Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Re: Ayla in Zamunda, nog heel even

Ongelezen bericht door petra1 »

alm@ schreef:
petra1 schreef:
alm@ schreef:
petra1 schreef:Ik heb drie teckels, dus je kan voor drie weken voorzien zijn, stuur ik ze om en om een weekje.
Teckels zijn meutehonden. Die kan je niet uit elkaar halen :pffff: we brengen ze gewoon tegelijk. Met 5 ondeugende jonge teckels in huize Zamunda gaan wij ons wel een weekje amuseren in dit topic :E: :LOL: moet alleen nog even over die enge paarden nadenken :roll:
Als jij haar afleidt met de teckels, zet ik de wei wel open :E:
Hoezo? Dan ontsnappen die levensgevaarlijke, schoppende en bijtende paarden :schrik: of is dat de bedoeling? :engel:
Ja, zodat onze poezelige allerschattigste teckelbabies geen gevaar lopen :engel:
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
petra1
Zeer actief

Re: Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p1

dagmar88 schreef:
alm@ schreef:
dagmar88 schreef: :LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
Mijn teckels zijn niet lastig :pffff: hooguit een beetje bewerkelijk :cool2:
:engel: Ja. Dat kan ik van sjakie ook zeggen. De allerliefste, alleen is het terugkerend thema stelen, hyper en poep.
Bij mijn Sjakie is het eigenlijk alleen hyper, soms.
En hij vind dat mijn schoenen ook op de bank mogen slapen :I:
Afbeelding

Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Lieske_1977 schreef:Heerlijk topic inderdaad!
Dat filmpje :I: Zo mooi om te zien hoeveel plezier ze hebben!
Leuk! Ja echt ongelofelijk hoeveel plezier ze hadden samen. En Raaf staat meestal met zijn tenen tégen het water aan te drinken, zodat hij niet nat wordt... Als hij het echt warm heeft wil hij nog wel pootje baden. Dus wil ik hem nog een keer zo nat zien dan zal ik waterrat Ayla moeten halen :tongue: .

alm@ schreef:Ik heb genoten van je filmpje en de foto's. Een heerlijke afsluiting van een uiterst vermakelijk topic :cheer:
Leuk!
Tineke schreef:Wat een ontzettend leuk topic en de foto's zijn ook geweldig. Voor herhaling vatbaar dus :D
Mooi moment voor herhaling zou zijn als ze een beetje 'af' is, nog wat verder netjes opgevoed... dan kan ik het weer mooi om zeep helpen hier :engel: .

hakunamatata schreef:het kind heeft zo genoten bij jullie dat ik heel blij ben dat ik heb gezegd dat ze lekker naar jullie toe mocht. En ik weet zeker dat je stiekem ook enorm van het reuzenkind genoten hebt :lol1: Dus ik vind dat Ayla bij vakanties fijner bij jullie logeert en dat jullie gewoon niet kunnen weigeren :pffff: Nomo is het vast met mij eens. En Ayla en Ravi ook.
Haha. Ja, het was erg leuk om te doen.

hakunamatata schreef:Maar neeeee, geen pup voor mij voor altijd :schrik:
Ik pik haar wel voor altijd in als ze volwassen is en ik een huis met tuin heb. Dan heb ik eindelijk twee honden die ook vriendinnen zijn :I:
Kayltje heeft Imp al. Die mag niet klagen want ik krijg Imp ook al niet te logeren omdat ze niet aan vakanties doet :hmmm:
Imp moet sowieso bij het halve forum logeren, of toch in ieder geval een keer bij mij!
Zamunda
Zeer actief

gonnie schreef:Wat is Raaf leuk.
Leuk dat je dat vindt :ok: . Ik ben zo dol op die hond joh, hij is hier nu bijna drie maanden en kruipt nog met de dag dieper in mijn hart :love: .

dagmar88 schreef: :LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
:help:

Lunatic schreef:Heerlijk topic :E:
En Zinzi heeft na het zien van het waterfilmpje haar koffertje gepakt, ze wacht alleen nog op de juiste route :cheer: :LOL:
Euh, die houden we maar geheim! Zinzi is niet zo gezond voor mijn katten toch :schrik: ?

petra1 schreef:Als jij haar afleidt met de teckels, zet ik de wei wel open :E:
Niks daarvan :neenee: .

petra1 schreef:En wij ontkennen alles. Onze engeltjes zijn nóóit vervelend.
'Graven? Nou ja zeg, doen ze anders nooit. Heb jij ze aangeleerd.' :pffff:
alm@ schreef:Mijn teckels zijn niet lastig :pffff: hooguit een beetje bewerkelijk :cool2:
Tokkels zijn per definitie vervelend en lastig, staat in de rasbeschrijving :lees: .

dagmar88 schreef: :engel: Ja. Dat kan ik van sjakie ook zeggen. De allerliefste, alleen is het terugkerend thema stelen, hyper en poep.
Oh, Sjakie lijkt me echt een enorme dondersteen :schrik: ! Ik geloof dat ik speciaal voor hem behang zou kopen, om hem achter te plakken :mrgreen: .

petra1 schreef:
alm@ schreef:Hoezo? Dan ontsnappen die levensgevaarlijke, schoppende en bijtende paarden :schrik: of is dat de bedoeling? :engel:
Ja, zodat onze poezelige allerschattigste teckelbabies geen gevaar lopen :engel:
Dat is een contradictio in terminis :hmmm: .

petra1 schreef:Bij mijn Sjakie is het eigenlijk alleen hyper, soms.
Voor dat eerste koop ik dan wel behang. Het tweede vind ik nog wel schattig, zolang er verder niet op gekloven wordt. Maar die tokkels kunnen vast niet echt slopen met die kleine bekkies, past helemaal niks in :goeie: .
Zamunda
Zeer actief

Izzie_Anneke schreef:En nu? Ben je in een diep zwart gat gevallen?
Zwart gat zou ik het niet willen noemen, maar het is wel wennen/afkicken ja. Zo'n honderd keer per dag zet ik me schrap om vervolgens te bedenken dat dat niet meer hoeft :cheer: :mrgreen: .

Mensenkinderen wat een grapjas die hond. Dat je na een uur badderen he-le-maal zen (en schoon) de huiskamer in komt lopen en werkelijk binnen één seconde (hoe krijgt ze het voor elkaar, ligt ze in een hinderlaag ofzo :piew: ) alweer besprongen bent en modderpoten op je witte badjas en benen hebt... AYLA :gvd: :boos: :devil: !!!!
Dat je 's avonds lekker op de bank zit, Raaf eindelijk niet meer op die hond ingaat en die hond dan de hele tijd gaat lopen drentelen. Voor de achterdeur natuurlijk, zodat je maar weer opstaat en met 'r naar buiten gaat want misschien moet ze plassen. Dat je dan een half uur later binnenkomt met een hond die nog steeds niet geplast heeft en nog steeds wat loopt te drentelen zodat je haar alsnog als een havik in de gaten moet houden :hmmm: .
Dat je met je goeie goed binnenkomt, zó goed oplet om die hond níet tegen je broek op te laten springen en vervolgens Raaf je afleidt zodat ze alsnóg modderpoten tegen je goeie broek plant :roll: .
Dat je net geveegd hebt (voor de vijfde keer die dag) en Ayla weer vrolijk met modderpoten binnen komt denderen...

Dat zijn van die momenten die ik ontzettend mis :cool2: .
Zamunda
Zeer actief

Pendrag schreef:Mijn tokkel heeft met zn kleine ben tot drie keer toe het vinyl in de keuken kapot gekauwd. Morgen komen er tegels in. Dat zal hem leren, het kreng.
Hahahahaha :LOL: , Eat that, mother fucker :devil: !

