Dus de vraag hier?
Is er animo voor een Doedag?
Wie is bereid te helpen?
Wat voor workshops zouden jullie willen zien?
En welke workshops kunnen er doo HF leden zelf gegeven worden?
We horen graag van jullie

Moderator: moderatorteam
Persistence schreef:(dus iemand anders laat hem los)
Workshop schapen drijven (of ganzen) zou wel heel leuk zijn.
Ja superleuk! Met bonte avond en alveertje schreef:Ja zin in![]()
Om voor de zomer nog iets te organiseren zal voor iedereen wel erg kortdag zijn ivm vakanties etc. En de kans op (erg) warm weer is dan ook groot, wat voor veel activiteiten niet handig is.
Wel leuke ideeën en aanbiedingen al!
@Zinodo: Aan dat kamperen zat ik ook al te denken. Volgens mij zijn er genoeg mensen die wel van kamperen houden gezien het trektochtentopic, dus een locatie waar dat (in de buurt) kan zou leuk zijnPlakken we er gewoon een avond aan vast voor de liefhebbers.
Pffff, Zappa wil graag ze eerst aan alle kanten in de stress en chaos te storten. Knappe hond om daar weer wat van te maken.Manuma schreef:Persistence schreef:(dus iemand anders laat hem los)Workshop schapen drijven (of ganzen) zou wel heel leuk zijn.
Manu kan wel helpen ze op een stapeltje te leggen
Ik zou het superleuk vinden zo'n Doedag! Waar ik kan helpen, help ik graag.
Misschien kunnen we ook wel een mini dogsurvival opzetten
Ja leuk!! Ik wil ook wel helpen met een mini dogsurvival of een workshop voor beginnende survivallaarsManuma schreef:Persistence schreef:(dus iemand anders laat hem los)Workshop schapen drijven (of ganzen) zou wel heel leuk zijn.
Manu kan wel helpen ze op een stapeltje te leggen
Ik zou het superleuk vinden zo'n Doedag! Waar ik kan helpen, help ik graag.
Misschien kunnen we ook wel een mini dogsurvival opzetten
Ik gooi er eens één in, hondenschool Lingewaard in Bemmel.*Esther schreef:Ja leuk.
Maar iemand een idee voor een locatie?
Vond ik niet. Parkeren in Alphen was een ramp totaal geen toezicht. Gorichem was veel beter destijds. Ligt aan de datum dan is ons veld ook af te huren. Ligt in een losloopgebied met bos. (Klundert)Maryanne schreef:Ja leuk!Ligt wel aan de locatie en de datum. Misschien weer in Alphen of KC Woerden? Dat was een prima plek!
Ja, zeker een mooie locatie. Zouden we Mariëlle naar de kosten en beschikbaarheid moeten vragen. Laatste zal niet meevallen.welshwitch schreef:Ik gooi er eens één in, hondenschool Lingewaard in Bemmel.*Esther schreef:Ja leuk.
Ruimte genoeg voor een mini survival, agility, kamperen. Workshops als fitness kunnen eventueel binnen. Wandelgebied vlakbij. En een zootje ongeregeld zijn ze wel gewend
Het is niet duur daar (en lekker centraal) Alleen wel heel vol... Maar als je nu al een datum voor 2020 prikt...*Esther schreef:Ja, zeker een mooie locatie. Zouden we Mariëlle naar de kosten en beschikbaarheid moeten vragen. Laatste zal niet meevallen.welshwitch schreef:Ik gooi er eens één in, hondenschool Lingewaard in Bemmel.*Esther schreef:Ja leuk.
Ruimte genoeg voor een mini survival, agility, kamperen. Workshops als fitness kunnen eventueel binnen. Wandelgebied vlakbij. En een zootje ongeregeld zijn ze wel gewend
Daar kunnen we Josee ook vragen voor workshop showtraining.