Zamunda schreef:
nomo schreef:Kreeg eerst dit, ze wou me iets duidelijk maken

Ah, dat koppie

. En met Mister zijn sok, zo aandoenlijk

.
De Sok gaat inmiddels zelfs mee naar bed

.
Zamunda schreef:nomo schreef:Omdat ze haar vriendje zo leek te missen mocht ze even filmpje kijken

Noh, kijk dat kijken dan

!
Heb het filmpje drie keer moeten afspelen, de eerste twee keer zat madame met haar snuit zo ongeveer in de laptop. Derde keer heb ik haar weggeduwd! Ik wil ook kijken! Maar zodra ik filmpje aanzet komt ze weer kijken
Zamunda schreef:nomo schreef:Maar ik luister niet naar mijn moeder
Zie je die blik van Ayla met die sok? Die blik heeft meneer Zamunda nu ik hem dit vertel

.
Zolang hij nog geen sok in zijn mond heeft valt het allemaal reuze mee
Ik zal maar niet vertellen wat mijn moeder zei toen ik haar het filmpje liet zien
Zamunda schreef:nomo schreef:Dat had ik ook wel een klein beetje verwacht, maar nee, energie te over! Volgens mij heeft ze voor ze thuiskwam nog een blikje redbull door haar water gehad
Let even op de volgende keer dat ze poept, het zou kunnen dat de peper dan uit haar reet valt

.
Zamunda schreef:nomo schreef:Ik zorg gewoon dat ik op de stoep sta als Meneer Zamunda thuis is

Oh wat ben je toch uitgekookt

. Kijk maar uit, want ik geef meneer Z het nummer van je moeder en voor je het weet ben je je hond kwijt

.
Hoi mam! Ik kom de honden halen.
Honden? Hond bedoel je... je weet dat je maar een hond hebt toch?
Eh... een hond?! Nee Morris en Ayla!
Ayla? Ayla? Ik ken geen Ayla. Kijk hier is Morris! Doei schat!
dagmar88 schreef:
Je hebt het voor elkaar hoor, nu wil iedereen z'n lastige hond bij je dumpen.
Impliceer jij nou dat mijn pollewopperigepoezewoeligepuppymeisje lástig is
Zamunda schreef:Lieske_1977 schreef:Heerlijk topic inderdaad!
Dat filmpje

Zo mooi om te zien hoeveel plezier ze hebben!
Leuk! Ja echt ongelofelijk hoeveel plezier ze hadden samen. En Raaf staat meestal met zijn tenen tégen het water aan te drinken, zodat hij niet nat wordt... Als hij het echt warm heeft wil hij nog wel pootje baden. Dus wil ik hem nog een keer zo nat zien dan zal ik waterrat Ayla moeten halen

.
Ik hoor je nog zeggen dat Raaf niet echt het water in ging

Ayla, voor al uw zwemlessen
Zamunda schreef:Tineke schreef:Wat een ontzettend leuk topic en de foto's zijn ook geweldig. Voor herhaling vatbaar dus

Mooi moment voor herhaling zou zijn als ze een beetje 'af' is, nog wat verder netjes opgevoed... dan kan ik het weer mooi om zeep helpen hier

.
*kijkt naast zich op de bank* Welke opvoeding
Zamunda schreef:Izzie_Anneke schreef:En nu? Ben je in een diep zwart gat gevallen?
Zwart gat zou ik het niet willen noemen, maar het is wel wennen/afkicken ja. Zo'n honderd keer per dag zet ik me schrap om vervolgens te bedenken dat dat niet meer hoeft

.
Mensenkinderen wat een grapjas die hond. Dat je na een uur badderen he-le-maal zen (en schoon) de huiskamer in komt lopen en werkelijk binnen één seconde (hoe krijgt ze het voor elkaar, ligt ze in een hinderlaag ofzo

) alweer besprongen bent en modderpoten op je witte badjas en benen hebt... AYLA

!!!!
Dat je 's avonds lekker op de bank zit, Raaf eindelijk niet meer op die hond ingaat en die hond dan de hele tijd gaat lopen drentelen. Voor de achterdeur natuurlijk, zodat je maar weer opstaat en met 'r naar buiten gaat want misschien moet ze plassen. Dat je dan een half uur later binnenkomt met een hond die nog steeds niet geplast heeft en nog steeds wat loopt te drentelen zodat je haar alsnog als een havik in de gaten moet houden

.
Dat je met je goeie goed binnenkomt, zó goed oplet om die hond níet tegen je broek op te laten springen en vervolgens Raaf je afleidt zodat ze alsnóg modderpoten tegen je goeie broek plant

.
Dat je net geveegd hebt (voor de vijfde keer die dag) en Ayla weer vrolijk met modderpoten binnen komt denderen...
Dat zijn van die momenten die ik ontzettend mis

.
Ik begrijp dat je haar ontzettend mist! Tijdens het typen van dit berichtje hoef ik alleen maar naast me te kijken naar dat ontzettend lieve, slapende hondje wat strak tegen me aanligt

Haar zeiknatte lijf tegen mijn benen aangevleid waardoor mijn broek nu misschien wel ietwat, ontzettend, nat en vies is, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Het slaapt, dus ik zorg niet meer te bewegen. De kramp in mijn kuit negerend. Elke kleine beweging kan funest zijn voor de rust!
Het typen van dit berichtje kostte wel een klein beetje tijd voor ze zo lief ging slapen. Moest tussendoor nog even de koffiespetters van de muur poetsen, ze kan echt prachtig schilderen met die lange staart. Daarna de haren uit de nog resterende koffie vissen en rustig een slok nemen.
Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen. Ondertussen die vervloekte sok van mijn toetsenbord halen.
Ayla vertellen dat het nu toch écht een keer KLAAR is!
Nieuwe koffie halen, terugkomen en zien dat er een hond op mijn plek ligt

Ayla van bank afhalen, modder eraf proberen te kloppen, gaan zitten
*gadver! nat!*, dan rustig een nieuwe poging starten om dit berichtje af te maken wat niet heel goed lukt met dat smekende, zielige snoetje naast het scherm. Dus vooruit dan maar, kom maar op de bank dan met je vieze, natte lijf. Hoe kun je dit nou niet missen
Zamunda schreef:Ik wilde jullie deze foto niet onthouden. Hier had Ayla net tegen Ravi gezegd dat ze heus nog wel een keer mocht komen logeren:

Raafje