Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ayla was in Zamunda, nu alleen de beelden nog (foto's p17)
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda...
Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
@zamunda
ik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil is
meestal een teken van grote
onraad
Het is nu trouwens oorverdovend stil, godzijdank![]()
alles is stilnomo schreef:Waarom denk je dat ik aan de drank zitik moet mijn geweten stil zien te krijgen
ik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil is
Fenneke en Baloe

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Grote mond maar ondertussen die baby niet op willen vangen hèbram en thijs schreef:Doe niet zo wanhopig. Het is maar een baby.
Dat klinkt heel lekker (muv van het kokosvet), maar het kind ligt eindelijk te slapen (en te blaffen in haar dromen, is het nóg niet stilsternentänzerin schreef:Als je snel genoeg bent is er nog net 1 haverkoekje te krijgen die we vanmorgen gebakken hebben.
Waar gaat de rel dan heen? Dat Ayla mij tot wanhoop drijft en ik haar ergens in het bos dump? Dat zou nog best kunnen gebeuren namelijk.sternentänzerin schreef:Ik begin me echt af te vragen of Nomo dit niet gewoon gedaan heeft om ons allen te entertainen en toch een zomerrel op het forum voor elkaar te krijgen.
Dát is nou precies wat we ons hier allemaal afvragennomo schreef:.waar haalt het kind de energie vandaan
![]()
Nou ze kan het wel hoornomo schreef:Maar waar ik me nog het meeste over verbaas... hoe kan opperbevelhebster Laïs het nou niet voor elkaar krijgen die kleine tot rust te manen. Morris kan dat welBlijken Morris en ik gewoon de zen-masters van het forum te zijn
![]()
Hou je mondnomo schreef:Ik geniet nog even van de héérlijke rust hier... straks maar weer ergens naar een restaurantje lopen en ergens wijntjes drinken op een terras. Ik heb het zwaar, dat lijkt me duidelijk
- Suzanne
- Zeer actief
Ik zou zelf reuze voorzichtig zijn met dit soort berichten...nomo schreef:waar haalt het kind de energie vandaan
![]()
Maar waar ik me nog het meeste over verbaas... hoe kan opperbevelhebster Laïs het nou niet voor elkaar krijgen die kleine tot rust te manen. Morris kan dat welBlijken Morris en ik gewoon de zen-masters van het forum te zijn
![]()
Ik geniet nog even van de héérlijke rust hier... straks maar weer ergens naar een restaurantje lopen en ergens wijntjes drinken op een terras. Ik heb het zwaar, dat lijkt me duidelijk
Of niet meer terugkomen.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Hou je mond, die optie is nog niet tot mevrouw Z. doorgedrongen en dat houden we voorlopig zo.Suzanne schreef: Of niet meer terugkomen.

- Zamunda
- Zeer actief
Die klompen die verdwijnen ben ik al mee bekend, maar dat ik verder geen kind aan ze zou hebben vertrouw ik toch niet zo na alle tokkelverhalen op het forum. Zijn het geen echte tokkels?alm@ schreef:Geef mijn tokkeltjes 2 vierkante meter om te graven, liefst met een paar emmers water erop om nog wat te paneren en je hebt er geen kind aanje hoeft alleen maar schoenen en klompen op te ruimen want die verdwijnen op onverklaarbare wijze
![]()
Ja, zo moet ik het maar gaan doen vanavond en dan gelijk een slaappil erinalm@ schreef:.ik zou Ayla vanavond tot 11 uur uitputten, snel in de bench en dan vlug naar bed. Als het écht niet meer vol te houden is, wil ik nog wel back-up zijn. Woon ergens aan de kust
Ja lekker, 'ergens aan de kust', daar heb ik wat aan
HebbenLunatic schreef:Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s![]()
Ze lag in mijn zichtfenneke schreef:@zamundaik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil isHet is nu trouwens oorverdovend stil, godzijdank![]()
![]()
onraad
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Het is dat ik het Doran niet meer aan kan doen, anders had ik er totaal geen problemen meeZamunda schreef:Die klompen die verdwijnen ben ik al mee bekend, maar dat ik verder geen kind aan ze zou hebben vertrouw ik toch niet zo na alle tokkelverhalen op het forum. Zijn het geen echte tokkels?alm@ schreef:Geef mijn tokkeltjes 2 vierkante meter om te graven, liefst met een paar emmers water erop om nog wat te paneren en je hebt er geen kind aanje hoeft alleen maar schoenen en klompen op te ruimen want die verdwijnen op onverklaarbare wijze
![]()
Ja, zo moet ik het maar gaan doen vanavond en dan gelijk een slaappil erinalm@ schreef:.ik zou Ayla vanavond tot 11 uur uitputten, snel in de bench en dan vlug naar bed. Als het écht niet meer vol te houden is, wil ik nog wel back-up zijn. Woon ergens aan de kust
.
Ja lekker, 'ergens aan de kust', daar heb ik wat aan.
HebbenLunatic schreef:Heerlijk dit topic, maarja ik ben dan ook gek op kleine druktemakers, dus ik geniet van de verhalen en foto’s![]()
?!!!!!
Ze lag in mijn zichtfenneke schreef:@zamundaik zou het trouwens totaal niet vertrouwen als het zo stil isHet is nu trouwens oorverdovend stil, godzijdank![]()
![]()
onraad
. Maar het was van korte duur, heeft nog geen vijf minuten geduurd
.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Suzanne
- Zeer actief
Dat duurt niet lang en verdelen we het kind. Jij mag het eerste jaar.bram en thijs schreef:Hou je mond, die optie is nog niet tot mevrouw Z. doorgedrongen en dat houden we voorlopig zo.Suzanne schreef: Of niet meer terugkomen.
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik ben wel gestoord maar niet gekSuzanne schreef:Dat duurt niet lang en verdelen we het kind. Jij mag het eerste jaar.bram en thijs schreef:Hou je mond, die optie is nog niet tot mevrouw Z. doorgedrongen en dat houden we voorlopig zo.Suzanne schreef: Of niet meer terugkomen.