Tamara81 schreef:Ik heb net de foto's bekeken en gelachen om het gat in de hor en om Ayla die als een wildebras het water in springt :lol1:

Voor herhaling vatbaar, zeg ik! :ok:
Leuk!
Ik geloof dat ik eerst een jaartje moet bijkomen en vergeten wat dat kind allemaal aangericht heeft :engel: .
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Zamunda schreef:
dagmar88 schreef: :engel: Ja. Dat kan ik van sjakie ook zeggen. De allerliefste, alleen is het terugkerend thema stelen, hyper en poep.
Oh, Sjakie lijkt me echt een enorme dondersteen :schrik: ! Ik geloof dat ik speciaal voor hem behang zou kopen, om hem achter te plakken :mrgreen: .
Ja.
De deur uit? Terwijl je je sok aantrekt snokt hij hem van je voet, rent weg en gaat met de sok door de kamer gooien. Ze je nee sjaak, dat mag niet, schiet ie snel met stoute oortjes én sok onder de bank. Puffend op je buik die sok vanonder de bank uit vissen..
Heb je eindelijk twee sokken aan, lopen je schoenen vanzelf weg.
Plassen, wc rol krijgt vier pootjes en een staartje. Tv uitzetten, afstandsbediening weg.
Wil je nog een slok drinken, wordt de fles water door de kamer gesmeten.
:mrgreen: Ondertussen vindt meneertje zichzelf vreselijk leuk en staat op z'n achterpootjes te "smeken" om aandacht.
Zo dus, helemaal vanzelf :Q:

Op bed ligt een tafelzeil, anders is het een puppypad van twee meter.
Twee seconden niet kijken en hij drukt mr. voernijd tibbe uit z'n etensbak of steelt z'n hoef. Dopjes zijn weg voor je ze op tafel hebt kunnen leggen. Lig je lekker, komt ie als een bontmuts met z'n reet op je hoofd zitten.
Ik was niet mer het fenomeen bekend, maar z'n haren groeien nu verschrikkelijk snel en langharige hondjes staan bekend om "poopy butt". Vandaag al het haar rondom weggeknipt, met een hondje dat vrolijk alle kanten op vliegt.

Als ik hem beu ben zet ik hem in de wasmand. Scheelt behang en hij kan er niet uit :LOL:
Zamunda
Zeer actief

dagmar88 schreef:Ja.
De deur uit? Terwijl je je sok aantrekt snokt hij hem van je voet, rent weg en gaat met de sok door de kamer gooien. Ze je nee sjaak, dat mag niet, schiet ie snel met stoute oortjes én sok onder de bank. Puffend op je buik die sok vanonder de bank uit vissen..
Heb je eindelijk twee sokken aan, lopen je schoenen vanzelf weg.
Plassen, wc rol krijgt vier pootjes en een staartje. Tv uitzetten, afstandsbediening weg.
Wil je nog een slok drinken, wordt de fles water door de kamer gesmeten.
:mrgreen: Ondertussen vindt meneertje zichzelf vreselijk leuk en staat op z'n achterpootjes te "smeken" om aandacht.
:80: :O: :schrik: Whahaha, ik heb beeld :LOL: . Ik weet niet of ik Sjakie zou overleven :mann: .

dagmar88 schreef:Twee seconden niet kijken en hij drukt mr. voernijd tibbe uit z'n etensbak of steelt z'n hoef.
:80: :schrik:

dagmar88 schreef:Lig je lekker, komt ie als een bontmuts met z'n reet op je hoofd zitten.
Ik was niet mer het fenomeen bekend, maar z'n haren groeien nu verschrikkelijk snel en langharige hondjes staan bekend om "poopy butt". Vandaag al het haar rondom weggeknipt, met een hondje dat vrolijk alle kanten op vliegt.

