Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitlaatservice starten

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Crescent
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Uitlaatservice starten

Ongelezen bericht door Crescent »

mijke schreef:
Heavy schreef:Al vind ik dat je dit soort beroepen met een passie moet uitvoeren en dan heeft het verder niet zoveel meer met geld verdienen enz te maken
Wat een onzin. Alsof die twee elkaar uitsluiten.
Ah, daar hebben we die opvatting weer. In een lijn te trekken met grafisch ontwerpers die niet worden betaald maar mee mogen doen met ontwerpwedstrijden en "Geweldig, kom je optreden? We hebben geen geld maar wel eeuwige dank." :LOL:
Jackira schreef:Het lijkt me zo leuk, lekker buiten lopen, met een aantal leuke honden, ook mijn eigen honden mee. Slecht weer deert me niet zo, alleen wel wanneer het gevaarlijk zou worden natuurlijk. Natuurlijk is het allemaal niet zo rooskleurig en is het hard werken. Dat snap ik best.

Maar de meningen over uitlaatservices, de goede niet te na gesproken natuurlijk, zijn hier op het forum over het algemeen niet zo positief. Ik deel zelf die mening ook meestal wel.

Zelf zou ik met niet meer dan 5 a 6 honden willen lopen en dan geleidelijk aan opbouwen totdat je ze goed kent. Dus beginnen met 1 enz. En ze zouden allemaal een gps om krijgen.

Wat vinden jullie de voorwaarden en eisen die gesteld kunnen worden aan een goede uitlaatservice. En wat zou je dan vooral niet willen.
Een HUS opstarten vind ik reuze knap als ik soms de groepen voorbij zie komen, een soort kindergarten maar dan met kinderen die sneller en dommer zijn dan kinderen. De honden die meegaan zijn niet je eigen liefste hond en maken van alle mogelijkheid gebruik om te lopen klooien, drukke wegen oversteken, najagen of andersoort gedrag om overmatig energie kwijt te raken. Over meningen zou ik me niet zo druk maken, die hebben we toch allemaal wel en dat wordt op een gegeven moment heel erg saai.

Ik weet niet of je inmiddels al een beginnetje hebt gemaakt aan je toekomstige HUS, maar ik zou klein beginnen, bijvoorbeeld contact maken met cliënten die voor drie vaste dagen een uitlaatservice nodig hebben, en dat gaan uitbreiden naar meer. Als je goed op de zaken vooruit kan lopen, een basiskennis van EHBO bij honden hebt, veilig eigen vervoer en een vrolijke sfeer kan neerzetten in je hondengroep is het toch goed?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Biet schreef:
mijke schreef:
Heavy schreef:Al vind ik dat je dit soort beroepen met een passie moet uitvoeren en dan heeft het verder niet zoveel meer met geld verdienen enz te maken
En heel praktisch, met passie kun je je rekeningen niet betalen..
In winkels doen ze tegenwoordig ook alles met passie - aardappels telen, koeken bakken, jam bereiden en weet ik wat allemaal nog meer, maar ik moet toch er altijd gewoon voor betalen. Heel raar.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Lizzie. schreef:
Rebble schreef:

Ik snap niet zo goed waarom veel mensen er iets van moeten vinden en dan hun mening op vrij grove manier kenbaar moeten maken. Niet alleen hierover maar over bijna alles. Ik snap dat oprecht niet.
Ben dus niet de enige, word hier met de dag onvriendelijker en dan spreek ik me nog heel subtiel uit.
Ik snap dat ook niet, maar het is volgens mij nooit anders geweest op het HF, dus met de dag onvriendelijker klopt volgens mij niet, of niet helemaal :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Neeltje schreef:
mijke schreef:
Dat vinden velen hier op het forum toch ook van een dierenarts, dat hij het maar gratis of bijna gratis moet doen voor liefde uit de dieren.
Nee nee :neenee: toen ik dat een tijdje geleden zei over een dierenarts die een doodzieke oude hond met pijn niet met een beetje coulance wilde behandelen en wilde laten inslapen waren hier vooral meningen dat de dierenarts niet voor niks kon werken en dat je helemaal raar bent als je in hemeltergende uitzonderingsgevallen eigenlijk een dierenarts een klootzak vind wanneer hij meer aan z'n portemonnee denkt dan aan dierenleed.

