In het begin speelden de heren inderdaad veel samen en ik vind weinig leukers dan dat. Maar ik denk dat Maverick gewoon net een maatje te veel is voor Kailen. Te groot, te sterk, te snel en te fel. Maf heeft een indrukwekkend gebit en is tamelijk happerig. Kai komt nu bij mij schuilen als Maf hem uitdaagt...
Dit zou niet erg zijn, ware het niet dat Maverick behoorlijk gefrustreerd begint te raken. Hij wil rennen, spelen en beuken

Hij heeft alle ruimte, dagelijkse lange losloopwandelingen, soms ga ik met hem fietsen maar wat ie echt graag wil is spelen en knallen.
Ik vind het sneu voor hem. Denk zelfs dat zijn onstuitbare voedselstrooptochten deels voortkomen uit deze frustratie. Het enige wat voor hem een beetje in de buurt komt, is met tennisballetjes spelen. Daar worden de herdertjes nl nogal, uhm, wild van en dat vind ie dus prachtig. Vooral Amber d'r bal afpakken want dan komt ze wèl achter hem aan. En zelf achter de bal aan rennen vindt ie ook leuk. Hij komt hem zelfs braaf terugbrengen

Het liefst zou ik dus voor hem een beukmaatje erbij nemen. Die zou dan echter van enig formaat moeten zijn, energiek, jong en niet te bescheten. En daar zit hem net de kneep. Want dat wil ik Lizzy niet aandoen. Maverick kan ze nog nèt accepteren omdat hij HEILIG ontzag voor haar heeft (Amber en Kailen zijn sowieso superlief voor haar), maar nog zo'n wildebras erbij zal haar niet blij maken. Ze heeft hier overigens een 'eigen' kamertje waar ze zich terug kan trekken en graag ligt, maar dan nog. Ze kan op deze leeftijd niks meer hebben en dat snap en respecteer ik ook.
Dus ja, wat is wijsheid? Wat zouden jullie doen? Lizzy kan er volgende week al niet meer zijn, maar voor hetzelfde geld leeft ze nog 2 jaar en dit is dan wel een beetje sneu voor Maf. Echt zielig is ie niet hoor, alleen wat gefrustreerd. Playdates oid zijn hier helaas geen optie. Andere ideeen?