Als ik hem beu ben zet ik hem in de wasmand. Scheelt behang en hij kan er niet uit :LOL:
:LOL:
Die wasmand is dan wel weer handig, totdat hij met wasmand en al door je huis dendert :F: .
kathy
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kathy »

Wat was dit leuk om te lezen en te bekijken. Wat zijn ze leuk met elkaar Raaf en Ayla. Dat filmpje is geweldig! En ik vind Willem, die aan de kant blij stat te wezen zo aandoenlijk. Kortom, genieten van het hele stel.
kathy
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door kathy »

Wat was dit leuk om te lezen en te bekijken. Wat zijn ze leuk met elkaar Raaf en Ayla. Dat filmpje is geweldig! En ik vind Willem, die aan de kant blij stat te wezen zo aandoenlijk. Kortom, genieten van het hele stel.
Zamunda
Zeer actief

kathy schreef:Wat was dit leuk om te lezen en te bekijken. Wat zijn ze leuk met elkaar Raaf en Ayla. Dat filmpje is geweldig! En ik vind Willem, die aan de kant blij stat te wezen zo aandoenlijk. Kortom, genieten van het hele stel.
Ja mijn Willempie, die vindt het zo heerlijk in de wei en bij het water :I: .
Zamunda
Zeer actief

Ik wilde jullie deze foto niet onthouden. Hier had Ayla net tegen Ravi gezegd dat ze heus nog wel een keer mocht komen logeren:

Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

:LOL: :LOL:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Sekreetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): geen

Ongelezen bericht door Sekreetje »

HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

:LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Zamunda schreef:
nomo schreef:Kreeg eerst dit, ze wou me iets duidelijk maken
Afbeelding
Ah, dat koppie :I: . En met Mister zijn sok, zo aandoenlijk :I: .
De Sok gaat inmiddels zelfs mee naar bed :roll:.

Zamunda schreef:
nomo schreef:Omdat ze haar vriendje zo leek te missen mocht ze even filmpje kijken
Afbeelding
Noh, kijk dat kijken dan :80: :I: !
Heb het filmpje drie keer moeten afspelen, de eerste twee keer zat madame met haar snuit zo ongeveer in de laptop. Derde keer heb ik haar weggeduwd! Ik wil ook kijken! Maar zodra ik filmpje aanzet komt ze weer kijken :I:
Zamunda schreef:
nomo schreef:Maar ik luister niet naar mijn moeder :pffff:
Zie je die blik van Ayla met die sok? Die blik heeft meneer Zamunda nu ik hem dit vertel :jank: .
Zolang hij nog geen sok in zijn mond heeft valt het allemaal reuze mee :pffff:

Ik zal maar niet vertellen wat mijn moeder zei toen ik haar het filmpje liet zien
Zamunda schreef:
nomo schreef:Dat had ik ook wel een klein beetje verwacht, maar nee, energie te over! Volgens mij heeft ze voor ze thuiskwam nog een blikje redbull door haar water gehad :hmmm:
Let even op de volgende keer dat ze poept, het zou kunnen dat de peper dan uit haar reet valt :engel: .

Zamunda schreef:
nomo schreef:Ik zorg gewoon dat ik op de stoep sta als Meneer Zamunda thuis is :mann:
Oh wat ben je toch uitgekookt :80: :LOL: . Kijk maar uit, want ik geef meneer Z het nummer van je moeder en voor je het weet ben je je hond kwijt :pffff: .
Hoi mam! Ik kom de honden halen.
Honden? Hond bedoel je... je weet dat je maar een hond hebt toch?
Eh... een hond?! Nee Morris en Ayla!
Ayla? Ayla? Ik ken geen Ayla. Kijk hier is Morris! Doei schat!
dagmar88 schreef::LOL: Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
Impliceer jij nou dat mijn pollewopperigepoezewoeligepuppymeisje lástig is :hmmm:
Zamunda schreef:
Lieske_1977 schreef:Heerlijk topic inderdaad!
Dat filmpje :I: Zo mooi om te zien hoeveel plezier ze hebben!
Leuk! Ja echt ongelofelijk hoeveel plezier ze hadden samen. En Raaf staat meestal met zijn tenen tégen het water aan te drinken, zodat hij niet nat wordt... Als hij het echt warm heeft wil hij nog wel pootje baden. Dus wil ik hem nog een keer zo nat zien dan zal ik waterrat Ayla moeten halen :tongue: .
Ik hoor je nog zeggen dat Raaf niet echt het water in ging :mrgreen: Ayla, voor al uw zwemlessen

