Goed

Moderator: moderatorteam
Emma schreef:Op dit moment vind ik het heel interessant, om te weten waar ze haar nieuwe mega grote kluif heeft gedaan.![]()
![]()
Ze had dat soort kluiven altijd in haar mandje onder het kussen. Maar laatst een nieuwe gegeven, en ze zijn groot, maar kan hem nergens vinden.
Zal wel ergens in de tuin liggen, vermoed ik.
Normaal pakt ze haar kluif, als ik vraag " waar is je kluif?". Maar nu gaat ze overal zoeken, en kijken waar wij zoekenmaar ze pakt niet haar kluif.
Een interessant raadsel
Haha dat stukje van alle honden voorbij lopen richting de baasjes dat herken ik. Ook Shep houdt van mensen. Alle honden worden per definitie genegeerd. Alleen geeft Shep bij onbekende voorkeur aan vrouwen. Vreemde mannen vindt ze soms spannend, vooral als ze groot zijn. Wat ik zo cool vind is dat er regelmatig door allerlei honden naar haar geblaft wordt, die draaien dan door aan hun riem en Shep kijkt niet eens op. Die loopt met haar neus in de lucht verder. Bij kleine keffers is er af en toe wel een geïrriteerde blik maar Shep houdt dan ook niet van lawaai.Belle schreef:Isa is lief en bescheiden. Zal zich tussen de andere honden nooit op de voorgrond dringen, daar moeten we echt op letten dat ze haar aandacht krijgt. Ze laat zich echter niet de kaas van het brood eten, dan kan ze goed van zich af snauwen.
Suus is nog liever, die is niet kwaad te krijgen, waardoor er soms over haar heen gelopen dreigt te worden. Suus moet ik echt af en toe beschermen tegen lompe honden en nu tegen de pup. Wat Suus en Isa allebei gemeen hebben is dat ze gek op mensen zijn. Als er honden geïnteresseerd op hen af lopen, lopen ze die straal voorbij in een lijn naar de baasjes. En het gaat daarbij niet om koekjes, maar echt om aandacht van die mensen (vooral mannen).
Dora heeft een behoorlijke persoonlijke zone, behalve als het om een stoere, zelfverzekerde reu gaat. Dan weet ze van gekkigheid niet wat ze moet doen om in de smaak te vallen.
Anne moet ik nog beter leren kennen (ze is pas 3 maanden), maar wat nu opvalt is dat ze ontzettend snel leert.