En wat een heerlijke geniet foto's van haar eigen gekozen slaapplaats.

Moderator: moderatorteam
Bless, heerlijk beest was Thorran .Catho schreef:We komen van een hond die zeven jaar lang niet besefte dat je een half open deur ook verder open kan duwen (goden hebben zijn ziel maar het was geen licht...)
ProestCatho schreef:We komen van een hond die zeven jaar lang niet besefte dat je een half open deur ook verder open kan duwen (goden hebben zijn ziel maar het was geen licht...)
Leuk! Ze is nog jong van geest zo te horen.Catho schreef:Ze heeft een hyper stand en hij wordt veroorzaakt door het pak(je) sneeuw wat hier ligtWat een lol! Toen ik er uit ging sneeuwde het nog heel hard en er ligt nu een best wel dikke laag. Dacht dat ze het misschien koud zou hebben...echt niet. Lekker rondscheuren en rollen. Heel veel rollen. Liefst om de meter en maar goed door die sneeuw heenschuren.
Aan het einde liepen we langs de grote parkeerplaats bij de supermarkt, helemaal ongerept, mooi, vreedzaam...
Ja, daar dus maar even met haar gerend, sneeuwballen gegooid en wat al niet meerWe zagen er allebei uit als de verschrikkelijke sneeuwman maar wat een plezier heeft ze gehad
Wat fijn (herkenbaar dat je dan zowat zit te janken omdat je zo blij bent)!Catho schreef:Ohh. Er was net wat geknetter van siervuurwerk buiten en ze bleef gewoon op de bank in de woonkamer liggen. Wat een knap kind. Zat bijna te janken er bij omdat ik zo blij voor haar ben dat die stress wat minder wordt.
Dan zal ze Willem ook wel tegekomenCatho schreef:Het schijnt dat ze wel van grote reuen houdt dus dat moeten we dan maar laten gebeuren. Jammer van onze tuinen maar je moet die beestjes wat gunnen he
Catho schreef:Ik vind het niet zo'n enorm probleem maar waarom moet het precies in het looppad als je ook een mooi hoekje kan uitkiezen. Waarom hoeft het ook op het strand (u weet wel, vol zand) dan weer niet. Zoveel vragen