Zamunda schreef:
Tineke schreef:Wat een ontzettend leuk topic en de foto's zijn ook geweldig. Voor herhaling vatbaar dus :D
Mooi moment voor herhaling zou zijn als ze een beetje 'af' is, nog wat verder netjes opgevoed... dan kan ik het weer mooi om zeep helpen hier :engel: .
*kijkt naast zich op de bank* Welke opvoeding :oeps:
Zamunda schreef:
Izzie_Anneke schreef:En nu? Ben je in een diep zwart gat gevallen?
Zwart gat zou ik het niet willen noemen, maar het is wel wennen/afkicken ja. Zo'n honderd keer per dag zet ik me schrap om vervolgens te bedenken dat dat niet meer hoeft :cheer: :mrgreen: .

Mensenkinderen wat een grapjas die hond. Dat je na een uur badderen he-le-maal zen (en schoon) de huiskamer in komt lopen en werkelijk binnen één seconde (hoe krijgt ze het voor elkaar, ligt ze in een hinderlaag ofzo :piew: ) alweer besprongen bent en modderpoten op je witte badjas en benen hebt... AYLA :gvd: :boos: :devil: !!!!
Dat je 's avonds lekker op de bank zit, Raaf eindelijk niet meer op die hond ingaat en die hond dan de hele tijd gaat lopen drentelen. Voor de achterdeur natuurlijk, zodat je maar weer opstaat en met 'r naar buiten gaat want misschien moet ze plassen. Dat je dan een half uur later binnenkomt met een hond die nog steeds niet geplast heeft en nog steeds wat loopt te drentelen zodat je haar alsnog als een havik in de gaten moet houden :hmmm: .
Dat je met je goeie goed binnenkomt, zó goed oplet om die hond níet tegen je broek op te laten springen en vervolgens Raaf je afleidt zodat ze alsnóg modderpoten tegen je goeie broek plant :roll: .
Dat je net geveegd hebt (voor de vijfde keer die dag) en Ayla weer vrolijk met modderpoten binnen komt denderen...

Dat zijn van die momenten die ik ontzettend mis :cool2: .
Ik begrijp dat je haar ontzettend mist! Tijdens het typen van dit berichtje hoef ik alleen maar naast me te kijken naar dat ontzettend lieve, slapende hondje wat strak tegen me aanligt :I: Haar zeiknatte lijf tegen mijn benen aangevleid waardoor mijn broek nu misschien wel ietwat, ontzettend, nat en vies is, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Het slaapt, dus ik zorg niet meer te bewegen. De kramp in mijn kuit negerend. Elke kleine beweging kan funest zijn voor de rust!
Het typen van dit berichtje kostte wel een klein beetje tijd voor ze zo lief ging slapen. Moest tussendoor nog even de koffiespetters van de muur poetsen, ze kan echt prachtig schilderen met die lange staart. Daarna de haren uit de nog resterende koffie vissen en rustig een slok nemen.
Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen.
Ayla vertellen dat het nu toch écht een keer KLAAR is!
Nieuwe koffie halen, terugkomen en zien dat er een hond op mijn plek ligt :hmmm: Ayla van bank afhalen, modder eraf proberen te kloppen, gaan zitten *gadver! nat!*, dan rustig een nieuwe poging starten om dit berichtje af te maken wat niet heel goed lukt met dat smekende, zielige snoetje naast het scherm. Dus vooruit dan maar, kom maar op de bank dan met je vieze, natte lijf. Hoe kun je dit nou niet missen :mann:
Zamunda schreef:Ik wilde jullie deze foto niet onthouden. Hier had Ayla net tegen Ravi gezegd dat ze heus nog wel een keer mocht komen logeren:

