Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...

Ongelezen bericht door Lunatic »

Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s :I: :LOL:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

@zamunda
Het is nu trouwens oorverdovend stil, godzijdank :E:
nomo schreef:Waarom denk je dat ik aan de drank zit :jank: ik moet mijn geweten stil zien te krijgen :engel:
alles is stil :80:

ik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil is :LOL: :LOL: meestal een teken van grote :help: onraad
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

bram en thijs schreef:Doe niet zo wanhopig. Het is maar een baby.
Grote mond maar ondertussen die baby niet op willen vangen hè :hmmm: .

sternentänzerin schreef:Als je snel genoeg bent is er nog net 1 haverkoekje te krijgen die we vanmorgen gebakken hebben.
Dat klinkt heel lekker (muv van het kokosvet), maar het kind ligt eindelijk te slapen (en te blaffen in haar dromen, is het nóg niet stil :roll: ) dus ik durf nu niet te bewegen.

sternentänzerin schreef:Ik begin me echt af te vragen of Nomo dit niet gewoon gedaan heeft om ons allen te entertainen en toch een zomerrel op het forum voor elkaar te krijgen.
Waar gaat de rel dan heen? Dat Ayla mij tot wanhoop drijft en ik haar ergens in het bos dump? Dat zou nog best kunnen gebeuren namelijk.

nomo schreef:. :LOL: waar haalt het kind de energie vandaan :LOL:
Dát is nou precies wat we ons hier allemaal afvragen :vaag: :jank: .

nomo schreef:Maar waar ik me nog het meeste over verbaas... hoe kan opperbevelhebster Laïs het nou niet voor elkaar krijgen die kleine tot rust te manen. Morris kan dat wel :cool2: Blijken Morris en ik gewoon de zen-masters van het forum te zijn :pffff:
Nou ze kan het wel hoor :schrik: . Gisteravond had Lais een appel geplukt (ja, ze plukt ze zo uit de bomen) en mee naar binnen genomen. Toen dacht Ayla met haar onnozele hoofd daar wel aan te kunnen ruiken, toen werd Lais echt woest :gvd: . Ze was die hond al zo zat met haar drukke gedoe en dit was de druppel :LOL: . Maar Ayla-ik-heb-een-stuk-gewapend-beton-voor-mijn-harses kwam een minuut later nog eens ruiken... Toen deed Lais echt een charge en maakte Ayla zich toch maar uit de voeten :cool2: . Verder is Lais gewoon te lief :U: .

nomo schreef:Ik geniet nog even van de héérlijke rust hier... straks maar weer ergens naar een restaurantje lopen en ergens wijntjes drinken op een terras. Ik heb het zwaar, dat lijkt me duidelijk :ugh:
Hou je mond :devil: .
Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

nomo schreef::LOL: waar haalt het kind de energie vandaan :LOL:

Maar waar ik me nog het meeste over verbaas... hoe kan opperbevelhebster Laïs het nou niet voor elkaar krijgen die kleine tot rust te manen. Morris kan dat wel :cool2: Blijken Morris en ik gewoon de zen-masters van het forum te zijn :pffff:
Ik geniet nog even van de héérlijke rust hier... straks maar weer ergens naar een restaurantje lopen en ergens wijntjes drinken op een terras. Ik heb het zwaar, dat lijkt me duidelijk :ugh:
Ik zou zelf reuze voorzichtig zijn met dit soort berichten...
Of niet meer terugkomen. :engel:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Suzanne schreef: Of niet meer terugkomen. :engel:
Hou je mond, die optie is nog niet tot mevrouw Z. doorgedrongen en dat houden we voorlopig zo.
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

alm@ schreef:Geef mijn tokkeltjes 2 vierkante meter om te graven, liefst met een paar emmers water erop om nog wat te paneren en je hebt er geen kind aan :lief: je hoeft alleen maar schoenen en klompen op te ruimen want die verdwijnen op onverklaarbare wijze :U:
Die klompen die verdwijnen ben ik al mee bekend, maar dat ik verder geen kind aan ze zou hebben vertrouw ik toch niet zo na alle tokkelverhalen op het forum. Zijn het geen echte tokkels?

alm@ schreef:. :idea: ik zou Ayla vanavond tot 11 uur uitputten, snel in de bench en dan vlug naar bed. Als het écht niet meer vol te houden is, wil ik nog wel back-up zijn. Woon ergens aan de kust :engel:
Ja, zo moet ik het maar gaan doen vanavond en dan gelijk een slaappil erin :idea: .

