Nee, kees is nog steeds welkom. Prijs staat op de site (65,-- pn en dan 10 extra voor eigen voer meegeven).Rebble schreef:75 euro is toch bizar, dat betaalt toch niemand per nacht? Staat het ook op de website of hebben ze het je verteld? Als dat laatste dan zou het ook nog een manier kunnen zijn om jou (of Kees eigenlijk) te weren.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op zoek naar een professionele oppas
Moderator: moderatorteam
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Re: op zoek naar een professionele oppas
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Dat denk ik ook, voor die prijs kan je haast een hotel kamer huren voor jezelf met hond erbij.kipo schreef:Nou inderdaad, dat lijkt mij geen lang leven beschoren, met die prijs.

-
- Zeer actief
Kan het een typefout zijn? Van 23 naar 25 of zelfs 35 is soort van logisch... maar naar 65 in geen enkel geval. Zeker als dat ook voor alle andere honden/rassen geldt, lijkt me dat stomweg een fout.. heb je dat voor alle zekerheid nagevraagd?
Suzanne
Suzanne
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
Jazeker heb ik dat nagevraagd. Kon het ook echt niet geloven!~Suzanne~ schreef:Kan het een typefout zijn? Van 23 naar 25 of zelfs 35 is soort van logisch... maar naar 65 in geen enkel geval. Zeker als dat ook voor alle andere honden/rassen geldt, lijkt me dat stomweg een fout.. heb je dat voor alle zekerheid nagevraagd?
Suzanne
Maar het huidige tarief was verliesgevend, en die 65 euro is nodig om alle kosten te dekken

kimmys.net
- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
amai, dan doe ik het ferm verkeerd, eerste klanten toen ik pas begon betalen 12 euro per nacht, de rest nu 15 per nacht.
en ze leven in huis, krijgen elke dag hun wandelingen en de langharige nog geborsteld elke week
75 euro per nacht, zo het niet durven, is schandalig ! zelfs als het profecionele manier word gedaan
en ze leven in huis, krijgen elke dag hun wandelingen en de langharige nog geborsteld elke week

75 euro per nacht, zo het niet durven, is schandalig ! zelfs als het profecionele manier word gedaan
-
- Zeer actief
LOL ach dear toch.. en denken ze echt dat mensen dat gaan betalen? Da's dan eigenlijk lachwekkendBrigitte30 schreef:Jazeker heb ik dat nagevraagd. Kon het ook echt niet geloven!~Suzanne~ schreef:Kan het een typefout zijn? Van 23 naar 25 of zelfs 35 is soort van logisch... maar naar 65 in geen enkel geval. Zeker als dat ook voor alle andere honden/rassen geldt, lijkt me dat stomweg een fout.. heb je dat voor alle zekerheid nagevraagd?
Suzanne
Maar het huidige tarief was verliesgevend, en die 65 euro is nodig om alle kosten te dekken![]()
kimmys.net

Dan gaan ze toch failliet, want dit gaat denk ik niemand betalen.
Suzanne
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Voor 75 per nacht verwacht je wel kaviaar en pellegrino en een divan waarop de hond weer dichter bij zichzelf kan komen in dit drukke bestaan. Weet je zeker dat het geen grap is?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Belachelijke prijs, de honden van mijn dochter gaan 2 keer per week naar de dagopvang, 11 euro per hond per dag.
!3,50 voor kleine honden die ook overnachten en 14,50 voor grote honden.
Daar zitten de brokken bij maar mijn dochter geeft vlees mee en dat kost niets extra.
!3,50 voor kleine honden die ook overnachten en 14,50 voor grote honden.
Daar zitten de brokken bij maar mijn dochter geeft vlees mee en dat kost niets extra.

- jenn90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador x dalmatier
Peruaanse naakthond x working kelpie 2x
Jack russel - Aantal honden: 4
Ik heb even gegoogled en die prijzen staan er toch echt op ongelofelijk dat ze dit bedrag durft te vragen
-
- Zeer actief
vragen mag je alles
maar op een bizarre uitzondering na gaat toch niemand dat betalen?
Dan doe je iets fout als je het voor minder niet kunt zonder het rood in te duikelen.
Suzanne

Dan doe je iets fout als je het voor minder niet kunt zonder het rood in te duikelen.
Suzanne