Of pfoeh, ik weet het nog niet precies eigenlijk. Vooral kijken hoe het een en ander loopt
Hopelijk een nestje van Bizzy, dus qua sport ga ik verder niet al te veel vragen van haar. We blijven wel lekker bezig, ik leer haar steeds beter kennen qua werken en trainen en dan zien we wel waar we aan het einde van het jaar staan

Ik hoop eigenlijk wel haar FCI Obedience B te kunnen halen nog, omdat ik weet dat ze daar wel aan toe is. Maar de grootste moeilijkheid zit hem in het vinden van een club die het examen aanbiedt. Dus het is even afwachten of dat te plannen is in combinatie met een nest.
Verder wens ik dus vooral dat zij een zorgeloze dracht en bevalling mag hebben en haar pups goed ontwikkelen, net als de kleintjes van haar zus die zich het komende jaar verder zullen ontwikkelen
Voor Segno heb ik nog wel een aantal jachtproeven in de planning staan. Sowieso willen we verder met de tollingtests die we beide heel leuk vinden. En dan hopelijk ook weer wat SJP's en clubdiplomadagen en misschien wat workingtests.
En met Nilo wil ik eigenlijk wat zweetwerk gaan doen. Dan hoeft hij zich lichamelijk niet te overbelasten, wat hij met het apporteerwerk toch snel doet, maar kan wel lekker bezig blijven. En voor hem hoop ik vooral dat hij ook dit jaar gezond blijft en geniet van 't leven