Goh wat leuk. Ik heb een reltopic. :mrgreen:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

@'Hus' je hebt uitgebreid beschreven wat het voor aanslag kan zijn op je tijdsindeling.
Snap ik.
Dat je daar een vergoeding voor wilt snap ik ook.
Als iemand die vergoeding wil geven moet hij/zij dat niet laten.
(Voor mij is het een onbestaanbare actie/opdracht, dat zal ongetwijfeld aan mij liggen ;-) )
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Jackira schreef:
Neeltje schreef:
mijke schreef:
Dat vinden velen hier op het forum toch ook van een dierenarts, dat hij het maar gratis of bijna gratis moet doen voor liefde uit de dieren.
Nee nee :neenee: toen ik dat een tijdje geleden zei over een dierenarts die een doodzieke oude hond met pijn niet met een beetje coulance wilde behandelen en wilde laten inslapen waren hier vooral meningen dat de dierenarts niet voor niks kon werken en dat je helemaal raar bent als je in hemeltergende uitzonderingsgevallen eigenlijk een dierenarts een klootzak vind wanneer hij meer aan z'n portemonnee denkt dan aan dierenleed.

Goh wat leuk. Ik heb een reltopic. :mrgreen:
:mrgreen:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Rebble schreef:Ik snap niet zo goed waarom veel mensen er iets van moeten vinden en dan hun mening op vrij grove manier kenbaar moeten maken. Niet alleen hierover maar over bijna alles. Ik snap dat oprecht niet.
Er iets van vinden is prima.
Maar de manier waarop is iets anders inderdaad.
Maar daar mag niemand wat van zeggen natuurlijk, want die krijgt dan ook de volle laag.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

jvanringen schreef:
Biet schreef:En heel praktisch, met passie kun je je rekeningen niet betalen..
In winkels doen ze tegenwoordig ook alles met passie - aardappels telen, koeken bakken, jam bereiden en weet ik wat allemaal nog meer, maar ik moet toch er altijd gewoon voor betalen. Heel raar.
Ik doe mijn werk ook met passie en ze moeten ook nog betalen.
Het is een grof schandaal natuurlijk maar ja. Dat is mijn hypotheek ook.

Afbeelding

Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Wolfsblut schreef:Het hondenforum ten voeten uit.
Jody, je hebt je zaakjes perfect voor elkaar. Je website klinkt als een klok, je zakelijk inzicht is uitstekend en gelet op diverse reviews ben je een bovengemiddelde vakvrouw met een gave waar je terecht trots op mag zijn. Je zou zo maar een dochter van mij kunnen zijn. In elk geval de meest ideale schoondochter. In een korte gezichtsanalyse van jou herken ik dan ook per direct de polyvalente mens in optima forma.
Als voormalig ondernemer begrijp ik je enthousiasme dan ook als geen ander. Mijn ervaring is, toon dat enthousiasme echter nooit, maar dan ook nooit in kringen waar de loonslaven uit de lagere regionen de boventoon voeren. Niet dat daar iets mis mee is, want elk beroep is belangrijk in onze samenleving. Of je nou ziekentrooster, frietenbakker, of huisvuilophaler bent, dat maakt allemaal niets uit want we hebben elkaar allemaal hard nodig.
Helaas is er binnen deze categorie altijd een subcategorie die, als je een Euro meer verdient dan hen, vervelende opmerkingen gaan plaatsen. Niet leuk, maar zij delen jouw enthousiasme nu eenmaal niet, integendeel zelfs, ze willen het niet delen. Want om een of andere mysterieuze reden voelen ze zich daar klaarblijkelijk zeer ongemakkelijk bij. Maar gelet op de "vele pluimen die ze hier in je reet staken" ben je daar inmiddels al wel achter gekomen lijkt me.

