problemen die op kunnen spelen, voor iets wat misschien wel weg te trainen was geweest.
maar goed, het is gebeurt en hoop dat de castratie geen teleurstelling voor je wordt en zijn gedrag waarvoor je het uiteindelijk hebt laten doen daarmee ook echt weg is.
anders is het gewoon voor niets geweest.
dus laten we dan maar hopen dat het heeft geholpen