Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
op zoek naar een professionele oppas
Moderator: moderatorteam
- Brigitte30
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
- Aantal honden: 1
op zoek naar een professionele oppas
We zijn op zoek naar een hondenhotel/professionele oppas voor Kees. Ons huidige adresje heeft de tarieven verhoogd naar 75 per nacht, dus dat word me iets te gortig.
Ik zoek iets waar hij gezelschap heeft van (een) andere hond(en), veel mensenaandacht, geen hokken, grotendeels los op de dag en vrijheid om binnen en buiten te kunnen. M.a.w. zoveel mogelijk de thuissituatie nabootsend. We wonen in Zuid-Holland maar zijn bereid er wat verder voor te rijden.
Ik zoek iets waar hij gezelschap heeft van (een) andere hond(en), veel mensenaandacht, geen hokken, grotendeels los op de dag en vrijheid om binnen en buiten te kunnen. M.a.w. zoveel mogelijk de thuissituatie nabootsend. We wonen in Zuid-Holland maar zijn bereid er wat verder voor te rijden.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: op zoek naar een professionele oppas
Brigitte30 schreef:We zijn op zoek naar een hondenhotel/professionele oppas voor Kees. Ons huidige adresje heeft de tarieven verhoogd naar 75 per nacht, dus dat word me iets te gortig.

- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Nou Nanna, kom dr maar in
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
- Brigitte30
- Zeer actief
Zamunda schreef:Brigitte30 schreef:We zijn op zoek naar een hondenhotel/professionele oppas voor Kees. Ons huidige adresje heeft de tarieven verhoogd naar 75 per nacht, dus dat word me iets te gortig.
Inderdaad.
- Brigitte30
- Zeer actief
oh die kreeg ik net door een kennis aanbevolen, en was de website al aan het bestuderen.duitse herder schreef:Hondenhotel in spijkerboor
Dank je.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Oud collega van mij werkt er en er komende meerdere honden van mijn werk daar. Het is jammer dat mijn hond daar niet geschikt voor is, met een volgende hond zou ik zeker spijkerboor doen. OBrigitte30 schreef:oh die kreeg ik net door een kennis aanbevolen, en was de website al aan het bestuderen.duitse herder schreef:Hondenhotel in spijkerboor
Dank je.
- Stippelteam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dalmatiers
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Super aardige eigenaren ookduitse herder schreef:Oud collega van mij werkt er en er komende meerdere honden van mijn werk daar. Het is jammer dat mijn hond daar niet geschikt voor is, met een volgende hond zou ik zeker spijkerboor doen. OBrigitte30 schreef:oh die kreeg ik net door een kennis aanbevolen, en was de website al aan het bestuderen.duitse herder schreef:Hondenhotel in spijkerboor
Dank je.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

- Sassy
- moderator
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 4
75 per nacht, voor een hond?
Die gaan voor een ander beroep denk ik dan.

Die gaan voor een ander beroep denk ik dan.
-
- Zeer actief
-Lilo- schreef:Nou Nanna, kom dr maar in
dat

En als ze dan 50 per nacht rekent dat doet ze niets geks

Suzanne
- Brigitte30
- Zeer actief
Contact gelegd met Spijkerboor. Afwachten of Kees geschikt is.
@Nanna: Kees is sociaal, maar ik zoek liever een professionele opvang waar ik altijd terecht kan en niet afhankelijk ben van iemands prive agenda/ziekte etc.
@Nanna: Kees is sociaal, maar ik zoek liever een professionele opvang waar ik altijd terecht kan en niet afhankelijk ben van iemands prive agenda/ziekte etc.
Ik vraag zo'n 14,- (voor langetermijnopvangers). 75,-...dan doe ik iets dus iets verkeerdNanna schreef: @Suzanne: ik vind 50 euro nog idioot veel. Een dierenpension vraagt iets van 12 tot 17 euro.

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
75euro kan helemaal niet voor 1 nacht. Dat is gewoon te zot voor woorden.

