Moderator: moderatorteam
De Strandhoeve in BaarloPersistence schreef:Misschien is hondenmassage of yoga met honden ook leuk?
Niet dat ik dat kan hoor, kan wel spinningles geven maar das wat behelpen met een hond in je nek![]()
Klinkt goed die locatie Kloesje! Waar is het?
Mocht ik gaan zou je eventueel met mij mee kunnen rijden als de afstand te ver wordt met ovChihuahua-paws schreef:Leuk een doedag.
Ik hou in de gaten waar het uiteindelijk wordt.
Baarlo wordt het voor ons iig niet. Ivm afstand ov.
Dat is altijd fijn en zouden wij dan graag gebruik van willen maken.dre schreef:Mocht ik gaan zou je eventueel met mij mee kunnen rijden als de afstand te ver wordt met ovChihuahua-paws schreef:Leuk een doedag.
Ik hou in de gaten waar het uiteindelijk wordt.
Baarlo wordt het voor ons iig niet. Ivm afstand ov.
Workshops:
- Sporthond (Carmen)
- Survival (Manuma en Sirene)
- Agilty (Machie)
- Schapen drijven (zou ik hier kunnen regelen)
- Dogfrisbee (Kloesje)
- Ballenbak speuren
- Hersenwerk (Shibby)
- Hoopers (Hilde)
- Show/Ringtraining (Josee?)
- Support en cheerleaderteam (Zinodo, Nomo)
- Balans en coördinatie
- Trics
- Speuren/mantrailen (Veertje)
Vooralsnog geen planning om demo's te geven, ook al vind ik niets mis met dogfrisbeeRebble schreef: Wij waren laatst op een hondenevenement hier in de buurt en die hadden ook een demo van de SAR, vond ik ook wel heel leuk om te zien. Dat is weer eens iets anders dan een frisbee demo
Als je een assistente of een demohondje nodig hebtHilde schreef:Leuk! Wij zouden er ook bij willen zijn, het leukst is mét tent!
Ik kan een workshop hoopers geven, geen probleem! Heb daar ook voldoende materialen voor.
kloesje schreef:
@Habibi wat voor workshops zou jij kunnen geven? Misschien is er wel animo voor
Dat vind ik eigenlijk wel een geniaal idee. Ik verwacht dat Cody een doedag als hartstikke geinig ervaart, maar aangezien ik geen lange auroritten meer kan maken en we best ver zuidelijk wonen is de afstand al snel een probleem.Nanna schreef:Is het geen idee om twéé doedagen apart van elkaar te doen? Een noordelijker en een zuidelijker editie? Op die manier hoeft niemand lang in de auto te zitten, en heb je keuze uit twee datums.