Het is waarschijnlijk de invloed van de Pheno dat ze minder stabiel is en uitglijden kan daar bij horen.Marion. schreef:Zodra ik ook maar de minste twijfels heb ga ik weer terug naar Mandigers hoor, dat staat vast. Keuze voor fenobarbital is overigens wel op zijn advies.Kells schreef:Clusters zijn kak en phenobarbital is dan echt wel nodig. Laat het instellen aan Mandigers over is mijn raad. Stesolid/Diazepam rectioles geef je idd tijdens een aanval. Ik gaf er destijds injecties met pheno bij op zijn advies. Ik hoop dat Sis goed in te stellen is op medicatie. Ik wens jullie heel veel sterkte. Een hond met epilepsie is een zorgenkind en kan zenuwslopend zijn en dat weet ik helaas uit ervaring.
Vannacht is rustig verlopen, maar ze is nu wel sinds 6 uur alweer aan het spoken. Kwam naar boven met een sok van mij, breed kwispelend (gelukkig maar!) tussen Pieter's kant en mijn kant van het bed. Alleen veel te druk om op bed verder te slapen. Ze gleed ook een paar keer uit op de vloer, en de trap ging niet vlekkeloos. Ik heb het idee dat ze eigenlijk nog in die cluster zit, en dat nu wat onderdrukt wordt door de Fenobarb. Kan dat? Ze had ook bizar veel honger vanochtend, maar goed naar gewicht kijken we later wel. Pfff, wat ben ik blij dat ik thuis zit momenteel...
Je gaat haar nu instellen op die medicatie en de eerste weken kunnen ze daar zwabberig van zijn.
Honger is een bijwerking van Pheno.
Dat gaat na verloop van tijd weer over als ze er aan gewend is.
Sterkte Marion, dit is heel akelig.
Ik hoop dat ze goed ingesteld kan worden op de pheno.