Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
T gaat niet goed met Gillebil
Moderator: moderatorteam
-
S@ndr@
- Zeer actief
T gaat niet goed met Gillebil
9 jaar en 3 maanden , en nu dan ...afgelopen week..... was hij aan t spelen met Boots en stortte ter gronde... kreeg een soort van insult... liet alles lopen en na 15 seconde ongeveer was hij er weer.....
hij is afgelopen weken al begonnen met hoesten ( vocht achter de longen waarschijnlijk)
Dus met hem naar de dierenarts geweest .... luisteren, toen hoorde ze al een ruis en de hartslag was onregelmatig... dus besloten bloed af te nemen, voor algemeen bloed beeld, en ook hartenzymen te prikken om te kijken hoe het hart er aan toe is..
gisteren kreeg ik de uitslag dat eigenlijk alles goed was .. alleen de hartenzymen waren nog niet binnen..
Vandaag ben ik gebeld, dat de uitslag binnen was en t is niet best..... die uitslag was sterkt verhoog.. wat dus zou zeggen dat als je niets doet dan gaat ie waarschijnlijk binnen een jaar dood aan hartfalen
hij krijgt nu plas pillen om het vocht af te drijven en vetmedin.. en dit weekend moeten ze aanslaan, zo niet dan houdt zijn verhaal een beetje op...
ik weet al langer dat hij minder en minder wordt... en t zat er aan te komen..... maar t wordt n dus echt een hond van de dag...
grote honden en die ouderdom..... t gaat van 0 tot 100 in 3 seconde
hij is afgelopen weken al begonnen met hoesten ( vocht achter de longen waarschijnlijk)
Dus met hem naar de dierenarts geweest .... luisteren, toen hoorde ze al een ruis en de hartslag was onregelmatig... dus besloten bloed af te nemen, voor algemeen bloed beeld, en ook hartenzymen te prikken om te kijken hoe het hart er aan toe is..
gisteren kreeg ik de uitslag dat eigenlijk alles goed was .. alleen de hartenzymen waren nog niet binnen..
Vandaag ben ik gebeld, dat de uitslag binnen was en t is niet best..... die uitslag was sterkt verhoog.. wat dus zou zeggen dat als je niets doet dan gaat ie waarschijnlijk binnen een jaar dood aan hartfalen
hij krijgt nu plas pillen om het vocht af te drijven en vetmedin.. en dit weekend moeten ze aanslaan, zo niet dan houdt zijn verhaal een beetje op...
ik weet al langer dat hij minder en minder wordt... en t zat er aan te komen..... maar t wordt n dus echt een hond van de dag...
grote honden en die ouderdom..... t gaat van 0 tot 100 in 3 seconde
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: T gaat niet goed met Gillebil
Ach jeetje, dikke knuffel voor Gils
Sterkte en geniet van hem zo lang hij er is
Sterkte en geniet van hem zo lang hij er is
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
ohw
Was er al een beetje bang voor toen ik elders over het hoestje las. Hoop dat de pillen aanslaan!
Maar dat is geen uitslag die je wilt krijgen
Was er al een beetje bang voor toen ik elders over het hoestje las. Hoop dat de pillen aanslaan!
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ah, nu snap ik wat je bedoelde met dat je al genoeg aan je hoofd had nu. Toen ik die look-a-like van Boots postte. Sterkte en succes. Hoop dat er nog wat inzit voor hem.
-
S@ndr@
- Zeer actief
tja, mijn kop in het zand steken gaar ook maar zo lang goedblondie schreef:ohw![]()
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja dit is even niet het moment.... maar ze is wel heul erg leuk hoorlaeken schreef:Ah, nu snap ik wat je bedoelde met dat je al genoeg aan je hoofd had nu. Toen ik die look-a-like van Boots postte. Sterkte en succes. Hoop dat er nog wat inzit voor hem.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ach... triest.. sterkte.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ehm ja voelt een beetje als een stomp in je maag,.. maar misselijk was ik toch al.. ergens weet je het al wel zeg maar... je hoofd blijft alle scenario`s afspelen, maar je onderbuik gevoel heeft t je allang verteld..
-
S@ndr@
- Zeer actief
dat zou wel heel fijn zijn ja.... we gaan t zien...... ik weet niet hoe belastend het voor een hond is om ze heel vaak te moeten plassen door die tabletten...... lijkt me dat je dan ook nauwelijks je slaap kan pakken.. ik ga ze dan ook geven als ik uit mijn werk kom.. of heel lang voor ik moet werken... want ieder uur naar buiten moeten is ook zo wat voor hem, als er geen mens is om de deur te openen
anders straks eens gaan spelen met de dosering als t ( hopelijk) allemaal wel aan gaat slaan.
-
blondie
- Zeer actief
Ik zie niet echt dat je je kop in het zand hebt gestoken. Je gaf al wel vaker aan dat hij soms wat dingetjes liet zien, en voor een grote hond is dat op die leeftijd niet zo gek, maar ook niet raar dat je niet direct bij een da aanklopt.S@ndr@ schreef: tja, mijn kop in het zand steken gaar ook maar zo lang goed..als de medicatie niet aanslaat dan houdt t op voor hem, dat is het lastige.....t is geen hond dat je zegt van , ow hij stort in ik
ik draag hem even naar huis.. ... en om patiënt te zijn is het de hond niet voor.. en gezien de uitslag is dit al behoorlijk lang aan t sudderen....
En ze laten niet altijd even makkelijk zien dat er wat is, dat is ook gewoon een feit.
Het hart is ook gewoon een lastig iets, ik heb dat helaas ook zelf mee gemaakt, en bij mijn hond was ik er te laat bij, of juist op tijd (het is maar net hoe je het bekijkt) toen ik wel de signalen oppikte dat er iets mis was.
Hoe niet leuk ook, je weet nu wel bij Gil op welke signalen je moet letten.
Maar nogmaals, ik hoop dat de medicatie aanslaat en dat het vocht bij die longen vermindert.
-
Sterre
Wat een rotuitslag Sandra. Je mooie Gil. Sterkte.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Ach nee toch, de mooie man, sterkte, ik hoop dat hij nog weer opknapt.

