Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Saba - P15: Bijna 1 jaar Saba!
Moderator: moderatorteam
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Saba
Oh wat heerlijk dat jullie haar hebben opgehaald! Ik zag haar foto's al een paar keer voorbij komen op Facebook, ze lijkt me echt een prachthond. Heel veel plezier samen.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Wat fijn voor saba dat jullie haar mee hebben genomen.
Ik denk dat jullie veel plezier aan elkaar gaan beleven
Hier ook nu een die meer dan bang is voor vuurwerk en ook gisteravond bal.
T werd vanaf gisteren al bij de aldi verkocht
Ik denk dat jullie veel plezier aan elkaar gaan beleven

Hier ook nu een die meer dan bang is voor vuurwerk en ook gisteravond bal.
T werd vanaf gisteren al bij de aldi verkocht

Fenneke en Baloe

-
- Zeer actief
Oh, wat gaaf dat jullie haar hebben opgehaald! Benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen maar dat komt vast helemaal goed 

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Bijgelezen, wat een heerlijk verhaal, jouw liefde voor haar spat nu al van het scherm af. Mooi en interessant om te lezen hoe ze reageert en jij met haar omgaat.
Oh en ze is toch zó met haar mooie billen in de boter gevallen
!
Oh en ze is toch zó met haar mooie billen in de boter gevallen

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Wat fijn voor Saba dat ze na al die tijd in een asiel een huis heeft gevonden waar ze mag blijven en waar van haar wordt gehouden. Veel geluk samen!
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Wat lief van Runninggirl
De supplementen ondersteunen Elmo ook enorm, dus ik hoop dat het Saba ook kan helpen.
Wat is ze mooi! Haar tekst is duidelijk in ieder geval, ik kan me goed voorstellen dat jullie voor haar vielen. Heel veel geluk samen, dat komt vast goed.

Wat is ze mooi! Haar tekst is duidelijk in ieder geval, ik kan me goed voorstellen dat jullie voor haar vielen. Heel veel geluk samen, dat komt vast goed.

- Tineke
- Zeer actief
Wat fijn voor Saba dat ze nu toch nog van die fijne en betrokken bazen heeft gevonden.
Heel veel en lang geluk samen.
Heel veel en lang geluk samen.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ooo wat geweldig zeg dat jullie haar hebben genomen
Zo'n ouder hondje met gebruiksaanwijzing dat is bijna kansloos nu ineens een heerlijk huis voor haar bij mensen die haar
accepteren zoals ze is en er ook goed mee om kunnen gaan.
Geweldig, top
Ik hoop dat jullie heel veel plezier van en met elkaar mogen beleven

Zo'n ouder hondje met gebruiksaanwijzing dat is bijna kansloos nu ineens een heerlijk huis voor haar bij mensen die haar
accepteren zoals ze is en er ook goed mee om kunnen gaan.
Geweldig, top

Ik hoop dat jullie heel veel plezier van en met elkaar mogen beleven

Wat ontroerend. Hopelijk kunnen jullie wat wandelen zonder geknal. Mijn Luka is ook zo bang voor vuurwerk en hier is het ook al af en toe. Waardeloos is dat.Catho schreef:Eens gekeken wat ze allemaal kan, merk dat ze het fijn vindt als ze iets goed kan doen dus begonnen met zit, af, poot, andere poot en maar vertellen hoe knap ze wel niet is en een koekje er bij hier en daar. Nou, dat kwam aanHelemaal trots op zichzelf. Hoop haar zelfvertrouwen daar ook wat mee op te krikken zodat we snel wat rond kunnen struinen buiten om dat hoofdje wat verder leeg te maken.
- Zamunda
- Zeer actief
Ja, heel goedCatho schreef:Zamunda - Ja ik lees telkens met plezier jouw topics en dacht, waarom ook nietDenk ook dat het prettig gaat zijn om terug te kijken naar hoe ver ze is gekomen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
Dit is nog eens geweldig nieuws. Lijkt me niet makkelijk een geschikte baas voor haar te vinden en dan komen jullie opeens op de proppen. Dat is toch fantastisch!
Waar Kan ik de updates lezen?
Waar Kan ik de updates lezen?
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Oh wat klinkt dat al goed zeg, jullie gaan vast heel veel plezier aan elkaar beleven
Hier zijn ze ook al een tijd met vuurwerk bezig, van die enorme knallen
ik heb het hondje van m’n schoonmoeder hier en die is als de dood, het liefst loopt hij niet meer in het donker nu 