Afbeelding
:LOL: Raafje :I:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Zamunda schreef:Ik wilde jullie deze foto niet onthouden. Hier had Ayla net tegen Ravi gezegd dat ze heus nog wel een keer mocht komen logeren:

https://farm2.staticflickr.com/1811/303 ... b934_c.jpg
Meent Ravi niks van :engel:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
petra1
Zeer actief

Zamunda schreef:
petra1 schreef:Bij mijn Sjakie is het eigenlijk alleen hyper, soms.
Voor dat eerste koop ik dan wel behang. Het tweede vind ik nog wel schattig, zolang er verder niet op gekloven wordt. Maar die tokkels kunnen vast niet echt slopen met die kleine bekkies, past helemaal niks in :goeie: .
Neuh, op de plinten en de hoeken van de tafel na, is er niks gesloopt.
Sjakie heeft wel wat tandafdrukken in mijn schoenen gezet, maar ja dat is Sjakieart :pffff:
Afbeelding

Zamunda
Zeer actief

nomo schreef:De Sok gaat inmiddels zelfs mee naar bed :roll:.
Aaaah, maar Sok is ook heel erg leuk en lekker natuurlijk :love: . Maarreh... naar bed :scratch: ? Ligt ze nou ook al bij je op bed :80: ?

nomo schreef:Heb het filmpje drie keer moeten afspelen, de eerste twee keer zat madame met haar snuit zo ongeveer in de laptop. Derde keer heb ik haar weggeduwd! Ik wil ook kijken! Maar zodra ik filmpje aanzet komt ze weer kijken :I:
Hahaha, geweldig!

nomo schreef:Zolang hij nog geen sok in zijn mond heeft valt het allemaal reuze mee :pffff:
Scheelt niet veel :F: .

nomo schreef:Ik zal maar niet vertellen wat mijn moeder zei toen ik haar het filmpje liet zien
Jawel! Wat zei ze, wat zei ze!

nomo schreef:Hoi mam! Ik kom de honden halen.
Honden? Hond bedoel je... je weet dat je maar een hond hebt toch?
Eh... een hond?! Nee Morris en Ayla!
Ayla? Ayla? Ik ken geen Ayla. Kijk hier is Morris! Doei schat!
Psies :mrgreen: .
Toen Ayla hier net een paar dagen was vroeg ik aan meneer Z of Ayla zou blijven als het geen logee maar een opvanger was. Meneer Z durfde daar toen geen antwoord op te geven want hij vertrouwde het niet: hij vroeg of ze wel echt een logee was of dat we het zo opgezet hadden dat hij 'ja' zou zeggen en dan de aap uit de mouw zou komen dat ze inderdaad een nieuw huisje zocht :LOL: .

nomo schreef:Impliceer jij nou dat mijn pollewopperigepoezewoeligepuppymeisje lástig is :hmmm:
Ik denk wel dat Dagmar dat bedoelt ja en ik kan het ook wel beamen :pffff: .

Ik hoor je nog zeggen dat Raaf niet echt het water in ging :mrgreen: Ayla, voor al uw zwemlessen
We zijn vandaag echt úren in de wei bezig geweest en de honden hebben al die tijd rondgebanjerd in de wei. Moet jij eens raden hoeveel tenen Raaf in al die uren nat heeft gemaakt... :roll:

nomo schreef:*kijkt naast zich op de bank* Welke opvoeding :oeps:
Gaat heel goed :E: !

