. Uitslagen waren trouwens uitstekend. 

Moderator: moderatorteam
We gaan absoluut niet met hem fokken en het is inderdaad een kruising uit geteste ouders, hd -en ed vrij. Het was meer gewoon om te weten hoe hij is uitgegroeid. Tis toch een flink apparaat en als er dan wat mankeert weet je het iig en kun je daar rekening mee houden. Gelukkig is dat niet het geval en hoeven we hem niet af te remmen in spel, soort beweging etc. Walter Strikkers was enthousiast over de functionaliteit en vorm van Styx als mastiff achtige en dat is toch leuk om te horenNanna schreef:Hij is toch een kruising? Waarom heb je hem laten röntgenen? Of gaat er wel mee gefokt worden?ceciel schreef:Wat een droppie is het zo hè, hij is net opgestaan en drie meter verder weer ter aarde gestort. Arm kind.
Er waren vier mensen nodig om hem te tillen en draaien voor de foto's, naderhand heb ik nog een hele poos gewacht tot hij weer enigzins bij was en is hij waggelend en wankelend met de nodige verbale aanmoediging op eigen kracht bij en in de auto geklommen.veertje schreef:Hoe heb je hem weer thuis gekregen? Die draag je niet even terug naar de auto in deze toestand zeker?

Ik vond een platte Styx ook niet zo heel leuk, vooral niet toen hij rond 6en nog steeds laveloos was. Kort daarna was het kind wakker en kon hij de voor hem gekookte eitjes verorberen. Toen een klein piesrondje door het dorp met als toetje een rolletje kvv. Nu ligt hij weer in de tuin zijn domein te overzien. Blij dat ie er weer isbram en thijs schreef:Ik haatte dat. Thijs ook, die was zo van slag van een platte Bram dat hij zonder pardon een andere hondenbaas tegen zijn witte broekspijp zeek.
Dees en Maylo schreef:Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen.
Ik dacht de praktijk al te herkennen, Droef heeft precies op de zelfde plek gelegen om weer wakker te worden. Tot er een labrador pup aan kwam lopen, toen kon Droef ineens gewoon weer staan en gezellig doen, pup eenmaal weg lag hij weer te slapen en heb ik hem mee moeten slepen naar de kassa.Eenmaal daar was hij ook heus weer wakker want daar liepen ook allemaal nieuwe vriendjes.
hahahahah godsamme wat een held. Zelfs karel durft door de schuifdeuren.ceciel schreef:Dees en Maylo schreef:Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen.
Ik dacht de praktijk al te herkennen, Droef heeft precies op de zelfde plek gelegen om weer wakker te worden. Tot er een labrador pup aan kwam lopen, toen kon Droef ineens gewoon weer staan en gezellig doen, pup eenmaal weg lag hij weer te slapen en heb ik hem mee moeten slepen naar de kassa.Eenmaal daar was hij ook heus weer wakker want daar liepen ook allemaal nieuwe vriendjes.
Wij zijn ook blij met de uitslagBij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren
We weten dat hij 21 april 80 kilo woog, nadien past hij eigenlijk niet meer op de plaat van een weegschaal bij de dierenarts. Na alle avonturen van vandaag heb ik het ook niet meer geprobeerd in Sleeuwijk. We denken ergens tussen de 80 en 90 kilo..Tamara81 schreef:Och arme. Fijn dat de uitslagen goed zijn![]()
Vier mensen om hem te tillenWeet je hoeveel hij ongeveer weegt?
sbientje schreef:hahahahah godsamme wat een held. Zelfs karel durft door de schuifdeuren.ceciel schreef:Dees en Maylo schreef:Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen.
Wij zijn ook blij met de uitslagBij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren
Pom heeft ook precies daar gelegen
ceciel schreef:Wij zijn ook blij met de uitslagBij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren
Gelukkig zien ze meer Mastiffs in die praktijk dus ben ik niet de enige die the walk of shame heeft gemaakt via de artiesteningangZamunda schreef:ceciel schreef:Wij zijn ook blij met de uitslagBij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren
Fijn dat hij zulke goede uitslagen heeft!