Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Knock out

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

ceciel
Zeer actief

Knock out

Ongelezen bericht door ceciel »

Vandaag Styx laten screenen op heupen en ellebogen waarvoor een roesje nodig was. Hij is normaal al niet zo hyper maar nu ligt ie helemaal voor pampus Afbeelding. Uitslagen waren trouwens uitstekend. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
ceciel
Zeer actief

Re: Knock out

Wat een droppie is het zo hè, hij is net opgestaan en drie meter verder weer ter aarde gestort. Arm kind.
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Hoe heb je hem weer thuis gekregen? Die draag je niet even terug naar de auto in deze toestand zeker? :tongue:
ceciel
Zeer actief

Nanna schreef:
ceciel schreef:Wat een droppie is het zo hè, hij is net opgestaan en drie meter verder weer ter aarde gestort. Arm kind.
Hij is toch een kruising? Waarom heb je hem laten röntgenen? Of gaat er wel mee gefokt worden?
We gaan absoluut niet met hem fokken en het is inderdaad een kruising uit geteste ouders, hd -en ed vrij. Het was meer gewoon om te weten hoe hij is uitgegroeid. Tis toch een flink apparaat en als er dan wat mankeert weet je het iig en kun je daar rekening mee houden. Gelukkig is dat niet het geval en hoeven we hem niet af te remmen in spel, soort beweging etc. Walter Strikkers was enthousiast over de functionaliteit en vorm van Styx als mastiff achtige en dat is toch leuk om te horen :D
ceciel
Zeer actief

veertje schreef:Hoe heb je hem weer thuis gekregen? Die draag je niet even terug naar de auto in deze toestand zeker? :tongue:
Er waren vier mensen nodig om hem te tillen en draaien voor de foto's, naderhand heb ik nog een hele poos gewacht tot hij weer enigzins bij was en is hij waggelend en wankelend met de nodige verbale aanmoediging op eigen kracht bij en in de auto geklommen.
Het was al met al zo'n attractie dat toen ik het mannetje in de auto had en alle belangstellenden te woord had gestaan ik achteloos ben vertrokken en er op de A15 achterkwam dat ik helemaal niet betaald heb :LOL:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ik haatte dat. Thijs ook, die was zo van slag van een platte Bram dat hij zonder pardon een andere hondenbaas tegen zijn witte broekspijp zeek.
AfbeeldingAfbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen.

Ik dacht de praktijk al te herkennen, Droef heeft precies op de zelfde plek gelegen om weer wakker te worden. Tot er een labrador pup aan kwam lopen, toen kon Droef ineens gewoon weer staan en gezellig doen, pup eenmaal weg lag hij weer te slapen en heb ik hem mee moeten slepen naar de kassa. :LOL: Eenmaal daar was hij ook heus weer wakker want daar liepen ook allemaal nieuwe vriendjes.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
ceciel
Zeer actief

bram en thijs schreef:Ik haatte dat. Thijs ook, die was zo van slag van een platte Bram dat hij zonder pardon een andere hondenbaas tegen zijn witte broekspijp zeek.
Ik vond een platte Styx ook niet zo heel leuk, vooral niet toen hij rond 6en nog steeds laveloos was. Kort daarna was het kind wakker en kon hij de voor hem gekookte eitjes verorberen. Toen een klein piesrondje door het dorp met als toetje een rolletje kvv. Nu ligt hij weer in de tuin zijn domein te overzien. Blij dat ie er weer is :J:
ceciel
Zeer actief

Dees en Maylo schreef:Fijn dat jullie een goede uitslag hebben gekregen.

Ik dacht de praktijk al te herkennen, Droef heeft precies op de zelfde plek gelegen om weer wakker te worden. Tot er een labrador pup aan kwam lopen, toen kon Droef ineens gewoon weer staan en gezellig doen, pup eenmaal weg lag hij weer te slapen en heb ik hem mee moeten slepen naar de kassa. :LOL: Eenmaal daar was hij ook heus weer wakker want daar liepen ook allemaal nieuwe vriendjes.

Wij zijn ook blij met de uitslag :D Bij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren :mrgreen:
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ceciel schreef:

Wij zijn ook blij met de uitslag :D Bij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren :mrgreen:
hahahahah godsamme wat een held. Zelfs karel durft door de schuifdeuren.
Pom heeft ook precies daar gelegen :P
ceciel
Zeer actief

Tamara81 schreef:Och arme. Fijn dat de uitslagen goed zijn :ok:

Vier mensen om hem te tillen :80: Weet je hoeveel hij ongeveer weegt?
We weten dat hij 21 april 80 kilo woog, nadien past hij eigenlijk niet meer op de plaat van een weegschaal bij de dierenarts. Na alle avonturen van vandaag heb ik het ook niet meer geprobeerd in Sleeuwijk. We denken ergens tussen de 80 en 90 kilo..
ceciel
Zeer actief

sbientje schreef:
ceciel schreef:

hahahahah godsamme wat een held. Zelfs karel durft door de schuifdeuren.
Pom heeft ook precies daar gelegen :P
:F: Styx is echt een watje en toen de halve praktijk kwam 'helpen' had ie al helemaal bedacht dat het niet pluis was haha.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

ceciel schreef:Wij zijn ook blij met de uitslag :D Bij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren :mrgreen:
:LOL:

Fijn dat hij zulke goede uitslagen heeft :ok: !
ceciel
Zeer actief

Zamunda schreef:
ceciel schreef:Wij zijn ook blij met de uitslag :D Bij Styx is er een hele parade aan hondjes voorbij getrokken maar dat heeft hij niet echt mee gekregen. Bij aankomst zijn we door de artiesteningang gekomen omdat hij de schuifdeuren niet door durfde maar terug had hij ook geen besef meer van de schuifdeuren :mrgreen:
:LOL:

Fijn dat hij zulke goede uitslagen heeft :ok: !
Gelukkig zien ze meer Mastiffs in die praktijk dus ben ik niet de enige die the walk of shame heeft gemaakt via de artiesteningang :smile2:
Vandaag was het mannetje weer zijn oude zelf dus een heerlijke lange modder en ren wandeling gemaakt door het natuurgebied.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”