nomo schreef:Ik begrijp dat je haar ontzettend mist! Tijdens het typen van dit berichtje hoef ik alleen maar naast me te kijken naar dat ontzettend lieve, slapende hondje wat strak tegen me aanligt :I: Haar zeiknatte lijf tegen mijn benen aangevleid waardoor mijn broek nu misschien wel ietwat, ontzettend, nat en vies is, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Het slaapt, dus ik zorg niet meer te bewegen. De kramp in mijn kuit negerend. Elke kleine beweging kan funest zijn voor de rust!
Het typen van dit berichtje kostte wel een klein beetje tijd voor ze zo lief ging slapen. Moest tussendoor nog even de koffiespetters van de muur poetsen, ze kan echt prachtig schilderen met die lange staart. Daarna de haren uit de nog resterende koffie vissen en rustig een slok nemen.
Whahahahahaha :LOL: :smile2: . Ja dat mis ik echt enorm :F: .

nomo schreef:Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen.
Ayla vertellen dat het nu toch écht een keer KLAAR is!
Haha, ik dacht eerst dat je dimensie had en niet doorhad dat je twee keer hetzelfde schreef, maar toen bleef je maar hetzelfde schrijven en ging het lichtje branden :Q: . Ja, lekker ding dat ze hem dan (steeds) komt brengen en ik zie helemaal voor me hoe ze er dan bij kijkt :I: .

nomo schreef:Nieuwe koffie halen, terugkomen en zien dat er een hond op mijn plek ligt :hmmm: Ayla van bank afhalen, modder eraf proberen te kloppen, gaan zitten *gadver! nat!*, dan rustig een nieuwe poging starten om dit berichtje af te maken wat niet heel goed lukt met dat smekende, zielige snoetje naast het scherm. Dus vooruit dan maar, kom maar op de bank dan met je vieze, natte lijf. Hoe kun je dit nou niet missen :mann:
Hahaha, heerlijk om te lezen terwijl ik hier in alle rust op de bank zit met drie heerlijk rustig slapende honden om me heen :LOL: :smile2: :mrgreen: .
Zamunda
Zeer actief

ranetje schreef:

https://farm2.staticflickr.com/1811/303 ... b934_c.jpg
Meent Ravi niks van :engel:
Klopt, hij vond het hartstikke leuk :mrgreen: . Maar hij was wel stuk hoor, arme beest zijn zesde versnelling deed het niet meer! Nu Ayla er niet meer is om hem de hele dag uit te putten doet zijn hoogste versnelling het weer en kan ik weer genieten van zijn gesjees :I: . En Lais is helemaal in haar nopjes dat Raaf weer van haar is :tongue: , ze hebben weer heerlijk met elkaar gedard.

petra1 schreef:Neuh, op de plinten en de hoeken van de tafel na, is er niks gesloopt.
Sjakie heeft wel wat tandafdrukken in mijn schoenen gezet, maar ja dat is Sjakieart :pffff:
Kom hem maar brengen als hij zijn tanden kwijt is :pffff: .
petra1
Zeer actief

Zamunda schreef:
petra1 schreef:Neuh, op de plinten en de hoeken van de tafel na, is er niks gesloopt.
Kom hem maar brengen als hij zijn tanden kwijt is :pffff: .
Heb je in de nabije toekomst geen verbouwing gepland staan? Of dat je op je meubels uitgekeken bent?
Want dan is Sjaak degene die wel wil helpen hoor!
Afbeelding

GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Afbeelding
Of is dit nadat je tegen Raaf had verteld dat Ayla weer naar huis moet?
Zamunda
Zeer actief

GoldenGizmo schreef:Of is dit nadat je tegen Raaf had verteld dat Ayla weer naar huis moet?
Ook :mrgreen: . Ik vertelde het tegen hen allebei en daarop trok Ayla een heel beteuterd gezicht en Raaf moest daar heel hard om lachen :F: .
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Eefsel »

Zamunda schreef:
GoldenGizmo schreef:Of is dit nadat je tegen Raaf had verteld dat Ayla weer naar huis moet?
Ook :mrgreen: . Ik vertelde het tegen hen allebei en daarop trok Ayla een heel beteuterd gezicht en Raaf moest daar heel hard om lachen :F: .
Of het was een: NEEEEEEE :O: :cry:
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”