Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Ik heb sinds kort een hondenfietskar super blij mee!
Maar ik weet het merk niet van de gene waar ik hem heb overgenomen wist het ook niet.
Zo kwam ik nog 1 op marktplaats tegen en had het ook aan die gevraagd die wist het ook niet.
Nou begint het doek een beetje stuk te raken dus wil binnenkort dan wel nieuw doek voor de kar hebben.
Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag.
Ik heb alleen nog nooit gezien dat ze die doeken los verkopen. Deze kleur heb ik ook niet gezien dus ik vermoed dat dit model al minstens 5 jaar oud is en ze er geen onderdelen meer van verkopen.
Manuma schreef:Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag. Ik heb alleen nog nooit gezien dat ze die doeken los verkopen. Deze kleur heb ik ook niet gezien dus ik vermoed dat dit model al minstens 5 jaar oud is en ze er geen onderdelen meer van verkopen.
Nee, denk niet dat je daar los aan kunt komen. Die van mij (ander model) heeft dezelfde kleur denk ik. Ook merkloos, bij zooplus gekocht.
Ben bang dat er weinig anders op zit dan gebruiken tot het doek op is en weer een nieuwe /tweedehandse kopen.
Manuma schreef:Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag. Ik heb alleen nog nooit gezien dat ze die doeken los verkopen. Deze kleur heb ik ook niet gezien dus ik vermoed dat dit model al minstens 5 jaar oud is en ze er geen onderdelen meer van verkopen.
Nee, denk niet dat je daar los aan kunt komen. Die van mij (ander model) heeft dezelfde kleur denk ik. Ook merkloos, bij zooplus gekocht.
Ben bang dat er weinig anders op zit dan gebruiken tot het doek op is en weer een nieuwe /tweedehandse kopen.
Hmm jammer heb hem namelijk net een maandje en de wiel heeft hem aan de zijkant stuk geschuurd en in een hoekje is ie ook gescheurd
steffydouble schreef:
Hmm jammer heb hem namelijk net een maandje en de wiel heeft hem aan de zijkant stuk geschuurd en in een hoekje is ie ook gescheurd
Tja, zou er gewoon duct tape op plakken, of als je het netjes wilt met visdraad dichtnaaien. Zolang het maar functioneel is.
steffydouble schreef:
Tja, zou er gewoon duct tape op plakken, of als je het netjes wilt met visdraad dichtnaaien. Zolang het maar functioneel is.
inderdaad met dunne maat vislijn kan je het heel goed zelf fixen.