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Eigenlijk heb je het gewoon aan jezelf te wijten... Al dat ge-opvang en ge-help zonder eerst goed te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...
Ik zou je natuuuuuurlijk uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan
Ik zou je natuuuuuurlijk uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan
- bram en thijs
- Zeer actief
Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaakIzzie_Anneke schreef:uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan

-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Ik geef mijn hond de schuld. Dat is nu eenmaal de standaard hier.bram en thijs schreef:Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaakIzzie_Anneke schreef:uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan
- bram en thijs
- Zeer actief
Vandaar dat ikzelf de verantwoording neem.Izzie_Anneke schreef:Ik geef mijn hond de schuld. Dat is nu eenmaal de standaard hier.bram en thijs schreef:Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaakIzzie_Anneke schreef:uit de brand willen helpen maar Izzie is een te teergevoelig zieltje, die kan dit geweld echt niet aan

- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
- Aantal honden: 2
- Zamunda
- Zeer actief
Ja, dat kan je nu makkelijk zeggenLunatic schreef:Het is dat ik het Doran niet meer aan kan doen, anders had ik er totaal geen problemen mee
Ja je hebt gelijk. Ik lijd aan het reddersyndroom, het is een verslaving en echt een heel zware last, ik werk mezelf zo vaak in de nesten zoIzzie_Anneke schreef:Eigenlijk heb je het gewoon aan jezelf te wijten... Al dat ge-opvang en ge-help zonder eerst goed te kijken wat voor vlees je in de kuip hebt...
Ik vind wel dat je daar wat voor terug mag doen. Neem een pup en schrijf daarover!bram en thijs schreef:Ik heb eenvoudigweg teveel leedvermaak
- Zamunda
- Zeer actief
Ik zou mijn huis en omgeving zelf omschrijven als een oase van rust, gek genoeg blijkt Ayla er heel anders tegenaan te kijken
. Die vindt dat ze heel veel (nieuwe) prikkels krijgt met al die honden, katten, paarden, banken, grote huiskamer, grote tuin, graaf- en renmogelijkheden en wat ze allemaal nog meer verzint
. Morgen de buitendeur maar wat vaker dichthouden, kan ze wat meer tot rust komen.
Dat Lais haar zo zat is is eigenlijk wel hilarisch
. Ayla is natuurlijk puppendruk, maar Lais is zelf zó vaak druk en drammend geweest naar Mister en Willem, net zo lang blijven uitdagen/plagen totdat de ander wel móest reageren en dan was het feest
... Nu krijgt ze een heel klein beetje een koekje van eigen deeg (niet direct want Ayla weet dondersgoed dat ze het niet echt bont kan maken bij Lais) en is ze het helemaal spuug- en spuugzat
.
.
Dat Lais haar zo zat is is eigenlijk wel hilarisch
Geniet er toch nog iemandanniek16 schreef:Ondertussen geniet ik stilletjes verder hier
- Zamunda
- Zeer actief
Héél stiekembasil schreef:Ik lees mee. Het klinkt echt als een ontzettend leuk hondje en volgens mij geniet je er stiekem heel erg van![]()
![]()
Vanavond zijn we nog lekker de wei in geweest en heeft ze haar idiote waterpretkunsten laten zien en Raaf zover gekregen om ook enigszins als een idioot door het water te springen
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Doe ff normaal johbasil schreef:Kom maar op met die foto's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fenneke en Baloe

- Zamunda
- Zeer actief
basil schreef:Kom maar op met die foto's *springt het forum uit*
Ik ben ka-pot
- Zamunda
- Zeer actief
Ga jij eens gauw foto's plaatsen ipv mopperen ja, met een verhaaltje erbij over hoe het allemaal gaatfenneke schreef:Doe ff normaal johbasil schreef:Kom maar op met die foto's
- Zamunda
- Zeer actief
Ja joh, beetje onaardig lopen doen hierbasil schreef:DankRare Fenneke
- bram en thijs
- Zeer actief
Waarom ben jij op deze onchristelijke tijd hier?Zamunda schreef:Ja joh, beetje onaardig lopen doen hierbasil schreef:DankRare Fenneke
.

