Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

T gaat niet goed met Gillebil

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: T gaat niet goed met Gillebil

Ongelezen bericht door blondie »

Kan je alleen meegeven dat je goed op moet blijven letten dat hij het niet te benauwd krijgt.
Bluf bleef eigenlijk ook doorgaan, maar had het wel benauwd ook al had ik dat niet goed door omdat ze zo weinig liet merken. Of ik had de signalen niet door. Zij kon op een bepaald moment haar rust niet vinden, en achteraf is mij duidelijk geworden waarom niet.
Als ze ging liggen kreeg ze het benauwder vanwege het vocht bij de longen, dus bleef ze maar wat rondlopen en vaak staan.

En de korte periode dat zij die plaspillen had (1 dag en nacht) vond ze dat ook totaal niet fijn, iedere keer de aandrang om te plassen.
Het had bij haar ook niet het gewenste resultaat.

Bovenstaande is misschien (hopelijk) niet van toepassing op Van Gills, maar misschien wel iets om ook op te letten en mee te nemen in je twijfel.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik blijf wel kijken hoor, en vaak gaat het toch anders dan je verwachten of hoopt...kan allerlei scenario`s in mijn hoofd afspelen maar voor t zelfde geld krijgt hij nog iets anders en bespoedigd dat de zaak ..
Hinke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend

Ongelezen bericht door Hinke »

Heel veel wijsheid en sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Groetjes van Hinke

En een poot van Basco en Vronie
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Tara schreef:
Jeannettebo schreef:4 jaar geleden heb ik met Bo hetzelfde dilemma gehad. Toen was het ook zo lastig, ook bij hem was het hart het probleem. Ik ben naar hem blijven kijken en ik zag aan hem dat hij er klaar mee was en heb daarop de afspraak kunnen maken om hem te laten gaan, niet met grote spoed, maar hem nog 2 maanden door laten lopen bijvoorbeeld, dat welke ik niet. Mijn ex hele er eerst niet zo in, tot Bo 2 dagen bij hem was om afscheid te nemen, toen zag hij wat ik bedoelde en stond hij er ook achter.

Je Keizer gaat het je zelf vertellen :roos: :J:
Is dat serieus alweer 4 jaar geleden ja?
Ik vond het met Bo heel subtiel, volgens mij was ik de laatste die hem nog in leven gezien heeft, toch? Hij ging wel mee, vond het ook wel gezellig, maar de "Mwôhhh" hing toen wel om hem heen, weet ik nog. Moeilijke beslissing was het toen, ik weet nog hoe je daar toen tegenaan zat te hikken. :(:
ja, komende week 4 jaar geleden en precies zoals je zegt, subtiel, maar voor mij duidelijk en ik weet zeker dat Sandra dat ook gaat zien.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”