Moderator: moderatorteam
Naapje heeft een langharige broer, ook zo'n knapperd. Die kunnen dus echt niet op een terrasje zitten zonder dat iedereen bovenop die hond zitManuma schreef: Soms word ik er weleens dol van, maar Manu krijgt op straat ook heel veel aandacht. Inmiddels doe ik ook weleens of ik het niet hoor als mensen hem weer eens hardop bewonderen. Hij vindt het prachtig. Je doet hem geen groter plezier dan op zaterdag naar de grote, drukke dierenwinkel te gaan. Dan staat hij even mooi te zijn en alle aandacht te ontvangen. Uiteraard vind ik het zelf vaak gewoon heel erg leuk dat andere mensen hem ook zo mooi vindenHij straalt echt. Alles is mooi aan hem, want hij is ook nog eens heel erg lief.
Haha het valt mij ook op jaRebble schreef:Ik vind het opvallend hoeveel mensen hun hond alleen maar mooi vinden haha. Ik vind Charlie dus ook heus wel mooi in haar geheel maar wat ik zeg, die paar kleine dingen die ik gewoon raar of niet mooi vind. Dat zijn trouwens dingen die een ander niet eens ziet waarschijnlijk
Haha, ik ook!sbientje schreef:Haha het valt mij ook op jaRebble schreef:Ik vind het opvallend hoeveel mensen hun hond alleen maar mooi vinden haha. Ik vind Charlie dus ook heus wel mooi in haar geheel maar wat ik zeg, die paar kleine dingen die ik gewoon raar of niet mooi vind. Dat zijn trouwens dingen die een ander niet eens ziet waarschijnlijkik voel me haast een onaardige baas hahaha
Rebble schreef:Ik vind het opvallend hoeveel mensen hun hond alleen maar mooi vinden haha. Ik vind Charlie dus ook heus wel mooi in haar geheel maar wat ik zeg, die paar kleine dingen die ik gewoon raar of niet mooi vind. Dat zijn trouwens dingen die een ander niet eens ziet waarschijnlijk
Hahaha, zo herkenbaar! Als mensen mij dat vragen zeg ik iets van ‘een mislukte Spaanse straathond’ en dan staan mensen altijd ‘ooohhh, neeeee, jij bent toch mooiiiii’ bij Lola. Terwijl.. ze heeft echt een leuk koppie als je haar onderbeet wegdenkt (‘zo leuk! Ze lijkt wel zo’n pratend hondje van de tandpastareclame!’) en meestal vind ik haar ook best mooi. Maar ze is tegelijkertijd wel behoorlijk plomp, zeker naast Jack Russels, chi’s en meer van die kleintjes, en er klopt weinig van haar bouw. De dierenarts noemt het nog vriendelijk ‘een vierkante bouw’, maar dat zegt al wel genoeg denk ikdagmar88 schreef: Dat zei ik ook als ze vroegen wat voor ras hij was; een lelijke kruising, maar wel lief. Vinden mensen heel raar hoor, als je je eigen hond lelijk vindt.
Dat is een misvatting. Ik vind langhaar teckels en dan m.n. black and tan gewoonweg prachtig, altijd al een zwak voor gehadNanna schreef:Ik heb altijd lelijke honden gehad![]()
Deerhounds zijn natuurlijk ook een soort van kruising tussen een ezel en een mierenvreter. En ik geloof dat er maar weinig mensen zijn die een Teckel een serieus mooie hond vinden
De enige 'mooie' hond die ik heb gehad kwam uit het asiel en heette Glenn.
Het zalde liefde zijnRebble schreef:Ik vind het opvallend hoeveel mensen hun hond alleen maar mooi vinden haha. Ik vind Charlie dus ook heus wel mooi in haar geheel maar wat ik zeg, die paar kleine dingen die ik gewoon raar of niet mooi vind. Dat zijn trouwens dingen die een ander niet eens ziet waarschijnlijk
Nanna schreef:Ik ben echt dol op mijn honden maar ik zie de mooiigheid niet
Ik vind het simpelweg geen mooi ras. Dat zal me tevens aan mijn aarsje oxideren want daarvoor heb ik ze ook nooit aangeschaft. Als ik knap had gewild had ik wel naar een Afghaan omgekeken.
Als ik hiermee loop en iemand zegt van "goh wat een móóie hond" dan denk ik alleen maar je mag weleens naar Hans Anders![]()
Ik antwoord dan met: 'ja, zo zie je ze niet vaak hè?'Nanna schreef: Als ik hiermee loop en iemand zegt van "goh wat een móóie hond" dan denk ik alleen maar je mag weleens naar Hans Anders![]()