Ligt dat aan mij? Van de helft kan ik niet goed zien of het lelijke poedels of doodles zijn. Onbestemde lijven. En zoooo boring....Ze liepen allemaal netjes aan mooie riemen en iedereen riep zit en volg en meer tegen hun doodle.
Op het strand heb ik geen enkele doodle gezien. Alleen maar whippet, jachthonden en labradors. Geloof dat de labrador en de golden retriever eindelijk verlost zijn van hun positie als modieuze gezinshond.
Ik heb in 3 dagen wel 100 doodles gezien

Mijn tante zei nog. Dat kan toch nooit goed zijn. Zoveel honden fokken in zo'n korte tijd. Er waren meer doodles dan alle andere hondenrassen opgeteld. Misschien was wel 60% van alle honden een doodle.
Merken jullie dit ook?
En ik vind ze lelijk. Super leuk als pup maar zodra dat dansende haar eraf is lijken het wel kamelen met hele vreemde lichamen. En ze reageren zo raar. Nergens op eigenlijk. Ik had best te doen met die honden. Liggen op terras. Meegesleurd door winkelstraten en ik zag echt niks in die honden. Leken wel schapen die naar de slager liepen. Zo verslagen en zonder eigenheid.
Op de boot lagen er 3 om me heen. Onder de tafel en de ouders hebben ze de hele reis genegeerd en met hun kinderen gespeeld. Als ze bewogen moesten ze stil blijven liggen. Mijn hart brak eerlijk gezegd. Ik zou als hond nooit een doodle willen zijn.