Ik wens je veel geluk en heel veel nieuwe klanten.
Wat ontzettend lief! Dank je wel :) Made my day ;)

En anderen ook bedankt, ik dacht al dat ik gek geworden was, ik vind sommige uitspraken echt enorm grof. Kijk dat mensen iets vinden van geboortefotografie dat ben ik inmiddels gewend en ik leg het echt met liefde uit en beantwoord ook echt graag de vragen die er zijn. Maar de manier waarop had echt anders gekund. Een mening geven is helemaal prima en dat je er na mijn uitleg nog steeds anders over denkt ook natuurlijk. Maar je kan gewoon op een normale manier discussiëren en op een normale manier dingen vragen.
Ήυs
Zeer actief

Heavy schreef:Oh en nog een tip als je zoveel problemen hebt met de weken ervoor stand-by zijn dan kun je ook de afspraak maken om vanaf 4 cm ontsluiting stand-by te staan. Dat doen andere ook . Een baby valt er meestal niet zomaar uit :wink:
Bedankt voor de tip maar stand-by staan heeft niets met de ontsluiting te maken. Gemiddeld gezien gaat een geboortefotografe rijden wanneer de klant op 4-5 centimeter ontsluiting zit. Maar dan nog moet je wel stand-by staan. Want wanneer een klant gaat bevallen, dat weet je niet. Je kunt dus niet 'onbezorgd' wijn drinken of een dagje -in mijn geval- Amsterdam gaan doen. Sommige vrouwen en vooral mama's die voor de tweede keer gaan bevallen zitten zo op die 4 centimeter. Dan moet je dus in de positie zijn om alles te laten vallen en te gaan rijden. En ja, sommige baby's vallen er wel bijna uit ;) Een bevalling kan heel snel gaan en ook daar moet je rekening mee houden.

Ik heb overigens geen problemen met stand-by staan, ik vind het het lastigste deel omdat ik ook veel hou van mijn sociale leven. Daarom kies ik er voor om sommige maanden vrij te houden omdat je anders veel achter elkaar stand-by staat en bijna geen 'vrij' hebt.
Ήυs
Zeer actief

ranetje schreef:
Lizzie. schreef:
Rebble schreef:

Ik snap niet zo goed waarom veel mensen er iets van moeten vinden en dan hun mening op vrij grove manier kenbaar moeten maken. Niet alleen hierover maar over bijna alles. Ik snap dat oprecht niet.
Ben dus niet de enige, word hier met de dag onvriendelijker en dan spreek ik me nog heel subtiel uit.
Ik snap dat ook niet, maar het is volgens mij nooit anders geweest op het HF, dus met de dag onvriendelijker klopt volgens mij niet, of niet helemaal :tongue:
Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit. Dus ik drink met alle liefde een kopje thee of koffie met Nanna en Cleva om de discussie dan eens voort te zetten ;)

Ben oprecht wel benieuwd om bepaalde mensen van het forum te ontmoeten. Ik denk dat je over de jaren ook een beeld vormt bij iemand die dan misschien totaal anders blijkt te zijn.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ήυs schreef:Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit. Dus ik drink met alle liefde een kopje thee of koffie met Nanna en Cleva om de discussie dan eens voort te zetten ;)
De keren dat ik Nanna ontmoet heb is geen van de hier zo favoriete onderwerpen genoemd.
Maar dat de indruk hier verschilt van de realiteit, dat is wel een feit.
Vast niet bij iedereen trouwens, maar meestal wel.

Ik denk trouwens dat jouw soort fotografie heel erg in deze tijd past en volgens mij doe je het goed.
Dat andere mensen er niks mee hebben, soit.
Het is hier net als een losloopbos, je weet dat er kuthonden tussen zitten, maar ze ontlopen valt meestal nog behoorlijk tegen.

Afbeelding

Ήυs
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Ήυs schreef:Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit. Dus ik drink met alle liefde een kopje thee of koffie met Nanna en Cleva om de discussie dan eens voort te zetten ;)
De keren dat ik Nanna ontmoet heb is geen van de hier zo favoriete onderwerpen genoemd.
Maar dat de indruk hier verschilt van de realiteit, dat is wel een feit.
Vast niet bij iedereen trouwens, maar meestal wel.

Ik denk trouwens dat jouw soort fotografie heel erg in deze tijd past en volgens mij doe je het goed.
Dat andere mensen er niks mee hebben, soit.
Het is hier net als een losloopbos, je weet dat er kuthonden tussen zitten, maar ze ontlopen valt meestal nog behoorlijk tegen.
Deze vergelijking haha!

