Boomer is 13 jaar en altijd superzindelijk (geweest).
Sinds 4 weken is hij ziek op dinsdag en alleen op dinsdag.
In zijn hele leven heeft hij misschien 6x binnen gepoept, als hij ziek was en er niemand thuis was. Als je thuis bent, blijft hij rustig een uur lang piepen en duidelijk maken dat hij naar buiten moet.
Zowel op dinsdag als op donderdag is hij 3 uur alleen thuis. Verder is er altijd iemand en als we weg gaan samen, in het weekend bv, dan zijn ze langer alleen of ze gaan mee.
Ze eten 1x per dag, tussen 17:00 en 18:00 uur.
Boomer is al zijn hele leven een slechte eter die rustig een maaltijd overslaat of heel weinig eet.
4 weken geleden begon het op dinsdag; ik kwam thuis uit werk en er was in de keuken gepoept. Eerst vast, daarna diarree.
Het was Boomer, hij had de rest van de middag last en gaf duidelijk aan naar buiten te moeten. 'S Avonds was er niets meer aan de hand.
Daarna was er de rest van de week niets aan de hand.
De dinsdag erop was het hetzelfde liedje, ook toen was er 's avonds niets meer aan de hand.
De dagen daarna weer niets meer aan de hand.
De dinsdag daarna was het niet alleen diarree, maar ging hij 's avonds ook overgeven en plaste hij in de gang, terwijl hij 2 uur ervoor nog extra naar buiten was geweest omdat hij aangaf nodig te moeten.
Daarna weer niets.
Die donderdag bij de DA geweest; helemaal onderzocht en niets aan de hand. Conclusie; het zal in zijn kop zitten en geef hem maar geen eten op maandag...
Gisterochtend eten gegeven ipv gisteravond en ja hoor; vannacht om 4 uur rook ik wat, ging kijken en er was gepoept in de keuken...
Boomer uitgelaten die dit zeer op prijs stelde. Toen ik om 7 uur weer in bij hen kwam, was er in de keuken geplast...
Het stomme is; hij heeft totaal.niet aangegeven naar buiten te moeten en dat doet hij altijd als hij hoge nood heeft. Ik weet zeker dat hij dit niet gedaan heeft, want ik word altijd wakker van hem in zo'n geval en nu lag ik al tijdje wakker vanwege Adelinde
Het was ook niet Pepper, die gemakkelijk is met in huis plassen, want Boomer was degene met diarree buiten..
Wat is dit nou? Puur ouderdom? Waarom alleen op dinsdagen?
Er is helemaal niets anders dan op andere dagen, de donderdag verloopt precies hetzelfde en dan is er niets aan de hand..
Het weekend waren ze onverwachts lang alleen (8 uur) en dan gebeurt er niets...
Ik snap het niet, vind het ook helemaal niet leuk voor hem en ons..