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
Wat is de prijs die je eerst betaalde per nacht?
- Brigitte30
- Zeer actief
ik vind tot ca. € 25,-- per dag prima. Maar dan niet in kennels en drie keer per dag even eruit en als laatste om 18uur. Dat vind ik veel minder waard. En dat is hoe het in veel pensions wel gebeurt.Nanna schreef:Haha, ik snap je hoor.Brigitte30 schreef:Contact gelegd met Spijkerboor. Afwachten of Kees geschikt is.
@Nanna: Kees is sociaal, maar ik zoek liever een professionele opvang waar ik altijd terecht kan en niet afhankelijk ben van iemands prive agenda/ziekte etc.![]()
@Suzanne: ik vind 50 euro nog idioot veel. Een dierenpension vraagt iets van 12 tot 17 euro.
- Brigitte30
- Zeer actief
23,50 betaalde ik. En het is dus nu 65 per nacht en 10 euro erbij omdat ik wil dat hij ons meegegeven vlees eet en niet de brokken van daar.wolvster schreef:Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
- Brigitte30
- Zeer actief
ik dacht hetzelfde, maar helaas. Dus vandaar op zoek naar een andere goede plek.Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
-
- Zeer actief
Brigitte30 schreef:23,50 betaalde ik. En het is dus nu 65 per nacht en 10 euro erbij omdat ik wil dat hij ons meegegeven vlees eet en niet de brokken van daar.wolvster schreef:Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
WAcht even.. je geeft eigen voer mee en daar moet je extra voor betalen??
Shoot me but leck ;-(
Suzanne
- Brigitte30
- Zeer actief
klopt, omdat het een extra handeling/meer werk is.~Suzanne~ schreef:Brigitte30 schreef:23,50 betaalde ik. En het is dus nu 65 per nacht en 10 euro erbij omdat ik wil dat hij ons meegegeven vlees eet en niet de brokken van daar.wolvster schreef:Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.
WAcht even.. je geeft eigen voer mee en daar moet je extra voor betalen??
Shoot me but leck ;-(
Suzanne

Haha! Nog even en je gaat ons vertellen dat je hem, terwijl hij in opvang zit, ook nog zelf moet komen uitlaten 

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Ik betaal 5 euro voor een nacht opvang Sam.
Heb gemiddeld 3 nachten oppas nodig voor Sam, dan 3x 5euro.
Ik laat Sam zelf vooraf uit en in de ochtend laat ik Sam ook zelf wel uit. Dus puur slaapplek en lief zijn.
Ik vind 75euro te zot voor woorden.
Heb gemiddeld 3 nachten oppas nodig voor Sam, dan 3x 5euro.
Ik laat Sam zelf vooraf uit en in de ochtend laat ik Sam ook zelf wel uit. Dus puur slaapplek en lief zijn.
Ik vind 75euro te zot voor woorden.

- dagmar88
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Haha! Nog even en je gaat ons vertellen dat je hem, terwijl hij in opvang zit, ook nog zelf moet komen uitlaten

- Brigitte30
- Zeer actief
Het rotte is dat Kees het er zo geweldig vindt, en dat je weet dat hij het er altijd naar zijn zin heeft. Dus eigenlijk wil je dat zo houden. Maar weekje zon en Kees 10 dagen in pension is 750 euro, eigenlijk een tweede weekje zon dus. Dat is dus echt te gek.
In een volgend hondenhotel moet je toch weer afwachten hoe ze honden matchen, hoe hij het er vindt etc.
In een volgend hondenhotel moet je toch weer afwachten hoe ze honden matchen, hoe hij het er vindt etc.
Ik ken helemaal geen enkel pension, maar ik zou gewoon eens een zoekopdrachtje door Google gooien, bellen met de adressen die je aanspreken en vragen of je eens langs mag komen. Kost even wat werk, maar dan weet je wel vrij zeker hoe het er aan toe gaat.
- Brigitte30
- Zeer actief
Sandra&co schreef:Ik ken helemaal geen enkel pension, maar ik zou gewoon eens een zoekopdrachtje door Google gooien, bellen met de adressen die je aanspreken en vragen of je eens langs mag komen. Kost even wat werk, maar dan weet je wel vrij zeker hoe het er aan toe gaat.

- Rebble
- Zeer actief
75 euro is toch bizar, dat betaalt toch niemand per nacht? Staat het ook op de website of hebben ze het je verteld? Als dat laatste dan zou het ook nog een manier kunnen zijn om jou (of Kees eigenlijk) te weren.

Dat kan ook nog. Er zijn vréselijk veel hondenpensions, professioneel en huiselijk, en er is geen énkele die bij die prijs in de buurt zal komen. Ze concurreren zichzelf uit de markt óf bovengenoemde reden...Rebble schreef:75 euro is toch bizar, dat betaalt toch niemand per nacht? Staat het ook op de website of hebben ze het je verteld? Als dat laatste dan zou het ook nog een manier kunnen zijn om jou (of Kees eigenlijk) te weren.
- kipo
- Zeer actief
Nou inderdaad, dat lijkt mij geen lang leven beschoren, met die prijs.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Ongelooflijk!Brigitte30 schreef:23,50 betaalde ik. En het is dus nu 65 per nacht en 10 euro erbij omdat ik wil dat hij ons meegegeven vlees eet en niet de brokken van daar.wolvster schreef:Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Goddomme; ik moet toch eens met de collega's in overlegBrigitte30 schreef:23,50 betaalde ik. En het is dus nu 65 per nacht en 10 euro erbij omdat ik wil dat hij ons meegegeven vlees eet en niet de brokken van daar.wolvster schreef:Nou dat dus! Dat is toch te absurd!Hilly45 schreef:Ik dacht/denk dat het een type fout is en dat het 7,50euro is.

Toch maar eens iets anders gaan werken en extra laten betalen voor al dat eigen voer

scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009