En dank je voor het compliment ;)
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

vroeg laatst nog iemand naar een fotograaf die ook geboorte fotografie doet en ik heb je website aan gegeven, wie weet, ik vind ook dat je het goed doet... en ik wordt steeds meer allergisch voor alle keren je punt doordrukken gewoon omdat je daar nu eenmaal lekker zin in hebt, kan niet schelen wat je daarvoor uit de kast moet trekken (waarom waarvoor).
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ήυs schreef: Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit.
Ja, Nanna speelt geen typetje hier hoor. Fraaier dan hoe ze het hier zet, krijg je 't in het echie niet :lol1:

@Rebble: Snap ik. Ik heb ook van die vers-geboren (gewassen! Mutsje op!) foto's. Da's prima. Maar ik hoef m'n moeders labia (om het netjes te houden, want zo ben ik) niet te zien, terwijl ik me ondertussen een weg door het geboortekanaal tijger.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Sandra&co schreef: Ben ik de enige die zit te bedenken dat ze blij is dat d'r ouders geen newbornshoot hebben gedaan toen ik d'r uit kwam rollen? Ik bedoel, ik zou die foto's niet willen zien hoor :schrik: Blij dat ze dat geld in de zak hebben gehouden, babyfoto's (waarbij ik niet meer in de kreuk/onder de ontlasting/bloed/slijm zit) heb ik zat. Niet dat ik zonder die elementen een mooi plaatje opleverde, maar goed zat.
:mrgreen: Ik was pas na een jaar ontkreukt. De rest hadden ze beter weg kunnen gooien.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

dagmar88 schreef:
Sandra&co schreef: Ben ik de enige die zit te bedenken dat ze blij is dat d'r ouders geen newbornshoot hebben gedaan toen ik d'r uit kwam rollen? Ik bedoel, ik zou die foto's niet willen zien hoor :schrik: Blij dat ze dat geld in de zak hebben gehouden, babyfoto's (waarbij ik niet meer in de kreuk/onder de ontlasting/bloed/slijm zit) heb ik zat. Niet dat ik zonder die elementen een mooi plaatje opleverde, maar goed zat.
:mrgreen: Ik was pas na een jaar ontkreukt. De rest hadden ze beter weg kunnen gooien.
Ik. Was. Vét. Volgens de verloskundige waren m'n vetrolletjes niet ter grootte van autobanden, maar vráchtautobanden. Daarbij heeft ze demonstratief in m'n rolletjes geknepen. Het kréng. Nou ja, leuke babyfoto's heb ik niet, want er viel niks van te maken verder.
De rest? De nageboorte? Hebben je ouders die gehouden dan?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Sandra&co schreef:
dagmar88 schreef:
Ik. Was. Vét. Volgens de verloskundige waren m'n vetrolletjes niet ter grootte van autobanden, maar vráchtautobanden. Daarbij heeft ze demonstratief in m'n rolletjes geknepen. Het kréng. Nou ja, leuke babyfoto's heb ik niet, want er viel niks van te maken verder.
De rest? De nageboorte? Hebben je ouders die gehouden dan?
De foto's van het eerste half jaar. Er zijn nog lang "lelijk in de luier" grapjes gemaakt :hmmm:
De kraamzuster had m'n moeder op het hart gedrukt me een panty op m'n kop te zetten om die vreselijke oren tegen m'n kop aan te krijgen.
Die was zwaar beledigd, maar de zuster had uiteraard gelijk.

:kotz: De nageboorte heeft boefie de hond gebarft. Dan zou hij het kind makkelijker accepteren.
Godzijdank is niemand op het idee gekomen daar foto's van te maken.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Cleva schreef:
Ήυs schreef: Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit. Dus ik drink met alle liefde een kopje thee of koffie met Nanna en Cleva om de discussie dan eens voort te zetten ;)

Mens, overdrijf niet zo.
Het is onschuldig geplaag omdat het overduidelijk is dat je hier alleen maar bent om reclame voor jezelf te maken.