Ja lekker, 'ergens aan de kust', daar heb ik wat aan :roll: .

Lunatic schreef:Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s :I: :LOL:
Hebben :E: ?!!!!!

fenneke schreef:@zamunda
ik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil is :LOL: :LOL: meestal een teken van grote :help: onraad
Ze lag in mijn zicht :mrgreen: . Maar het was van korte duur, heeft nog geen vijf minuten geduurd :roll: .
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Zamunda schreef:
alm@ schreef:Geef mijn tokkeltjes 2 vierkante meter om te graven, liefst met een paar emmers water erop om nog wat te paneren en je hebt er geen kind aan :lief: je hoeft alleen maar schoenen en klompen op te ruimen want die verdwijnen op onverklaarbare wijze :U:
Die klompen die verdwijnen ben ik al mee bekend, maar dat ik verder geen kind aan ze zou hebben vertrouw ik toch niet zo na alle tokkelverhalen op het forum. Zijn het geen echte tokkels?

alm@ schreef:. :idea: ik zou Ayla vanavond tot 11 uur uitputten, snel in de bench en dan vlug naar bed. Als het écht niet meer vol te houden is, wil ik nog wel back-up zijn. Woon ergens aan de kust :engel:
Ja, zo moet ik het maar gaan doen vanavond en dan gelijk een slaappil erin :idea: .

Ja lekker, 'ergens aan de kust', daar heb ik wat aan :roll: .

Lunatic schreef:Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s :I: :LOL:
Hebben :E: ?!!!!!

fenneke schreef:@zamunda
Ze lag in mijn zicht :mrgreen: . Maar het was van korte duur, heeft nog geen vijf minuten geduurd :roll: .
Het is dat ik het Doran niet meer aan kan doen, anders had ik er totaal geen problemen mee :F:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Suzanne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suzanne »

bram en thijs schreef:
Hou je mond, die optie is nog niet tot mevrouw Z. doorgedrongen en dat houden we voorlopig zo.
Dat duurt niet lang en verdelen we het kind. Jij mag het eerste jaar.
bram en thijs
Zeer actief

Suzanne schreef:
bram en thijs schreef:
Dat duurt niet lang en verdelen we het kind. Jij mag het eerste jaar.
Ik ben wel gestoord maar niet gek :pffff:
AfbeeldingAfbeelding
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Eigenlijk heb je het gewoon aan jezelf te wijten... Al dat ge-opvang en ge-help zonder eerst goed te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...
Ik zou je natuuuuuurlijk uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan :engel:
bram en thijs
Zeer actief

Izzie_Anneke schreef:uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan :engel:
Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaak
AfbeeldingAfbeelding
Izzie_Anneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

bram en thijs schreef:
Izzie_Anneke schreef:uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan :engel:
Ik geef mijn hond de schuld. Dat is nu eenmaal de standaard hier.
bram en thijs
Zeer actief

Izzie_Anneke schreef:
bram en thijs schreef:
Ik geef mijn hond de schuld. Dat is nu eenmaal de standaard hier.
Vandaar dat ikzelf de verantwoording neem.
AfbeeldingAfbeelding
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje

Ongelezen bericht door anniek16 »

Ondertussen geniet ik stilletjes verder hier :D
~Anniek
Zamunda
Zeer actief

Lunatic schreef:Het is dat ik het Doran niet meer aan kan doen, anders had ik er totaal geen problemen mee :F:
Ja, dat kan je nu makkelijk zeggen :roll: . Nee maar ik geloof het wel, dat kan niet anders met al die labjes die je (gehad) hebt.

