Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Op de fiets
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Re: Op de fiets
Ik heb gekeken naar de manden van Basil, maar daar zit geen korf op, klopt dat?
Ik kom nu uit bij de Trixie, maar zou 35 x 55 groot genoeg zijn?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Korf moet je er los bij kopen, wel op de maat letten. Kost bijna net zoveel als een mand...Marie-Josée schreef:Ik heb gekeken naar de manden van Basil, maar daar zit geen korf op, klopt dat?
- Marie-Josée
- Erelid
Ik ben juist speciaal op de maat gaan letten omdat Sancho eigenlijk een heel mager hondje is maar wel groot, vooral lang van lijf. Als hij moe wordt moet hij desnoods kunnen liggen. Honden zijn geen zitters van nature.
Waarom dan niet gewoon een plastic bak met kussentje erin en zelf een gaas vouwen van gaas en vastzetten met straps?
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik bedoelde juist dat je niet maar 1 maat korf bij alle Basil-manden hebt, maar dat er per maat een eigen korf is en dat je dus op moet letten dat je de juiste korf bij je mand bestelt. Het is dat je zo'n eind hiervandaan woont, anders mocht je best komen passen of de M of L van Basil voldoet (incl korf)Marie-Josée schreef:Ik ben juist speciaal op de maat gaan letten omdat Sancho eigenlijk een heel mager hondje is maar wel groot, vooral lang van lijf. Als hij moe wordt moet hij desnoods kunnen liggen. Honden zijn geen zitters van nature.
- Marie-Josée
- Erelid
Ja sorry, dat had ik begrepen, maar ik had Lizzie moeten quotenFotogravinnetje schreef:Ik bedoelde juist dat je niet maar 1 maat korf bij alle Basil-manden hebt, maar dat er per maat een eigen korf is en dat je dus op moet letten dat je de juiste korf bij je mand bestelt. Het is dat je zo'n eind hiervandaan woont, anders mocht je best komen passen of de M of L van Basil voldoet (incl korf)Marie-Josée schreef:Ik ben juist speciaal op de maat gaan letten omdat Sancho eigenlijk een heel mager hondje is maar wel groot, vooral lang van lijf. Als hij moe wordt moet hij desnoods kunnen liggen. Honden zijn geen zitters van nature.

Daar hebben we ook aan gedacht maar een dichte bak kun je niet vastzetten en de bakken met van dat open kunststof zijn vaak veel te slap en snel kapot. We blijven echter nog even op zoek.Misschien dat we bij bouwmarkten nog iets ontdekken.Neeltje schreef:Waarom dan niet gewoon een plastic bak met kussentje erin en zelf een gaas vouwen van gaas en vastzetten met straps?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Daarom zei ik ook dat niet alleen de maat belangrijk was, maar ook het gewicht wat de mand kan dragen, dus beide zijn even belangrijkMarie-Josée schreef: Ja sorry, dat had ik begrepen, maar ik had Lizzie moeten quoten

Zo'n krat is ook veel hoger dan een mandje.Kruimel53 schreef:Hier hebben drie achtereenvolgende honden in hetzelfde plastic krat achterop de fiets rondgetoerd.
Stevig dicht krat, gaten in de bodem gemaakt op de juiste plaatsen, plank op de bodem met op dezelfde plekken gaten voor extra stevigheid en dat geheel vastgesnoerd achterop de fiets.
Er zat geen gaas oid op, de honden zaten vast aan een tuig.