Het was niet grof, het was niet minder respectvol dan wat je zelf allemaal zegt, er is je domweg niets aangedaan.
Het staat je vrij om te doen alsof dat wel zo is maar daarom is het nog niet zo. :wink:
Heremijntijd, eerst iemand compleet afzeiken en dan, als die persoon daar logischerwijs op ingaat, roepen dat het onschuldig geplaag is en doen alsof zij overdrijft. Ik zie die kinderachtige "het ligt niet aan mij!"-techniek wel vaker voorbij komen. Als je serieus denkt dat dat onschuldig geplaag is wordt het hoog tijd om even te kalibreren met de rest van de wereld. Je zit er nogal naast namelijk.
mijke
Zeer actief

En de definitie van letterlijk is je dus ook al onbekend :P
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Overduidelijk onschuldig geplaag is dat alleen als de ander het ook een soort van grappig vindt. Als de ander duidelijk aangeeft het echt niet leuk te vinden en er dan op dezelfde manier of nog eeen n scheepje er bovenop doorgegaan wordt is het geen plagen maarpesten meer.

Ik vind best een hoop soorten humor niet grappig, dat weet ik. Maar over het algemeen kan ik best de humor er nog wel in zien. Dit was gewoon klote- en afzeikgedrag en dat is niet de eerste keer dat je dit doet over dit onderwerp.

En hield je het maar bij letterlijk niet meer dan "ik zou het niet doen". Maar dit is het zo letterlijk als staan te praten met iemand die zich" letterlijk doodgeschrokken is". Niet aan de orde.
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Cleva schreef:Als de dames met het te schillen appeltje het wel hadden kunnen vinden dan hadden ze het inmiddels wel gequote, denk je ook niet?

Bedacht calimerogelul.
In de eerste plaats heb ik helemaal geen appeltje met je te schillen.
En in de tweede plaats gaat het niet om grove woorden die je gebruikt maar hoe je het neerzet, er zit een belachelijkmakend toontje in. Met je "Gelijk die verontwaardigde jijbakbek er overheen!", "Respectloos dat je geen zin hebt om de extensions van Jody te sponsoren!", "Die is allang weer weg naar een andere plek waar ze interessant kan doen.
Jody is een soort aanstellerige komeet van Halley die een keer in de zoveel jaar verontwaardigd langs komt kafferen. Dat ze boos wordt en weer weg gaat staat van tevoren al vast." En misschien nog wel meer maar mijn bewijsdrang houdt hier op.

Je bent gewoon voorspelbaar als je eenmaal zo begint, je gaat een riedeltje af. En zoals gezegd, geen appeltje met je te schillen, als je over jouw honden of over hondengedrag/opvoeding enz. iets meldt vind ik het altijd interessant genoeg om te lezen. De reden waarom ík er nu iets van zei (niet alleen over/tegen jou maar ook tegen Neeltje) is dat het me opvalt dat een aantal personen dit regelmatig doen. Als iemand in het 'echte' leven zo praat tegen iemand in een groep waar ik bij hoor zeg ik er uiteindelijk ook wat van of bemoei ik me ermee.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Rebble schreef:
Cleva schreef:Als de dames met het te schillen appeltje het wel hadden kunnen vinden dan hadden ze het inmiddels wel gequote, denk je ook niet?

Bedacht calimerogelul.
En in de tweede plaats gaat het niet om grove woorden die je gebruikt maar hoe je het neerzet, er zit een belachelijkmakend toontje in. Met je "Gelijk die verontwaardigde jijbakbek er overheen!", "Respectloos dat je geen zin hebt om de extensions van Jody te sponsoren!", "Die is allang weer weg naar een andere plek waar ze interessant kan doen.
Jody is een soort aanstellerige komeet van Halley die een keer in de zoveel jaar verontwaardigd langs komt kafferen. Dat ze boos wordt en weer weg gaat staat van tevoren al vast." En misschien nog wel meer maar mijn bewijsdrang houdt hier op.