Izzie_Anneke schreef:Eigenlijk heb je het gewoon aan jezelf te wijten... Al dat ge-opvang en ge-help zonder eerst goed te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...
Ik zou je natuuuuuurlijk uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan :engel:
Ja je hebt gelijk. Ik lijd aan het reddersyndroom, het is een verslaving en echt een heel zware last, ik werk mezelf zo vaak in de nesten zo :jank: . Heb je nog advies voor me?

bram en thijs schreef:Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaak
Ik vind wel dat je daar wat voor terug mag doen. Neem een pup en schrijf daarover!
Zamunda
Zeer actief

Ik zou mijn huis en omgeving zelf omschrijven als een oase van rust, gek genoeg blijkt Ayla er heel anders tegenaan te kijken :cool2: . Die vindt dat ze heel veel (nieuwe) prikkels krijgt met al die honden, katten, paarden, banken, grote huiskamer, grote tuin, graaf- en renmogelijkheden en wat ze allemaal nog meer verzint :cheer: :jump1: . Morgen de buitendeur maar wat vaker dichthouden, kan ze wat meer tot rust komen.

Dat Lais haar zo zat is is eigenlijk wel hilarisch :cool2: . Ayla is natuurlijk puppendruk, maar Lais is zelf zó vaak druk en drammend geweest naar Mister en Willem, net zo lang blijven uitdagen/plagen totdat de ander wel móest reageren en dan was het feest :cheer: ... Nu krijgt ze een heel klein beetje een koekje van eigen deeg (niet direct want Ayla weet dondersgoed dat ze het niet echt bont kan maken bij Lais) en is ze het helemaal spuug- en spuugzat :LOL: .

anniek16 schreef:Ondertussen geniet ik stilletjes verder hier :D
Geniet er toch nog iemand :Q: .
Zamunda
Zeer actief

basil schreef:Ik lees mee. Het klinkt echt als een ontzettend leuk hondje en volgens mij geniet je er stiekem heel erg van :I: :engel: :lekkerpuh:
Héél stiekem :cool2: . Nee ze is hartstikke leuk (sssst, niet verder vertellen!) en het voelt echt heel leuk om vier honden te hebben :mann: .
Vanavond zijn we nog lekker de wei in geweest en heeft ze haar idiote waterpretkunsten laten zien en Raaf zover gekregen om ook enigszins als een idioot door het water te springen :jump1: . Water droop echt van hem af terwijl hij alleen bij vreselijke hitte vrij diep ging en dan enkel heel rustig, nu ging het wild springend achter Ayla aan! Heb er leuke foto's van kunnen maken.
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

basil schreef:Kom maar op met die foto's :gjump: :gjump: :gjump: :gjump: :gjump: :gjump: :gjump: :gjump:
Doe ff normaal joh :cool2:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

basil schreef:Kom maar op met die foto's *springt het forum uit*
:LOL:

Ik ben ka-pot :slaap: ! Het zijn na ruim 48u al honderden foto's en filmpjes :mann: dus teveel om nu door te worstelen om te selecteren en plaatsen :oeps: . Ik weet niet wat we morgen gaan doen, maar hopelijk heb ik dan tijd en vooral puf om ermee aan de slag te gaan, want vooral de filmpjes zijn ook zó leuk :jump1: !
Zamunda
Zeer actief

fenneke schreef:
basil schreef:Kom maar op met die foto's
Doe ff normaal joh :cool2:
Ga jij eens gauw foto's plaatsen ipv mopperen ja, met een verhaaltje erbij over hoe het allemaal gaat :zweep: .
Zamunda
Zeer actief

basil schreef:Dank :D Rare Fenneke :pffff:
Ja joh, beetje onaardig lopen doen hier :roll: .
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:
Waarom ben jij op deze onchristelijke tijd hier?
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:
Ben al ruim twee uur wakker :jank: . Zit nog even moed te verzamelen om de orkaan te trotseren :engel: en ondertussen even wat foto's klaar te maken om hier te posten.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk :cheer: :LOL:

mijn willem zou ayla zó leuk vinden! eindelijk een onvermoeibare collega erbij!

en ik woon ook waar de gekkies 4 dagen wandelen...

co-ouderschap sterntänzerin? :engel:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

M@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk :cheer: :LOL:

Ze is 180 maanden oud toch :engel: ?

