Leuk! Hij is ook een ongelofelijk schatje en als hij in zijn element is is hij ook zo vreselijk knap

(vind ik dan)!
veertje schreef:Ik ben jaloers op je wei, dat lijkt me heerlijk!

Dat is ook echt heerlijk! Zeker met die mormels die ik hier nergens los kan laten lopen (de wegen zijn aanlijngebied en het bos is te wildrijk), dan is die wei echt een uitkomst om ze heerlijk te laten rennen. En nooit gedoe met vreemde honden

.
Catho schreef:Heerlijke roedel heb je en die wei!!! Super mooi zo!
Dankjewel!
HillieS schreef:Wat is dat een fantastische plek zeg!
En
lekker genieten zo met z'n allen!
Dat is het zeker!
ceciel schreef:Ik laat de foto's maar niet aan Styx zien want ik denk dat hij zijn biezen pakt en je roedel en wei komt verblijden met zijn aanwezigheid

Hahaha, ik denk dat hij hier nog enorm in de smaak zou vallen ook! Ze vragen wanneer hij kan komen

.
billy schreef:Prachtig zo op je mooie stekje

Elke dag weer genieten

.
lucie schreef:wat een prachtige omgeving en heerlijk zo met je roedel

.
Nu alleen nog een plaatje met de paarden erbij 
Ze staan erop hoor, op de vierde foto, moet je wel goed kijken maar dan kun je er twee zien staan

.
Ik ben altijd wel een beetje jaloers op jouw foto's waar je gewoon met de honden bij de paarden de wei in gaat

, als ik dat doe dan hou ik geen levende hond meer over vrees ik

. Hier moet ik altijd de paarden bij huis opsluiten om veilig met de honden de wei in te kunnen, tenzij ik alleen Lais meeneem, dan kan het wel want Lais kan ik gewoon onder appèl bij de paarden vandaan houden (en mochten de paarden op ons afkomen dan duiken we onder een draadje door). Willem zit geen stuur op (die zou er ook niet op af gaan, maar ik durf het toch niet aan met hem), Raaf zit nog niet genoeg stuur op (en die is ook binnen 0,1 seconde al 200 meter verder

) en met opvangers vind ik het al helemaal geen optie. Dus geen gezellig plaatje van de honden met de paarden

.