Je bent gewoon voorspelbaar als je eenmaal zo begint, je gaat een riedeltje af. En zoals gezegd, geen appeltje met je te schillen, als je over jouw honden of over hondengedrag/opvoeding enz. iets meldt vind ik het altijd interessant genoeg om te lezen. De reden waarom ík er nu iets van zei (niet alleen over/tegen jou maar ook tegen Neeltje) is dat het me opvalt dat een aantal personen dit regelmatig doen. Als iemand in het 'echte' leven zo praat tegen iemand in een groep waar ik bij hoor zeg ik er uiteindelijk ook wat van of bemoei ik me ermee.
Dit.
En de reden dat mensen daar niks van zeggen is dat algemeen bekend is dat ze dan zelf op die manier de lul zijn.
Daar heb ik gewoon geen zin in.
En dan zal van mij vast en zeker ook bekend zijn dat ik weer vertrek, so be it.
Dat neemt niet weg dat Cleva's gedrag irritant is en voornamelijk nodig voor hemzelf.

Afbeelding

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Marjoleine schreef:
Rebble schreef:

Bedacht calimerogelul.

Dit.
En de reden dat mensen daar niks van zeggen is dat algemeen bekend is dat ze dan zelf op die manier de lul zijn.
Daar heb ik gewoon geen zin in.
En dan zal van mij vast en zeker ook bekend zijn dat ik weer vertrek, so be it.
Dat neemt niet weg dat Cleva's gedrag irritant is en voornamelijk nodig voor hemzelf.
Een en eens, sommige zijn zo geraffineerd in hun communicatie dat ze een goede politicus konden zijn.
Afbeelding
mijke
Zeer actief

Precies, het is gewoon een beetje tof de lul uit lopen hangen en als mensen daar dan over vallen de verantwoordelijkheid bij de ander leggen met dingen als "bewijs het dan!" <-- gast, je kunt zelf ook je eigen post teruglezen, maar als je niet snapt wat daar kwetsend en lomp aan is dan ontbreekt er iets aan je verstandelijk vermogen, en dat gaat niet veranderen als wij je posts gaan lopen quoten.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Heavy schreef:
mijke schreef:Precies, het is gewoon een beetje tof de lul uit lopen hangen en als mensen daar dan over vallen de verantwoordelijkheid bij de ander leggen met dingen als "bewijs het dan!" <-- gast, je kunt zelf ook je eigen post teruglezen, maar als je niet snapt wat daar kwetsend en lomp aan is dan ontbreekt er iets aan je verstandelijk vermogen, en dat gaat niet veranderen als wij je posts gaan lopen quoten.
Het is een beetje arrogant gaan lopen doen alsof je het helemaal gemaakt hebt en iedereen die je werk persoonlijk niks vind gaan uitleggen dat ze er dan geen verstand van hebben bedoel je :LOL:
Mwah, dat was als reactie op Cleva's opmerking dat papa met zijn iPhone net zo snel dat kiekje kan maken. Nee, dan heeft hij er inderdaad geen verstand van.
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Heavy schreef:
mijke schreef:
Cleva schreef:
Ήυs schreef: Ik vraag me vooral altijd af of mensen dat dan ook op deze manier doen wanneer je daadwerkelijk tegenover ze zit. Dus ik drink met alle liefde een kopje thee of koffie met Nanna en Cleva om de discussie dan eens voort te zetten ;)

Mens, overdrijf niet zo.
Het is onschuldig geplaag omdat het overduidelijk is dat je hier alleen maar bent om reclame voor jezelf te maken.

Het was niet grof, het was niet minder respectvol dan wat je zelf allemaal zegt, er is je domweg niets aangedaan.
Het staat je vrij om te doen alsof dat wel zo is maar daarom is het nog niet zo. :wink:
Heremijntijd, eerst iemand compleet afzeiken en dan, als die persoon daar logischerwijs op ingaat, roepen dat het onschuldig geplaag is en doen alsof zij overdrijft. Ik zie die kinderachtige "het ligt niet aan mij!"-techniek wel vaker voorbij komen. Als je serieus denkt dat dat onschuldig geplaag is wordt het hoog tijd om even te kalibreren met de rest van de wereld. Je zit er nogal naast namelijk.