- Zamunda
- Zeer actief
Ben al ruim twee uur wakkerbram en thijs schreef:Waarom ben jij op deze onchristelijke tijd hier?Zamunda schreef:Ja joh, beetje onaardig lopen doen hierbasil schreef:DankRare Fenneke
.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk
mijn willem zou ayla zó leuk vinden! eindelijk een onvermoeibare collega erbij!
en ik woon ook waar de gekkies 4 dagen wandelen...
co-ouderschap sterntänzerin?

- Zamunda
- Zeer actief
Ze is 180 maanden oud tochM@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk![]()
![]()
Beest is inderdaad echt onvermoeibaar en ze vindt het hier één groot feest
- Zamunda
- Zeer actief
Mijn muppets 

Wat gebeurt daar nou weer

Oh, Ayla is een cirkel om de kat heen aan het trekken terwijl ze net doet alsof ze helemaal niet met die kat bezig is...

Doodmoe word je van dat kind

Wat heb jij daar, ben jij een gat aan het graven?

Oh, mag ik meedoen, mag het mag het
?!

Wat dacht je zelf
?

De honden vragen zich af waar het lekkere kattenvoer heengaat en waarom zij niet meemogen

De baas komt terug van de katten voeren en Willem staat al klaar voor de koekjes die dan uitgedeeld worden

En dan is het ook voedertijd voor de honden. Ayla heeft op haar kop gehad van Lais dat ze moet kappen met dat gedraai...

''Ik begrijp niet waarom ik uit zo'n rottige bak moet eten
''

En we gaan weer verder met graven...

En ook hier valt er nog genoeg te graven
. Mijn plan is om haar naar China te laten graven en dan het gat dicht te gooien...

Fijn hoor, die baard en alle andere overmatige gezichtsbeharing...

...daar krijg je ook dit soort grapjes van: waterbak met laag aarde erin
. Maar ook de vloer en de banken voelen ineens als buiten aan.

In de wei tijdens de zonsondergang, Raaf en Ayla op de heuvel

Wat gebeurt daar nou weer

Oh, Ayla is een cirkel om de kat heen aan het trekken terwijl ze net doet alsof ze helemaal niet met die kat bezig is...

Doodmoe word je van dat kind

Wat heb jij daar, ben jij een gat aan het graven?

Oh, mag ik meedoen, mag het mag het

Wat dacht je zelf

De honden vragen zich af waar het lekkere kattenvoer heengaat en waarom zij niet meemogen

De baas komt terug van de katten voeren en Willem staat al klaar voor de koekjes die dan uitgedeeld worden

En dan is het ook voedertijd voor de honden. Ayla heeft op haar kop gehad van Lais dat ze moet kappen met dat gedraai...

''Ik begrijp niet waarom ik uit zo'n rottige bak moet eten

En we gaan weer verder met graven...

En ook hier valt er nog genoeg te graven

Fijn hoor, die baard en alle andere overmatige gezichtsbeharing...

...daar krijg je ook dit soort grapjes van: waterbak met laag aarde erin

In de wei tijdens de zonsondergang, Raaf en Ayla op de heuvel

- sternentänzerin
- Zeer actief
Och echt dat slapen van jou moet mevrouw terreur pup nog wel even goed aanpakken hoor.Zamunda schreef:Ben al ruim twee uur wakkerbram en thijs schreef:Waarom ben jij op deze onchristelijke tijd hier?Zamunda schreef:Ja joh, beetje onaardig lopen doen hierbasil schreef:DankRare Fenneke
.
. Zit nog even moed te verzamelen om de orkaan te trotseren
en ondertussen even wat foto's klaar te maken om hier te posten.
...; We will never surrender Winston Churchill
- sternentänzerin
- Zeer actief
Re: Oh jee, Ayla in Zamunda... Weer foto's
Gaan we haar gewoon ophalen?M@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk![]()
![]()
Starten we jouw grote auto. Nemen Willem mee en verzinnen een goed afleidingsmanoeuvre en dognappen haar gewoon.
...; We will never surrender Winston Churchill
- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Ayla heeft echt een staart van 3 meter he? 
Mooie kuil Ayla, Rex wil je wel helpen onderweg naar China!
Mooie kuil Ayla, Rex wil je wel helpen onderweg naar China!
- Zamunda
- Zeer actief
Kom maar, alsjeblieft!!!!! Laissah zal jullie met open armen ontvangen en Raaf inmiddels ook, zelfs Willemsternentänzerin schreef:Gaan we haar gewoon ophalen?M@scha schreef:en denk eraan he: maximaal 5 minuten beweging per maand dat ze oud is anders gaat ze stuk![]()
![]()
Starten we jouw grote auto. Nemen Willem mee en verzinnen een goed afleidingsmanoeuvre en dognappen haar gewoon.