Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, mijn chihuahua pikt graag poep van de kat. Supervies..maar hij vindt van niet.
Inmiddels alle mogelijke maatregelen genomen om het te voorkomen.
Helaas komt het soms voor dat het hem TOCH lukt
Nou is mijn vraag.. hoe schadelijk is het dat hij heel soms vulling van de kattenbak binnenkrijgt. Ik maak me met name zorgen om de steentjes. Poept hij deze gewoon uit ?
Nu heb ik de laatste tijd van die Silica steentjes voor in de kattenbak omdat ik en de kat daar heel tevreden over zijn. Maar vandaag wist die kleine boef verdorie toch er iets uit te pakken en ik was er redelijk snel bij maar ik zag geen los drolletje en hij had zo'n steentje in zijn bek dus ik ben bang dat hij het op heeft.
Stom dat ik het heb laten gebeuren maar wat nu ? Ik las dat Silica giftig en gevaarlijk is !? Ik merk helemaal niets aan de hond en hij heeft ook niet overgegeven ofzo. Is vrolijk en eet gewoon.
Ik begrijp ook ff niet waarom de dierenspeciaalzaak het dan verkoopt voor in de kattenbak als het giftig is ? Op de verpakking staat er niets over maar een kat kan het net zo goed binnenkrijgen.
Iemand ervaring met kattenbak-bandieten ?