Beest is inderdaad echt onvermoeibaar en ze vindt het hier één groot feest :cheer: ... Raaf is na ruim twee dagen Ayla al helemaal uitgeput :LOL: . Maar ondanks de tomeloze hoeveelheid energie is ze al wel een stuk rustiger in haar energie dan de eerste twee dagen, toen was ze echt nog veel aan het happen en op je duiken/springen, dat is er gelukkig wel behoorlijk vanaf :mrgreen:
Zamunda
Zeer actief

Mijn muppets :I:
Afbeelding

Wat gebeurt daar nou weer :hmmm:
Afbeelding

Oh, Ayla is een cirkel om de kat heen aan het trekken terwijl ze net doet alsof ze helemaal niet met die kat bezig is...
Afbeelding

Doodmoe word je van dat kind :roll:
Afbeelding

Wat heb jij daar, ben jij een gat aan het graven?
Afbeelding

Oh, mag ik meedoen, mag het mag het :jump1: ?!
Afbeelding

Wat dacht je zelf :hmmm: ?
Afbeelding

De honden vragen zich af waar het lekkere kattenvoer heengaat en waarom zij niet meemogen
Afbeelding

De baas komt terug van de katten voeren en Willem staat al klaar voor de koekjes die dan uitgedeeld worden
Afbeelding

En dan is het ook voedertijd voor de honden. Ayla heeft op haar kop gehad van Lais dat ze moet kappen met dat gedraai...
Afbeelding

''Ik begrijp niet waarom ik uit zo'n rottige bak moet eten :19: ''
Afbeelding

En we gaan weer verder met graven...
Afbeelding

En ook hier valt er nog genoeg te graven :roll: . Mijn plan is om haar naar China te laten graven en dan het gat dicht te gooien...
Afbeelding

Fijn hoor, die baard en alle andere overmatige gezichtsbeharing...
Afbeelding

...daar krijg je ook dit soort grapjes van: waterbak met laag aarde erin :roll: . Maar ook de vloer en de banken voelen ineens als buiten aan.
Afbeelding

In de wei tijdens de zonsondergang, Raaf en Ayla op de heuvel
Afbeelding
sternentänzerin
Zeer actief

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:
Ben al ruim twee uur wakker :jank: . Zit nog even moed te verzamelen om de orkaan te trotseren :engel: en ondertussen even wat foto's klaar te maken om hier te posten.
Och echt dat slapen van jou moet mevrouw terreur pup nog wel even goed aanpakken hoor.
...; We will never surrender Winston Churchill
sternentänzerin
Zeer actief

Re: Oh jee, Ayla in Zamunda... Weer foto's

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

M@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk :cheer: Afbeelding

Gaan we haar gewoon ophalen?
Starten we jouw grote auto. Nemen Willem mee en verzinnen een goed afleidingsmanoeuvre en dognappen haar gewoon.
...; We will never surrender Winston Churchill
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder

Ongelezen bericht door Soooof »

Ayla heeft echt een staart van 3 meter he? :goeie:

Mooie kuil Ayla, Rex wil je wel helpen onderweg naar China!
Zamunda
Zeer actief

sternentänzerin schreef:
M@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk :cheer: Afbeelding

Gaan we haar gewoon ophalen?
Starten we jouw grote auto. Nemen Willem mee en verzinnen een goed afleidingsmanoeuvre en dognappen haar gewoon.
Kom maar, alsjeblieft!!!!! Laissah zal jullie met open armen ontvangen en Raaf inmiddels ook, zelfs Willem :LOL: .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”