Maar... wat is nou een goede rugzak? Ik heb al zoveel slappe rommeldingen gezien, en online lijkt alles natuurlijk mooi, maar in het echt?

Zijn er hier mensen met ervaringen met rugzakken?
Moderator: moderatorteam
Nakisha schreef:https://www.vidaxl.nl/e/8718475899006/v ... baar-beige
Zou zoiets wat zijn?
Ik heb gisteren bij een dierenwinkel een vergelijkbare gezien en eens goed bekeken, helaas was die al vrij lang in de etalage en wat verkleurd, en de banden waren glad geworden en gleden te makkelijk door. Niet genomen dus, zeker niet omdat de ''aanbiedingsprijs'' op 40 euro zat. Dit is praktisch hetzelfde wagentje maar nieuwer en goedkoper....
Maar wel voelen. Op de rug draagt vele malen makkelijker dan op de buik.Cleva schreef:Je hebt van die stevige luchtdoorlatende mitella's. Van een soort polyester doek/net. Snap je wat ik bedoel?
Die zou ik gebruiken.
Veel liever aan de voorkant. Anders kun je elkaar niet zien.
Ze zoekt een draagrugzak. Daar is ze heel duidelijk over.Cleva schreef:Het is die chihuahua, toch?
Maakt dat uit waar hij hangt, qua dragen?
Als dat een wereld van verschil maakt zou ik het vooral met de chiropractor bespreken.
Nee. Jij?Cleva schreef:Hahaha. Jezus, ben je overspannen ofzo?
Zulke?Cleva schreef:Je hebt van die stevige luchtdoorlatende mitella's. Van een soort polyester doek/net. Snap je wat ik bedoel?
Die zou ik gebruiken.
Veel liever aan de voorkant. Anders kun je elkaar niet zien.
Dan wordt het echt heel snel heel zwaar. Ik zweer echt hierbij. Kost geen drol (10 euro op marktplaats) en kun je kilometers lang 20 kilo meezeulen. Als pup onderweg een stukje gelopen heeft, dan klap je de standaard uit en zet hem op een boomstronk of tafel. Hop, pup erin, veiligheidsriempjes onder de halsband door, en zonder van de grond te hoeven tillen hang je zo die rugzak weer op je schouders.dre schreef:Ik heb die geleend voor Kenzi omdat wij ook nogal eens lange wandelingen maken en die kleine niet mee kon.
Draagt erg fijn, maar toen ze zo 6 kilo werd voelde het toch niet zo gemakkelijk meer![]()
Inmiddels kan ze aardig meehobbelen dus zoeken we de wandeling daar maar een beetje op uit
Ik hoop voor je dat hij goed zit. Zo op de foto's te zien zit de rugzak veel te laag en kan hij ook niet hoger op de rug komen. Dat draagt echt niet fijn ben ik bang.hermelien1989 schreef:Ik heb nu deze besteld:
https://www.schecker.nl/transportrugzak ... hopping-nl
Die zou deze of volgende week binnen moeten komen
Wij hebben dezelfde en geen problemen.sirene schreef:Ik hoop voor je dat hij goed zit. Zo op de foto's te zien zit de rugzak veel te laag en kan hij ook niet hoger op de rug komen. Dat draagt echt niet fijn ben ik bang.hermelien1989 schreef:Ik heb nu deze besteld:
Ramiek schreef:Wij hebben dezelfde en geen problemen.sirene schreef:Ik hoop voor je dat hij goed zit. Zo op de foto's te zien zit de rugzak veel te laag en kan hij ook niet hoger op de rug komen. Dat draagt echt niet fijn ben ik bang.hermelien1989 schreef:Ik heb nu deze besteld:
Het lijkt mij voor oudere kleine hondjes ideaal. Niet veroordeeld zijn tot kleine rondjes rond het huis, maar hup gewoon de tas in en eropuit, en ook eens op een andere plek je beperkte beweging halen.laeken schreef:Best een leuk idee. Bas liep laatst slecht en die zit sowieso in elkaar als een bouwpakket voor kleuters dus op termijn verwacht ik issues. Gelukkig is ze nu helemaal opgeknapt en loopt ze zo weer 2 uur mee.
Wie weet is dit op termijn wel iets. Nu is ze geen draaghond maar niet mee kunnen vinden ze vast ook niet leuk.
Nou dat dus. Lekker mee naar het bos en dan op de leuke plekken even stilstaan en rustig lopen en als het me te traag wordt in de tas en dan lekker meters maken met de wel fitte hond. Lijkt me ideaal. En hoeft ook niet elke wandeling.Nakisha schreef:Het lijkt mij voor oudere kleine hondjes ideaal. Niet veroordeeld zijn tot kleine rondjes rond het huis, maar hup gewoon de tas in en eropuit, en ook eens op een andere plek je beperkte beweging halen.laeken schreef:Best een leuk idee. Bas liep laatst slecht en die zit sowieso in elkaar als een bouwpakket voor kleuters dus op termijn verwacht ik issues. Gelukkig is ze nu helemaal opgeknapt en loopt ze zo weer 2 uur mee.
Wie weet is dit op termijn wel iets. Nu is ze geen draaghond maar niet mee kunnen vinden ze vast ook niet leuk.
metav schreef:https://nl.aliexpress.com/item/Mouwloze ... 432dwLG2ce
wij hebben deze besteld voor goofy als hij niet wilt lopen
kijk hier zit hij model bij de trui van mijn dochter
Marion. schreef:Dan wordt het echt heel snel heel zwaar. Ik zweer echt hierbij. Kost geen drol (10 euro op marktplaats) en kun je kilometers lang 20 kilo meezeulen. Als pup onderweg een stukje gelopen heeft, dan klap je de standaard uit en zet hem op een boomstronk of tafel. Hop, pup erin, veiligheidsriempjes onder de halsband door, en zonder van de grond te hoeven tillen hang je zo die rugzak weer op je schouders.dre schreef:Ik heb die geleend voor Kenzi omdat wij ook nogal eens lange wandelingen maken en die kleine niet mee kon.
Draagt erg fijn, maar toen ze zo 6 kilo werd voelde het toch niet zo gemakkelijk meer![]()
Inmiddels kan ze aardig meehobbelen dus zoeken we de wandeling daar maar een beetje op uit
Nee, had er een handdoek in gevouwen. Was ook handig met natte puppies in de herfstPumi schreef:Marion. schreef:Dan wordt het echt heel snel heel zwaar. Ik zweer echt hierbij. Kost geen drol (10 euro op marktplaats) en kun je kilometers lang 20 kilo meezeulen. Als pup onderweg een stukje gelopen heeft, dan klap je de standaard uit en zet hem op een boomstronk of tafel. Hop, pup erin, veiligheidsriempjes onder de halsband door, en zonder van de grond te hoeven tillen hang je zo die rugzak weer op je schouders.dre schreef:Ik heb die geleend voor Kenzi omdat wij ook nogal eens lange wandelingen maken en die kleine niet mee kon.
Hoe werkt het dan met de opening voor de benen van de baby, steken daar niet steeds poten doorheen of geheel pup?