-
S@ndr@
- Zeer actief
tja .. zelfs bij de DA krijg je dan nog complimenten dat het zo`n mooie hond is, en niemand die dan ziet dat hij ziek is in de wachtkamer.. t is zo`n mannetjes putter.... en ja ik heb al langere tijd zoiets van hhhhmmmmm..... dit is niet alleen maar ouder worden volgens mij.....maar wat is het dan wel.... en dan ging het weer een tijdje goed en overtuig je jezelf dat je spoken ziet...
maar dit is wel redelijk ernstig zo in ene klap... verjojo
maar dit is wel redelijk ernstig zo in ene klap... verjojo
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Dat het een hond is om trots op te zijn, dat blijft hij, ook na zijn laatste snik!
Jammer dat het slecht nieuws is, ik duim voor je dat je nog een poos van- en met hem mag genieten.
(en wij van de foto's).
Jammer dat het slecht nieuws is, ik duim voor je dat je nog een poos van- en met hem mag genieten.
(en wij van de foto's).
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Poeh, sterkte!
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
gatsie wat een naar nieuws
hopelijk gaat de mooie man nog wel even mee...sterkte
hopelijk gaat de mooie man nog wel even mee...sterkte

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Ach wat naar, die mooie Gil...
Sterkte Sandra, hopelijk slaat de medicatie aan en gaat het toch nog een tijd goed
Sterkte Sandra, hopelijk slaat de medicatie aan en gaat het toch nog een tijd goed
-
Zyntia
- Zeer actief
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
De mooie man, naar Sandra. Ik hoop dat ie met medicatie nog even vrolijk rondhobbelt.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Altijd naar. Sterkte S@ndr@.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
S@ndr@
- Zeer actief
dat weet ik niet, .. mijn moeder kreeg ze ook ( vocht afdrijvers) en dat was echt een zeikerd en dat bleef een zeikerd zeg maar.. tot haar dood aan toeCélie schreef:Als er bijna tot geen extra vocht meer zit moeten ze ook minder vaak plassen als het goed is.S@ndr@ schreef:dat zou wel heel fijn zijn ja.... we gaan t zien...... ik weet niet hoe belastend het voor een hond is om ze heel vaak te moeten plassen door die tabletten...... lijkt me dat je dan ook nauwelijks je slaap kan pakken.. ik ga ze dan ook geven als ik uit mijn werk kom.. of heel lang voor ik moet werken... want ieder uur naar buiten moeten is ook zo wat voor hem, als er geen mens is om de deur te openenanders straks eens gaan spelen met de dosering als t ( hopelijk) allemaal wel aan gaat slaan.
- AnSen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Had een Jack (R)Hussel Black&Tan
- Aantal honden: 0
Had het al gelezen in het andere topic ….. maar ik hoop zo dat de medicatie aanslaat en dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Sterkte, ik hoop dat de medicijnen aanslaan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
S@ndr@
- Zeer actief
voor nu heeft hij al heel veel geplast en lijkt wat meer lucht te hebben, en is dus ook wat relaxter.... dat is al heel fijn voor hem.. mij benieuwen of hij morgen ochtend nog hoest... als ik beneden kom. ( tenzij ik besluit op de bank te slapen natuurlijk)
- ceciel
- Zeer actief
'Gelukkig' weet je nu wat er speelt, doet de medicatie zijn werk en hoop ik dat je kerel en jij nog een hele poos van elkaar mogen genieten 
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Aiii
Ik zie 'm nog zo voor me als pupje... waar blijft de tijd toch?
Ik duim dat de medicatie aanslaat en je je grote vriend nog even bij je mag houden!
Kom op Van Gils, zet 'm nog even op
Ik duim dat de medicatie aanslaat en je je grote vriend nog even bij je mag houden!
Kom op Van Gils, zet 'm nog even op
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat een klote uitslag Sandra, ik duim heel hard dat de medicatie aan zal slaan en je nog een tijdje van je keizer mag genieten.
Veel sterkte.
Veel sterkte.

-
S@ndr@
- Zeer actief
die flauwte was heel onwerkelijk.... ben er maar bij gaan zitten wist het ook niet,,,,,, vraagt de Dierenarts van heb je het gefilmd
...... geen seconde in mij opgekomen.. was alleen maar hem aan t gerust stellen,.. zal wel suf zijn van me