Hier zijn ze ook al een tijd met vuurwerk bezig, van die enorme knallen

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Zamunda
- Zeer actief
Als ik hier weer lees over het vuurwerk ben ik toch weer zo blij dat we daar hier helemaal geen last van hebben! Het is even afwachten hoe het met oud en nieuw gaat worden want we hebben nieuwe 'buren', een jong gezin, maar dan nog zit dat hier hemelsbreed zo'n 400 meter vandaan schat ik.
. Er staan al meerdere berichten van Catho, ze gaat hard met updates geven
.
Hier in het topicAlfilillo schreef:Waar Kan ik de updates lezen?

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ach, wat geweldig dat ze nu bij jullie is en zo te lezen gaat dat helemaal goed komen! Wel balen van dat vuurwerk natuurlijk, maar fijn dat je wel merkt dat ze al echt vertrouwen in jullie begint te krijgen 

-
- Zeer actief
Wat een prachtig feel good verhaal, na 2,5 jaar een happy end voor Saba. Geweldig dat jullie haar uit hebben gekozen. Ze is met haar kont in de boter gevallen, de eerste nacht gelijk in het midden op het grote bed. Wat heerlijk voor haar.
Balen van het vuurwerk, maar het is niet anders. Dan wordt het straks alleen maar beter. Ik ga het topic zeker volgen.
Hebben jullie haar bij het eerste bezoek gelijk mee gekregen van het asiel? Geen huisbezoek of bedenktijd? Fijn voor hond en voor jullie, maar je zou het wel verwachten bij een hond met een gebruiksaanwijzing die zo lang in het asiel zat.
Balen van het vuurwerk, maar het is niet anders. Dan wordt het straks alleen maar beter. Ik ga het topic zeker volgen.
Hebben jullie haar bij het eerste bezoek gelijk mee gekregen van het asiel? Geen huisbezoek of bedenktijd? Fijn voor hond en voor jullie, maar je zou het wel verwachten bij een hond met een gebruiksaanwijzing die zo lang in het asiel zat.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Wij hebben buster ook direct mee gekregen destijds. Hij zat er ""al"" een half jaar maar ook met een grote beschrijving , was al vaker geplaatst en weer terug.
Ik heb van te voren een paar keer telefonisch contact gehad met het asiel en ook wel aangegeven om hem - als het klikte - direct mee naar huis te nemen. Ik zag het niet zitten om 2 keer het hele land door te reizen om mij te kunnen bedenken
Het klikt of niet .
Nou ja hij ging mee en we hebben 10 jaar een heerlijke hond gehad
Wat leuk die updates over Saba . Ik vind het zo fijn voor haar
Ik heb van te voren een paar keer telefonisch contact gehad met het asiel en ook wel aangegeven om hem - als het klikte - direct mee naar huis te nemen. Ik zag het niet zitten om 2 keer het hele land door te reizen om mij te kunnen bedenken

Het klikt of niet .
Nou ja hij ging mee en we hebben 10 jaar een heerlijke hond gehad

Wat leuk die updates over Saba . Ik vind het zo fijn voor haar

Fenneke en Baloe

- Zamunda
- Zeer actief
En nu ben je gelijk van je twijfel af of je het wel goed doet mag ik aannemen? Klinkt echt super hoor!Catho schreef:Ze is zo knap. Sinds gisteravond durfde ze de oprit niet af om te wandelen doordat het allemaal wat te veel was, dus door de dag heen nam ik haar af en toe mee. Zonder druk, gewoon op de deurmat of achter de auto buiten zitten mocht ook en dan keken we samen naar de straat. Wandelde ze zo net toch met mij en koekjes mee de oprit af. Paar keer rondje om de auto gedaan naar de straat onder een constante stroom "jaaaa, zo knap, dat kan je he" en koekjes en ze ging met opgeheven staart weer mee terug. Supertrots dat ze dat zo snel al kan! We zetten er geen druk op, wil ze morgenochtend weer dan loop ik een prikkelarm (=iedereen slaapt nog) rondje. Kleine stapjes en veel belonen.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat een mooi verhaal, wat fijn voor Catho dat ze bij jullie terecht is gekomen, n 2.5 jaar asiel eindelijk het juist baasje gevonden waar ze haar leventje mag slijten.. hopelijk wordt ze heel oud zodat ze nog heel lang mag genieten!