Ach kom op nou. Jody draait hier al heel lang mee langer dan jij. Ze kent Cleva al langer en weet hoe hij zich kan uitdrukken. Als ze daar niet tegen kan dan moet ze dat gewoon negeren. Als hij dan door blijft gaan spreek je van pesten

Dat nu iedereen aan komt lopen kakken :mrgreen: dat het pesten is kan je ook wel als pesten en achtervolgen zien :19: en weet je wat ik flauw vind . Als Cleva dit soort opmerkingen over zichzelf maakt dan kan er wél hartelijk om gelachen worden

Dat snap ik dan weer niet. Je vind het leuk of je vind het niet leuk
Nou inderdaad, ze heeft zich hier onder andere forumnamen jaren geleden ook wel gemanifesteerd als iemand die niet vies was van een relletje. En dan nu ineens aangeleerd correct antwoorden. Wat een 180 graden draai zeg.

Al haar reacties gaan uiteindelijk ook over haar fotografie na jaren niet op het forum geweest te zijn. Geeft niet maar de opzet is wel duidelijk. Ik heb nog niet veel gehoord over hoe het nu met haar honden gaat.
80564M

Heavy schreef:
Marion. schreef:
Heavy schreef:Het is een beetje arrogant gaan lopen doen alsof je het helemaal gemaakt hebt en iedereen die je werk persoonlijk niks vind gaan uitleggen dat ze er dan geen verstand van hebben bedoel je :LOL:
Mwah, dat was als reactie op Cleva's opmerking dat papa met zijn iPhone net zo snel dat kiekje kan maken. Nee, dan heeft hij er inderdaad geen verstand van.
Het ging Cleva helemaal niet om de kwaliteit van de foto's ,het moment kunnen zien en vastleggen enz
Het ging om het idee om een vreemd iemand toe te laten op zo'n moment :19: en er dan flink voor te betalen

Maar mevrouwtje voelt zich weer meteen aangevallen en kan nog steeds niet met kritiek omgaan
Mevrouwtje... :ugh:

Wat doet het er toe dat een ander er een vreemd iemand bij laat? Of er flink voor betaald? Mag iedereen dat misschien voor zichzelf weten? En ze werd wel degelijk persoonlijk aangevallen, zelfs op haar tarieven (die volgens mij de reageerders niet eens kennen). En ik vind juist dat ze wel heel duidelijk volwassener is geworden, en ook heel geduldig reageert. Waaruit blijkt dat ze nog steeds niet met kritiek kan omgaan, volgens jou?

En ik gok ook zomaar dat als Laeken ineens bevallingen gaat fotograferen als beroep, dat Cleva dan niet zo reageert. Zelfde met Neeltje als haar nicht klandizie heeft die 2000 euro kan vragen en het wordt er voor gegeven. Er wordt hier puur op de naam gereageerd.
80564M

Nanna schreef:Ik vind ook dat Jody ineens enorm correct loopt te doen terwijl ze eerder inderdaad flink relde en niet te krap ook :mrgreen: . Maar nu zal er een bedrijfsnaam hoog te houden zijn en er kan meteen reclame op het forum gemaakt worden want ze is idd in geen tijden geweest en nu opeens weer wel. :19:
Ik kan daar ook allemaal niet zoveel mee hoor.

En ja, je weet dat er op dit forum mee aan de haal gegaan wordt, met dergelijke onderwerpen. Is altijd zo geweest, zal altijd zo blijven.
Als ik morgen kom melden dat ik huilclown geworden ben op begrafenissen kan ik de wind ook op stormkracht van voren verwachten :mrgreen:
Maar wat doet het er nu toe waarom iemand hier komt? Ik gok maar zo dat ze niet verwacht dat hier hordes met potentiële klanten zitten, dat zou misschien wel zo zijn als ze hondenfotograaf was geworden. En ze reageerde (heel inhoudelijk) op een topic over een Hus, en laat ze daar nu toevallig ook ervaring mee hebben. Maar omdat ze toevallig een tijd niet is geweest - volgens mij had dat ook andere redenen :wink: - mag ze niet meer reageren?
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Je moet eens weten wat mijn vriend vraagt als hij een website voor iemand maakt :80:
En tja, je kunt ook zelf met een download format een website maken maar dat is niet te vergelijken met wat hij maakt. En mensen/ bedrijven staan voor hem in de rij.

Ik zou nooit een website laten maken en ook nooit een geboortefotograaf inhuren maar dat betekent niet dat iemand anders dat niet wil.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”