Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke merk hondenfietskar heb ik?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

steffydouble
geregistreerd lid
Aantal honden: 2

Welke merk hondenfietskar heb ik?

Ongelezen bericht door steffydouble »

Ik heb sinds kort een hondenfietskar super blij mee!
Maar ik weet het merk niet van de gene waar ik hem heb overgenomen wist het ook niet.
Zo kwam ik nog 1 op marktplaats tegen en had het ook aan die gevraagd die wist het ook niet.

Nou begint het doek een beetje stuk te raken dus wil binnenkort dan wel nieuw doek voor de kar hebben.

Wie weet welke merk dit is?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Welke merk hondenfietskar heb ik?

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Als er nergens een merk opstaat of instaat... dan heb je een merkloze ;-)

Suzanne
steffydouble
geregistreerd lid

Hmm lastig zoeken word het dan haha.

Kan je dan gewoon nieuw doek halen van een andere merk?
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag.
Ik heb alleen nog nooit gezien dat ze die doeken los verkopen. Deze kleur heb ik ook niet gezien dus ik vermoed dat dit model al minstens 5 jaar oud is en ze er geen onderdelen meer van verkopen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Manuma schreef:Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag.
Ik heb alleen nog nooit gezien dat ze die doeken los verkopen. Deze kleur heb ik ook niet gezien dus ik vermoed dat dit model al minstens 5 jaar oud is en ze er geen onderdelen meer van verkopen.
Nee, denk niet dat je daar los aan kunt komen. Die van mij (ander model) heeft dezelfde kleur denk ik. Ook merkloos, bij zooplus gekocht.
Ben bang dat er weinig anders op zit dan gebruiken tot het doek op is en weer een nieuwe /tweedehandse kopen.
steffydouble
geregistreerd lid

De boon heeft ze niet ik heb in de boeken gekeken maar heeft alleen een andere merk..
steffydouble
geregistreerd lid

dagmar88 schreef:
Manuma schreef:Iemand heeft dit gemaakt en de meeste merkloze fietskarren komen van Gebroeders de Boon of Karlie Flamingo. Je zou deze leveranciers foto's kunnen mailen met je vraag.
Nee, denk niet dat je daar los aan kunt komen. Die van mij (ander model) heeft dezelfde kleur denk ik. Ook merkloos, bij zooplus gekocht.
Ben bang dat er weinig anders op zit dan gebruiken tot het doek op is en weer een nieuwe /tweedehandse kopen.

Hmm jammer heb hem namelijk net een maandje en de wiel heeft hem aan de zijkant stuk geschuurd en in een hoekje is ie ook gescheurd
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

steffydouble schreef:De boon heeft ze niet ik heb in de boeken gekeken maar heeft alleen een andere merk..
Karlie Flamingo is een grote leverancier van fietskarren, Trixie haalt daar ook modellen vandaan. Ik zou hen zeker even proberen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

steffydouble schreef: Hmm jammer heb hem namelijk net een maandje en de wiel heeft hem aan de zijkant stuk geschuurd en in een hoekje is ie ook gescheurd
Tja, zou er gewoon duct tape op plakken, of als je het netjes wilt met visdraad dichtnaaien. Zolang het maar functioneel is.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

dagmar88 schreef:
steffydouble schreef: Hmm jammer heb hem namelijk net een maandje en de wiel heeft hem aan de zijkant stuk geschuurd en in een hoekje is ie ook gescheurd
Tja, zou er gewoon duct tape op plakken, of als je het netjes wilt met visdraad dichtnaaien. Zolang het maar functioneel is.
inderdaad met dunne maat vislijn kan je het heel goed zelf fixen.
Afbeelding
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”