Ook opvangers heb ik altijd meteen met de pot mee laten eten zonder dat dat problemen gaf.
Moderator: moderatorteam
Dat is voor honden die nooit afwisseling in hun voer hebben. Als jij leeft op flesjes nutridrink kun je ook niet opeens een bord vol biefstuk en friet eten.Tamara81 schreef: Als ik de ene dag pasta eet en de volgende dag aardappel dan hoef ik toch ook nog niet eerst wat pasta door de aardappel te mengen?
Dit inderdaadCrescent schreef:Je eet waarschijnlijk niet ineens aardappels na een jaar pasta.![]()
Een echte brokkenhond- of kat krijgt jarenlang dagelijks precies dezelfde brok.
Ik geef KVV en geschikte bijvoeding en meng trouwens nooit.
Vic heeft ook van alles geproefd, maar dat zag ik de volgende dag wel terug hoor.malinois schreef:Xanu en Xygan hebben werkelijk van alles geproeft op t animal event. Dit terwijl ze thuis kvv/barf krijgen. Van gestoomd tot brok; gepest en geëxtrudeerd, snacks, snoepjes etc. Nou ze hebben er geen sec last van gehad. Ik heb ook niet gemengd ze krijgen ook 7 tot 8 merken kvv.
Hier niks... net als andersPersistence schreef:Vic heeft ook van alles geproefd, maar dat zag ik de volgende dag wel terug hoor.malinois schreef:Xanu en Xygan hebben werkelijk van alles geproeft op t animal event. Dit terwijl ze thuis kvv/barf krijgen. Van gestoomd tot brok; gepest en geëxtrudeerd, snacks, snoepjes etc. Nou ze hebben er geen sec last van gehad. Ik heb ook niet gemengd ze krijgen ook 7 tot 8 merken kvv.
Gek genoeg vond hij van de brokken, de geperste brok met zalm het lekkerst, die krijgt hij thuis dus ook maar dan van een ander merk haha.